Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
maxe

 postitati 06.01.18 22:39
Jep, kui tegu abikaasaga siis liisinguandjal peaks olema eriti savi mis moodi see ARKi paber vormistatud on, kui midagi on siis minnakse ikka esimesena inimses juurde kellega nad lepingu sõlmisid.
urmas66

 postitati 06.01.18 21:13
No mul ka naisel pole ammu(üle 10a) oma nimel autot olnud ja mina olen vastutav kasutaja ka meie Fabia passis ning tema on lihtsalt kasutaja.Ei näe mingit põhjust topelt maksta,sama asja eest.
Samas liisingleping võib vabalt tema nimel olla ja tema ka seda maksta.Vastutavale kasutajale ei tule mingeid kohustusi või õigusi lepingu lõppedes.Lõppedes on ikka lepingu võtja-maksja see, kes ütleb mis edasi saab.
Kelle nimele auto siis läheb või mida sellega üldse tehakse.Näiteks lepingu lõppedes, võib firma nimel liisingus olnud auto, nulliga minna suvalise inimese nimele eraautoks. Liisingule antakse kodaniku nimi ja isikukood ning tema nimele läheb arki volitus auto ümbervormistamiseks.
Kui ,aga proua tahab kindlasti ise omanik(vastutav kasutaja) olla ja teil on ka abielu vara leping,mille järgi see vara on lahusvara.Siis tuleb tal ükskord ikkagi esimene auto omale ka osta,maksku mis maksab.Kolme aastaga on üldiselt tase juba normaalne.:D
indrekp

 postitati 06.01.18 13:19
Tsitaat:
Algselt postitas: maxe
Üldiselt kui algaja juht, siis oleks targem sõita need paar esimest aastat mingi odavama ja lahjema masinaga. Pole siis nii väga kahju kui midagi juhtub ja ei pea hambad ristis meeletuid kindlustus makseid tegema.

Kuigi jah, ise sai ka alustatud sõitmist nii, et esimesed autod olid paberi peal "isa omad" :D


Tegu pole algaja juhiga, lihtsalt ta ei ole oma nimel kunagi autot omanud. Olukord lihtsalt tingib teise auto soetamist perre ja kasutatut ei soovita.
maxe

 postitati 06.01.18 09:41
Üldiselt kui algaja juht, siis oleks targem sõita need paar esimest aastat mingi odavama ja lahjema masinaga. Pole siis nii väga kahju kui midagi juhtub ja ei pea hambad ristis meeletuid kindlustus makseid tegema.

Kuigi jah, ise sai ka alustatud sõitmist nii, et esimesed autod olid paberi peal "isa omad" :D
diesel

 postitati 05.01.18 09:07
rasket tegelikult pole väga midagi.
auto omanik saab vastutava kasutaja lisada netis.
16 raha riigilõiv ja minut või paar ajakulu.
lisatav vastutav kasutaja peab ise ka nõusoleku märgiks digiallkirja andma.
uue passi võib lasta postiga endale koju saata.
muudatus hakkab kehtima sellest hetkest, kui uus pass nö. printerist välja tuleb.

edit. oh pagan, ei lugenud põhjalikult. jutt liisingupillidest. nendega jah teised teemad.
lare

 postitati 04.01.18 16:45
Kindlustusmakse arvestatakse liisingmasina puhul vastutava kasutaja järgi. Teist võimalust ei ole.
Otse väljaostu puhul saaksid ennast panna vastutavaks kasutajaks ja siis tulevad kindlustused Sinu järgi.

Iga algus on raske. ;)
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Kui nüüd teine pereliige tahab ka autot, aga ta ei ole seda veel kunagi omanud, seega kindlustusmakse võrreldes minuga üsna mitmekordne , siis kas oleks võimalus mul teha kindlustus enda nimele, et kuludelt kokkuhoida, tema jääks vastutavaks kasutajaks või kuidas seda liisingupakkuja vaatab (nt SEB liising vahendab reeglina PZU kindlustust), et tasub siis eelnevalt kuidagi ära mainida, et kindlustuse minu nimel teeksid, või on siiski võimalus ka ise antud juhul kindlustust valida.

indrekp

 postitati 04.01.18 10:32
Kui nüüd teine pereliige tahab ka autot, aga ta ei ole seda veel kunagi omanud, seega kindlustusmakse võrreldes minuga üsna mitmekordne , siis kas oleks võimalus mul teha kindlustus enda nimele, et kuludelt kokkuhoida, tema jääks vastutavaks kasutajaks või kuidas seda liisingupakkuja vaatab (nt SEB liising vahendab reeglina PZU kindlustust), et tasub siis eelnevalt kuidagi ära mainida, et kindlustuse minu nimel teeksid, või on siiski võimalus ka ise antud juhul kindlustust valida.
tnx

 postitati 04.01.18 08:47
See oli 15 aastat tagasi, kui elukoha järgi kindlat koefitsenti arvutati.
Praegu ei pruugi seda aadressi üldse keegi arvestada, iga selts teeb "personaalse" pakkumise. Ja kui pakkumises arvestatakse aadressi, siis võivad nad vaadata nii auto passis märgitud omaniku kui kindlustusvõtja aadressi või mõlemat. Pigem vaadatakse inimese profiili üldisemalt ning firmaauto puhul ka sama firma teiste autode infot.
urmas66

 postitati 23.12.17 21:27
Kehtib see aadress,mis on teh passis kirjas ja ei enamat.Mul on kerghaagis ikka veel Tallinnas arvel,kuigi ise ei lea seal juba üle 10 aasta.Poliisil on ikka Tallinna aadress ja ega selle vahet pole ka ,sest kerghaagisel on aastamakse 5-6€.
Helmer

 postitati 21.12.17 19:37
Peaks nagu jääma. Leping kehtib ju nendel tingimustel mis kehtisid siis kui selle tegid. Kehtivuskuupäev on peal. Edasi ei tohiks keegi kobiseda.
indrekp

 postitati 21.12.17 12:26
Kui kehtiva kindlustusperioodi ajal muutub rahvastikuregistri järgne elukoht, kas siis eelnevatel tingimustel kehtiv leping jääb kehtima st et rahvastikuregistris olevat muutust võetakse aluseks siis kui kehtiv leping on lõppenud ja sõlmitakse uus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]