Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tonis_t

 postitati 16.09.21 05:02
Mul on 2013 lõpp 1,4tsi 103kW octavia 3. Rihmaga mootor.
205400 km on ees. Kuna sõidan palju lühikesi otsi, siis õli vahetan enne talve ja enne suve. Ehk siis tihedamalt kui juhend ette näeb aga selline 7000-8000 km tuleb õlivahetuste vahel ära. Probleeme pole olnud, mootor töötab hästi. Hammasrihm on vahetatud. Eks see, kuidas kestab sõltub ka sellest, kui regulaarselt on hooldatud.
JaanusS69

 postitati 15.09.21 07:07
Tsitaat:
Algselt postitas: mrvx
Tere,
Kas selline mootor, millel 160000 juba ees, jaksaks veel 50000 km ära sõita?
See EA211 1.4 TSI 103kw (2014) on minuteada rihmaga mootor.

Kas keegi oskab kiita või laita seda mootorit?


Mul oli 120 000 läbisõiduga 2014 aasta 1,4 TSI 103 Kw Octavia.
suurematest töödest seni: esimesed pidurikettad vahetatud; rihma vahetuse välp esinduse sõnul 210 000 km, kuid soovitaksin varem. DSG õli vahetus 60 000, manuaalil esindus ütles, et hooldusvaba, kuid ise soovitasin pojal, kelle käes auto nüüd on, 180 000 vahetada rihm ja ka man kasti õli. kui õli vahetad mitte alati 15 000 km, vaid varem, siis see mootor kannatab veel kaua. vaata tagaluugil numbritule ümbrust - kui nr tuledel on vaskjuhtmed, siis see tekitab korrosiooni ja nr tule ääred seestpoolt roostetavad (tavapirnidega). Numbritule LED lampidel seda muret ei ole.
14 000 km oli mul mure turboga (mingi hoovastiku mure) see vahetati garantiikorras ära. rohkem muresid pole. Praeguseks auto poja käes ja ca 137 000 km ees.
mrvx

 postitati 14.09.21 10:06
Tere,
Kas selline mootor, millel 160000 juba ees, jaksaks veel 50000 km ära sõita?
See EA211 1.4 TSI 103kw (2014) on minuteada rihmaga mootor.

Kas keegi oskab kiita või laita seda mootorit?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]