Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KKristo

 postitati 06.03.07 08:35
Tsitaat:
Algselt postitas: miki
Mul on nii eelmise autoga kui ka nüüd Škodaga tõsised probleemid, sest valuvelgede sisse koguneb see lörtsiöga, mis praegu õues on. Suvel koguneb kruusateetolm, sest igapäevaselt tuleb üsna mitu kilomeetrit ka kruusateed sõita. See lumi või kruus kinnitub kitifiksina velje sisse ning teatud tingimustel (sula vms) kujuneb seal selliselt ümber, et auto hakkab maanteel sõites teatud kiiruse juures vibrama.


Aga sõida siis kiiremini :D

Ühe korra selline jama juhtunud... aga siis oli asi nii, et peale jazzi pesulast tulemist oli jama majas. Rool vibras jne... kutid olid veljed väljast puhtaks pestnud aga sisemine ring oli tegemata. Arvatavasti kui oleks natuke kauem sõitnud oleks see sitt sealt ise minema põrutanud.
cl

 postitati 05.03.07 08:49
Tsitaat:
Algselt postitas: miki
Veljed saab puhtaks vaid survepesuriga. Survepesur aga kipub ära pesema need vidinad, mis sinna velje külge on tasakaalustamiseks pandud.


tere,

minu skoda originaalvaludel on tasakaalustamine tehtud velje ääre/randi külge plekk-klambritega raskustega, neid juba survekaga naljalt ära ei pese, seega võiks võimaluse korral just selliseid raskuseid nõuda.

Samas ka liimitav raskus peaks olema väga pädev kui velg eelnevalt alkoholiga puhastada ja liim korralik on. Oli juhtum kus rehvivahetusel oli tarvis uus tasakaalustamine teha ja liimitav raskus enam velje küljest ära ei tulnud, rebenes hoopis see kahepoolne teip, liimiosa jäigi velje külge.

Mis aga velje puhtana hoidmisse puutub, siis tasub osta hästi avar velg, neid saab siis hõlpsalt pesta ka ilma ratast alt ära kruvimata. ühtlasi olen täheldanud et 'prügi' täis ja tasakaalust välja lähevad tavaliselt just tagumised rattad, ehk seal kus pidurite ja velje vahel palju ruumi, sinna armastab ka sopp rohkem koguneda, esirattad pole mul lume/pori pärast veel tasakaalust välja läinud.

aitab vist targutamisest :)

kristjan
Timur

 postitati 04.03.07 16:08
Ma sõidan juba mitu aastat valuvelgdega (talvel 15" ja suvel 17") ja ei ole mingit jama olnud.
wasp

 postitati 04.03.07 10:06
sama jama on ka plekk velgedega, kogub igasuguse s...ta velgedesse ja vibreerib hullult.Eriti hullud olid A6 valukad , talve jooksul sai ikka 5-6 korda velgi alt võetud ja neid siis puhastatud.
Survepesuriga aga alati ei õnnestunud nende puhastamine.
veekaheksa

 postitati 03.03.07 23:14
Eks sellistes tingimustes on jah suht tihedalt vaja kontrollida/pesta, nagu sul. Plekkveljega saaks sa vaid tasakaalude jamast lahti, seda mustust jääksid ikka taga ajama. Ja plekkveljel on neid vahesi veel keerulisem pesta.
miki

 postitati 03.03.07 20:57
Selline küsimus ongi kõigile valuveljeomanikele :)

Mul on nii eelmise autoga kui ka nüüd Škodaga tõsised probleemid, sest valuvelgede sisse koguneb see lörtsiöga, mis praegu õues on. Suvel koguneb kruusateetolm, sest igapäevaselt tuleb üsna mitu kilomeetrit ka kruusateed sõita. See lumi või kruus kinnitub kitifiksina velje sisse ning teatud tingimustel (sula vms) kujuneb seal selliselt ümber, et auto hakkab maanteel sõites teatud kiiruse juures vibrama.

Veljed saab puhtaks vaid survepesuriga. Survepesur aga kipub ära pesema need vidinad, mis sinna velje külge on tasakaalustamiseks pandud. Sügisel Jazzi kiirkäsipesulas kadusid vist kõik ära. Kuigi küsisin üle, kui uued pandi, et kas tohib survepesurit kasutada, siis anti garantii. Aga täna sai ühe velje puhastamisel survepesuriga vist mitte piisavalt ettevaatlik oldud ning uue nädala algul siis jälle Pirni tänavale visiit ees...

Igatahes arutasime juba mehega, et kas peaks valuveljed maha müüma ja plekkveljed üldse ostma :S

Või oskab keegi mõnda head nippi soovitada, kuidas elu koos valuvelgedega võimalik on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]