Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Enrico

 postitati 08.05.07 08:02
Ma pole küll oma autoga paate veest välja tõmmanud aga võiks tuua võrdluse lumes sõidust.

Parima tõmbejõu ja tasakaalu ratastele saab, kui lülitada välja stabiilsuskontroll ja lülitada DGS-l käike sisse käsitsi. Olen niiviisi ka kõhuli lumevallist läbi sõitnud. Möllas nagu maastus :)
Miskipärast arvan, et auto käitub ka paati välja tõmmates sama jõuliselt kui neid võtteid kasutada.
Rage

 postitati 07.05.07 15:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Nagu sellest uudisest näha http://www.autonet.ee/uudised/volkswagen/31752 on Golfil juba ka 7 käiguline DSG bensuka jaoks olemas.

Octavia oli rohkem katsejänes, et kuidas DSG "elus" vastu peab.
Pärast aastast vastu pidamist hakati seda juba Audi A4'le pakkuma jne. jne.
kolleegil ilus värske punane Golf GTI DSG kastiga.. väga rahul on..
Timur

 postitati 07.05.07 15:15
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Paraku on ka olukordi, kus lükati on etem (näiteks saab patarei tühjaks).
Näiteks on DSG kast suht võimetu olukorras, kus paigalt minemasaamiseks on suurt momenti vaja (nt suure paadihaagise veest välja tõmbamine). Manuaaliga lükkaks pöörded üles ja siduri lahti - küll ta kraabib, a DSG ei taha enne veeremahakkamist suuri pöördeid lubada (loogiline, nühib kettad liiga kiirelt ära). Tulemus ongi see, et mootor ainult uriseb vaikselt ja haagis on paadisillale nagu liimitud :D

Noh sa võid ju siis K750-l tahma ülesse ajada ja küll see paat tuleb tuleb ;):D
jk

 postitati 07.05.07 15:05
Paraku on ka olukordi, kus lükati on etem (näiteks saab patarei tühjaks).
Näiteks on DSG kast suht võimetu olukorras, kus paigalt minemasaamiseks on suurt momenti vaja (nt suure paadihaagise veest välja tõmbamine). Manuaaliga lükkaks pöörded üles ja siduri lahti - küll ta kraabib, a DSG ei taha enne veeremahakkamist suuri pöördeid lubada (loogiline, nühib kettad liiga kiirelt ära). Tulemus ongi see, et mootor ainult uriseb vaikselt ja haagis on paadisillale nagu liimitud :D
Tundmatu

 postitati 07.05.07 14:30
Mis asi see AleCog on;)
Hoolimata Harjumaa alkomüügi keelust tean mina, et ikka A le Coq ;)

Kuid võrdluse lükati ja arvuti vahel kiidan kahe käega heaks
Enrico

 postitati 07.05.07 14:06
Aga vastuseks üldisele küsimusele:

Nüüdseks on minu 8 autost viimased 5 olnud kõik automaatkastidega.
Eks ta ole maitse asi kuidas sõita. Aga minu jaoks on aeg edasi läinud ja ka autod arenenud. Eelistan mugavusi.

Mõned väidavad, et manuaaliga sõites ei sõltu nad autost ja saavad kangiga vehkimisest suurema mõnu kui automaadiga vuramisest.
:-)
Minu jaoks on manuaal nagu lükatiga rehkendamine ja automaadiga nagu kalkulaatoril arvutamine.

Maitseid on mitu kuid on vaid üks AleCog!
Enrico

 postitati 07.05.07 14:01
Nagu sellest uudisest näha http://www.autonet.ee/uudised/volkswagen/31752 on Golfil juba ka 7 käiguline DSG bensuka jaoks olemas.

Octavia oli rohkem katsejänes, et kuidas DSG "elus" vastu peab.
Pärast aastast vastu pidamist hakati seda juba Audi A4'le pakkuma jne. jne.
moanspot

 postitati 07.05.07 12:48
Paraku Roomsteril ei pakuta dislale üldse automaatkasti. Nii et ainuke valik automaatides hetkel ongi see 1.6 bensiinikas.


Eks peab veel mõtlema. Ja proovima kah. Ega mul manuaali vastu ka miskit pole, lihtsalt mugavus, mugavus... ja senised positiivsed kogemused automaatkastiga masinatega.
v6sa

 postitati 07.05.07 12:03
Veidi teise margi kogemusi üldistades: automaadi kütusekulu sõltub vähem juhi lollustest. Ehk automaat toimetab enamasti ühtmoodi. Tõsi, igasugused õppimisalgoritmid tekitavad siin üksjagu segadust... Manuaali kütusekulu, eriti linnas, sõltub otseselt tallamise intensiivsusest.

Kestvus on tänapäevasel automaadil kindlasti sama hea, kui manuaalil. Niikuinii läheb auto enne resyclingusse, kui tõsised probleemid algavad (vähemalt peaks minema, kui vaadata optimeerimise astet tootmisel...)

Automaadi lõhkumine on lihtsam, kui manuaalkasti. Seega, lollile inimesele automaat ei sobi mitte. Kui ikka on soov harrastada kummisuitsetamist ja efektseid pöördeid, siis ikka manuaal - ei rikuta ebasihipärase kasutamisega süsteemi mainet.

Automaat on mugav. Eriti linnas ummikus jõnksutades. Iseasi on, kuidas väikese mootori ja arvestatava massiga masinal automaat toimetada suudab...

Aga proovi järele. Niikuinii on alguses garantii ja vaevalt keegi täna uue auto ostab arvestusega, et pärandab selle pojatütrele.
diesel

 postitati 07.05.07 10:53
vist ei ole jah. a äkki tasuks siis mõistlik mootor ka valida (loe: diisel) ja sellele siis dsg kast. :)
muide see r8 audi, millega sõitmisest siin mul üks teemake oli, sääl on 4,2 liitrisel bensukal täitsa dsg küljes ja veel koos neliveoga. tõsi mina pruukisin sääl ainult manuaali ja dsg-st seega kogemust ei saanud.
Timur

 postitati 07.05.07 10:06
Pagan ei olegi DSG-d pensu mootoriga :o.
jk

 postitati 07.05.07 09:04
Parandage mind kui eksin, aga DSG ja bensiini neelav Škoda ei käi koos. Diislitele on DSG, bensukatele tavaline Tiptronic.
Volkaritel ja teistel sõsaratel leiab DSG-d ka bensukate pealt, aga Škodal sellist poliitikat vist ei lubatud rakendada - oleks liiga hea auto saanud ;)
Rage

 postitati 07.05.07 08:37
kui on võimalik valida DSG atomaatkast, siis kindlasti vali see.
moanspot

 postitati 06.05.07 13:53
seoses uue auto ostuplaaniga (loodetavasti Roomster:cool::) )

on mõtted liikunud automaatkastiga massina suunas.

Mõned tuhanded kilomeetrid olen automaatkastiga rendiautoga meerikamaal maha uhanud, hakkas kangesti meeldima, hea mugav. Aga see on lihtsalt sõidumulje, kuidas muu küljega on - seal need aspektid eriti ei huvitanud.

Nagu ma aru saan, siis kütusekulu on üksjagu suurem - kirjade järgi sama mootori korral linnas kuni 2 l/100km rohkem.

Vastupidavus - kuidas tänapäeval lood on, vanasti kuuldavast oli probleeme. Ehket manuaalkast võiks äkki ilma probleemideta kauem kesta kui automaat? Või on tegu tänapäevases mõistes juba linnalegendiga.

Kiirendus on kehvem kui manuaalil. On kellelgi kogemusi, 1.6 l automaatkastiga masinaga. Ma olen ainult mingite võimsate automaatkastiga masinatega sattunud sõitma, a la 3.8l mootoriga Pontiac Grand Prix ja mingi Toyota Landcruiser jne.

Et ühesõnaga - jagage omi kogemusi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.8% - SQL: 48.2%]