Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rasmus9

 postitati 10.08.20 09:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
sobib ka silikoonõli spray'na, mis teeb turvavöö hoopis liikuvamaks :P


Esmalt soovitaks ikka keemilist pesu teha turvavöödele. :D Võib olla, et lihtsalt mustust kogunud ja ei liigu enam. Muidu lased veel õlisemaks ja hakkab rohkem koguma. Pärast ei liigu enam üldse.
Ben

 postitati 21.09.07 07:07
Tsitaat:
[Kohe peale 10 tuhande läbimist hakkas mootor tühikäigul vibreerima ja rappuma.Olen käinud mitu korda services ja seal on mõningad asjad välja vahetatud aga õiget viga pole üles leitud seega mootor rappub edasi nii ,et terve auto vappub.



Oma Fabial oli sama probleem ,ning suitses kaa veel.Siis proovisin spetsiaalset puhastusainet , mis puhastas pihustid ja nüüd on ideaalne. ;) Kuna tegemist on PD mootoriga,siis tavalised puhastusained (mida müüakse autopoodides ja tanklates) ei anna mingit tulemust. Mina kasutasin Bardahl ainet mis mõeldud PD mootoritele.
ivarkalev

 postitati 20.09.07 21:19
1 aasta täpselt täis ja kuskil 15 tuhande kandis on vist sõidetud. Üldiselt rahul. Dünaamika väga hea. Ja tiptronic käiguvahetus on tore.
Kuna lisavarustust on koormakaupa peal, siis väiksemaid hädasid tuli nendest päris alguses aga umbes poole aastaga sai kõik vead paika.
Wygla

 postitati 22.08.07 19:56
sobib ka silikoonõli spray'na, mis teeb turvavöö hoopis liikuvamaks :P
lare

 postitati 22.08.07 06:29
Tsitaat:
Algselt postitas: KKristo
... ja turvavööde pingutid lähevad aina nõrgemaks (ei keri tagasi korralikult enam)

Tõmba turvavöö täielikult välja ja puhasta kasvõi niiske lapiga.Samuti puhasta turvavöö kinnitusaasa,mis ukseposti küljes on.Need koguvad ajapikku tolmu ja libisemine muutub tugevamaks hõõrdumiseks,mis raskendab turvavöö tagasijooksu.

Peale seda võid kasutada spets sprayd turvavööle pritsimiseks,mis samuti turvavööd libedamaks teeb,aga samas riideid ei määri.Hetkel selle plöga nimi meelde ei tule,aga suuremal osal autokeemia pakkujatest peaks selline vahend olema.

Isiklikest kogemustest arvan,et minimaalselt korra aastas peab sellise protseduuri läbima.
KKristo

 postitati 21.08.07 21:25
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
Täitus siis see aeg kui auto sai aasta vanuseks. Tahakski siinkohal mõne arvamuse kirja panna. Tegemist siis 1,9 tdi 77 kw mootoriga superbiga.Aasta läbisõiduks jäi ca 60 t km. Viie palli süsteemi hindamisega annaks sõidukile esimesel aastal hindeks 4--.


Kui enda oma hindama peaksin siis ma vist paneks ka 4.5. 30 000 sõidetud... ostetud 2006 dets. alguses. 4.5 teeninduse poole pealt. Uuele autole jooksis kits kohe ette ja esistange vahetus võttis aega terve kuu !!!
Samas on mõned pisivead algusest saadik. Juhipoolne peegel vilistab ja turvavööde pingutid lähevad aina nõrgemaks (ei keri tagasi korralikult enam)

Aga samas kui peaksin vahetama sama hinnaklassi uue auto vastu, siis Supreb jääks kindlasti :)
petst

 postitati 16.08.07 14:20
Mul ka Superbiga ligi 70K läbitud. Seni piduriklotsid vahetamata.
Garantiis käidud korra süüteluku trükiplaati vahetamas. Väga rahul.
Silwer

 postitati 15.08.07 10:34
50tuh km ühtede piduriklotsidega on ju väga hea tulemus. Reeglina on sedasi et mida raskem auto seda rohkem seda klotsi ka kulub. Minu kunagisel A100 S4 läksid klotsid 20tuh km peale. Tegemist oli muidugi ka hea klotsiga. (Hea klots pidurdab hästi ja tema omadused ei muutu oluliselt ka korduval kõval pidurdusel aga kulub tänu sellele ka suht kiiresti). Vabalt võib olla ka viga selles et Superbi pidurid on alamõõdulised arvestades auto massi.

Päris vanasti pidasid klotsid jube kaua vastu kuna nendes kasutati asbesti. Siis aga saadi aru et asbest on ikka paganama tervistkahjustav asi ja see keelati ära.
wigry

 postitati 15.08.07 08:40
Mul hakkab kohe 60 000 ette keerama ning minu Octavial pole veel olnud põhjust erakorraliselt teenindusse minna. Ainuke asi, mis lasin 30 000 hoolduse ajal ära vahetada, oli hammasrihm, kuna hakkas naljakalt vilistama (õnneks hakkas just 30 000 saabudes vilistama). Muidu pean mainima, et tegemist ideaalse autoga (noh niivõrd kuivõrd, sest mis sa ikka 250 000 eest tahad. Salongi müra on päris tuntav näiteks, aga see ei mõjuta auto tehnilist poolt.
Cosmic

 postitati 15.08.07 06:43
Sulle on sattunud vist siis väga halb eksemplar Suberbi seeriast - mul on kahel tuttaval Superb (üks ka siin kasutaja superb nime all tegutseb) ning nagu aru olen saanud, siis mõlemal juhul ainult korralised hooldustes käigud, muidu autod peavad vastu nagu tangid :)
Ühe omal sai just garantii läbi (2004.a. Helkamast ostetud masin siis) ja uurisin, et kas vahetab uue vastu välja ka - ei pidanud põhjust olema, kuna lihtsalt kestab nii hästi. Seega Sinu puhul vist tegemist pigem erandiga, endal veel natuke vara Škoda vastupidavust kommenteerida - tugev 1000km nüüdseks läbi sõidetud autoga :D
wasp

 postitati 14.08.07 20:08
Täitus siis see aeg kui auto sai aasta vanuseks. Tahakski siinkohal mõne arvamuse kirja panna. Tegemist siis 1,9 tdi 77 kw mootoriga superbiga.Aasta läbisõiduks jäi ca 60 t km. Viie palli süsteemi hindamisega annaks sõidukile esimesel aastal hindeks 4--. Miks siis selline hinnang? Minu arvates peaks ikkagi uus sõiduk esimese 100 tuhat km läbima ilma vigadeta. (Nagu toimisid 90aastatel valmistatud sõidukid). Paraku on aga nii,et mida aeg edasi seda kvaliteet kehvemaks. Tehaste strateegiast võib välja lugeda numbreid mis väidavad , et müügi kasum 40 protsenti ja varuosadest saadav kasum 60 protsenti kogu käivest.Sellega on kõik öeldud , pole kasulik toota autot mis peaks vastu 10 aastat, kuigi selline aeg on autotööstuses olnud. 10 aastat tagasi toodetud piduriklotsid pidasid vastu ca 100 tuhat esimesed ja vaata , et sama palju veel tagumised otsa , praegused klotsid 50 tuhhiga raud raua vastu , huvitaval kombel ka tagumised.Saksast toodud kasutatud autol mis läbinud 300tuhat praktiliselt pidurikettal kulumis äärt ei tundnudki , praeguseks on tuntav äär 50 tuhhi pealt minu autol olemas.
Ok . nüüd siis vead mis minu hinde alla tõmbasid.
Esimene asi mis sai välja vahetatud oli esimene velg mis kohe esimesest päevast peale viskas(lihtsalt kõver).Kohe peale 10 tuhande läbimist hakkas mootor tühikäigul vibreerima ja rappuma.Olen käinud mitu korda services ja seal on mõningad asjad välja vahetatud aga õiget viga pole üles leitud seega mootor rappub edasi nii ,et terve auto vappub.15 tuhhi pealt andis otsad pagaasniku avamis sulgemis elektri mootor, vahetati ära ja praegu toimib.Üllatuslikult said otsa 50 tuhhi pealt piduriklotsid .Ok lasin ära vahetada, kuid peale seda 3 tuhat km taga otsas kisin. Tagumised klotsid oli ära unustatud vahetada.Nüüdseks siis vahetatud ja asi ok. Paar nädalat tagasi kadus mootoril jõud ära , tehti test ja tuvastati , et turbo ülerõhuandur vigane. Nüüd siis ootan kuna ükskord see andur saksast või tsehhist siia jõuab , et taas saaks külastada servist.
Peale 3 korra korralise tehnohoolde olen ma seega servist külastanud 4-5 korda. Ausalt öelda hakkab nagu ära tüütama uue auto puhul.
Mis saab siis kui lõpeb garantii?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]