Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tanel_P[/i] [quote][i]Algselt postitas: Ranx[/i] Olles ise pimedal ajal läbi elanud mõned kokkupõrked metsloomadega ,ütleks ,et võibolla ongi hea ,kui tee ääred rohkem valgustatud on . [/quote] Liitun sinu seisukohaga. OIII ksenoontuled on ühed parimatest, mida ma ise kas roolis või kõrvalistujana kogenud olen. [/quote] Volvo XC90-ne D2R xenon lambiga +H7 kaugtules olid paremad.Tee oli kaugemal rohkem valgustatud.Siin ilmselt jääbki see teine lamp kaugtules puudu,sest ainult üks xenon lamp on tules ja see peab kõike tegema. Paar päeva tagasi sai ka juba päris pimedas üle 110 sõidetud ja siis muutus valgus palju paremaks,kui aeglasemal kiirusel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia Scout 2,0TDI 135kw 6k DSG 2015 Urmas66
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
24.5%
- SQL:
75.5%
]