Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] Selline Scout peaks valdavalt maanteesõidu puhul pikaajalise reaalse keskmisena ~6.5 liitriga per 100km hakkama saama küll. See et konkreetse masina puhul on kulu kolmandik liitrit suurem, või suurem võrreldes proovisõidu masinaga, võib vabalt olla mingites pisiasjades kinni. Ma toon mõned oma tähelepanekud sarnase masinaga omast kogemusest (Passat Alltrack TDI, 177hp, 380Nm, EURO5, Scoudiga samad rehvimõõdud ja DSG), millel samuti enamuse kilomeetreid maanteel. Auto enda arvestuse järgi on suvel pikajaline keskmine paari paagitäie järel 6.4-6.5 ja selliseks ta jääbki. Kui ise arvutan üle, on tulemuseks tavaliselt ligi 7 l/100-le paagi täie kohta, nagu alt lingilt näha. Teisalt avastasin juhuslikult, et auto odomeeter eksib kilomeetrite arvestamisel, rohkem kui eales varem ühelgi masinal kogenud. Suurusjärk on selline: iga auto arvestatud 1000km kohta, on GPSi järgi läbitud 1040km ja seda tehasest tulnud velgedel/rehvidel. Kui ma seda korrektsiooni arvestan kütusekulu läbiarvutamisel, saan sarnased numbrid sellele, mida auto pardakompuuter pikaajalise keskmisena kuvab. Järgmine faktor on rehvid, täpselt samas mõõdus erinevad rehvimudelid ei ole reaalsuses sugugi täpselt sama diameetriga. Enamgi veel, kasutasin talveratastena 225/50R17 asemel 215/60R16, rehvitootja sama. Arvestuse järgi peaks sellise vahetusega rehvi diameeter olema ligi 8mm suurem ja sellega talveks +4mm kliirensit, aga reaalsuses oli 215/60R16 läbimõõdult hoopis väiksem , auto madalam (ja hodomeeter valetas vähem :) ). Veel tähelepanekuid: külma mootoriga maanteel sõitu alustades, kütuse hetkekulu normaalsele tasemele langemiseks kulub 2x enam kilomeetreid (~25km), võrreldes sama mootor ilma DSG ja nelikveota. Ehk siis mootoriõli ja jahutusvedelik on ammu normtemperatuuril, enne kui veel mõned muud sõlmed soojaks saavad. Kui paagitäis päeva-paariga ära kulutada, on pardakompuutri keskmine ja enda arvutuse tulemus lähedasemad, võrreldes näiteks olukorraga kus paak saab tühjaks 2 nädalaga, iga päev veidi sõites. Ehk siis auto näidiku kuvataval pikajalisel keskmisel tekivad külmkäivituste ja tühikäigul töötamiste tõttu väikesed vead ja ümmardamised, mis summeritakse vist pigem ilusama näidu suunas. Scout tüüpi universaalid on reaalses elus oma plastikust tiivalaiendite ja veidi kõrgemal istuva kere tõttu kütusekulu mõttes vastutuulele tundlikumad. Kahjuks allatuult sõites kulu nii palju väiksem pole kui vastu tuult suurem :) Need tehase keskmised, mis on kuskil stendil iganenud stsenaariumi järgi mõõdetud ja välja arvutatud, ei arvesta paljusid reaalsel maantekasutusel mõjuvaid takistusi. Lohutuseks võib öelda, et 4x4 TSI puhul paistavad olema keskmise kulu käärid lubatu ja tegelikkuse vahel veel suuremad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.3%
- SQL:
56.7%
]