Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Audio & navigatsioon
»
Müramatt - rehvimüra vähemaks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: laurih2[/i] Käed alles villis müra isoleerimisest. Tegin esialgu uksed: välispleki siseküljele ja sisepleki siseküljele panin STP Vibroplast M1 (2mm). Arvestasin esialgu 2 lehte ukse peale, paraku jäi väheks. Välispleki katsin niipalju kui sain ja ülejäänu panin siseplekile. Usun et saan igale uksele veel ühe lehe vähemalt peale kleepida. Väidetakse, et üle 60-70% protsendi pinnast pole mõtet katta pigiga. Uksepolstri kriitilisematele kohtadele mis ukse plekiga kontakti võivad minna panin STP Bitoplast A10 (10mm, porolooni sarnane) naginate vähendamiseks. Mõlemad materjalid on väga kerged töödelda ja paigaldada (liimi-kleebi-maali). Tulemus: nüüd võin oma standard helisüsteemi valjemalt ja enama bassiga mängima panna. Vähenes heli moonutatus ja polstrite plärin. Töövahendid: erinevad kruvikeeraja otsad (täht v kuuskant), vaibanuga, käärid. NB! tüüblite avamiseks kasutasin spets "tüüblikangi", meenutab miniatuurset sõrgkangi. Sellegipoolest õnnestus osad tüüblid ära lõhkuda aga isegi osade puuduvate tüüblitega oli polster vaiksem kui enne. Raske hinnata, aga ilmselt vähenes ka ustest sisse tulev müra, kuna nüüd suudan selgelt aru saada, et "taga sahiseb". Järgmisena tulebki pagasnik rattakoobaste juurest lahti lammutada ja ära pigitada. Listis on veel tagaluuk, kapott ja esirattakoopad (kuhu peab ilmselt lähenema väljastpoolt). Isiklik soovitus on asi ise ette võtta kuna need paigaldushinnad on ikka ulme ja töö pole raske ega keeruline. Mind aitas sõber Etka, kes näitas mulle erinevaid joonised uksest ja pagasiruumist (kus kruvid, tüüblid). EDIT: materjali kulu 1 pk pigimatti ja rull bitoplasti= 315+170eek=485eek. Ajakulu: keskmiselt 1 uks 1 tund [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Audio & navigatsioon
»
Müramatt - rehvimüra vähemaks
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.4%
- SQL:
59.6%
]