Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
petst

 postitati 15.06.07 21:55
See pill on ammuilma juba müügis Golf GT nime all. Ka Saksa Autos. Ja hobuseid on teisel 170. Iseenesest väga perspektiivikas tehnoloogia. Kui kompressor ja turbo 2.0 liitrisele külge kruvida, siis venitab ilmselt mingi 300 hobust ära:)
reFFLex

 postitati 15.06.07 06:59
Sealsamas km77.com aadressil üllitati hiljuti värviliste piltidega artikkel selle uue VW 1,4TSI mootori teemal.

Ma keelt jätkuvalt ei mõista, kuid viimati mõni, kellel rohkem huvi ja hispaania keele alaseid teadmisi, tahab infot selle uue mootori detailide kohta - link

http://www.km77.com/00/volkswagen/tecnica/tsi/med/68.jpg
Timur

 postitati 04.06.07 18:33
1,4 TSI-l on nii turbo kui mehaaniline ülelaadimine. Madalamatel pööretel toimetab mehaaniline ülelaadimine. ja kõrgematel pööretel turbo.
Siin juttu TSI mootoriga Golf-ist
http://www.vwvortex.com/artman/publish/volkswagen_news/printer_1496.shtml
HenriTeine

 postitati 04.06.07 18:03
Tsitaat:
Algselt postitas: tom6025
de gasolina y turboalimentado de 122 CV - 1,4 TSI peaks ikka õige olema. 1,4-sele mootorile on turbo külge keevitatud.


Kas see 1,4 mitte turbo ja kompressoriga polnud? Kuskilt meelde jäänud, et kaks lisandit külge aretatud. Mingi ökojutt käis juures vist.
Samas võis tegemist olla ka ühe joodiku unega mis teatavasti on fantaasiarikas ja meeldejääv.
tom6025

 postitati 04.06.07 15:29
de gasolina y turboalimentado de 122 CV - 1,4 TSI peaks ikka õige olema. 1,4-sele mootorile on turbo külge keevitatud.
reFFLex

 postitati 04.06.07 11:26
Tsitaat:
Algselt postitas: hqs
Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
Autonet


huvitav mitu tonni testitehnikat sellele masinal pagassis on, et tagavedrud nii kokku surutud? :D

Ilmselt on nii rämeda kiirendusega, et veab päramise otsa vastu maad :D

Muide, kui juba uudistest rääkida, siis Golfi kohta minu poolt perioodiliselt külastatav hispaania leht www.km77.com on värskelt üllitanud uudise, et 2007. a lõpust saab seda riistapuud 1,4 TSI (äkitse TFSI?) bensumootoriga, millel väidetakse (kui ma õigesti aru saan) 122 hobujõudu olema. Golfile hakkab seda mootorit saama ka koos DSG kastiga.

Eks näis, kas (ja kuna) samasugune mootor ka Škodade varustusse lisandub.

Mis puutub OII facelifti, siis SELLINE esistange mulle mitte ei istu. Kui nad seesuguse muudatusega piirduvad, siis IMO välimus pigem kannatab, kui paraneb.
hqs

 postitati 04.06.07 10:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
Autonet


huvitav mitu tonni testitehnikat sellele masinal pagassis on, et tagavedrud nii kokku surutud? :D
Octavianus

 postitati 04.06.07 08:42
Autonet
lare

 postitati 15.01.07 12:57
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Octavia II Laurin & Klement versioonis võib olla täitsa ilus lugu, tea, kas mingeid klantspilte ka juba kusagil sellest liikvel on?

Märtsi alguses üks musta värvi Octavia HB Auto 100 salongis,kui see ennem müüdud ei ole.
Sama ka Superb.
Timur

 postitati 12.01.07 10:02
Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
HB - HatchBack, luukpära/järskpära

Kas keegi teab mille järgi ARK-s otsustatakse, kas tegemist on luukpäraga või järskpäraga? Nimelt olid minul ja sõbral Golf2-d, minu masin oli luukpära, sõbra oma aga järskpära. Arvele võetu mõlemad Saue ARK-s 1997 aastal, minu masin nädal varem kui sõbra oma. :D
reFFLex

 postitati 11.01.07 10:20
Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
HB - HatchBack, luukpära/järskpära

Vrait. Seda ta ilmselgelt on. A imelik, et seda üldse kirja pannakse, miuke see masina peramine pool on. Teiste Škodade nimedes ma nagu ei ole täheldanud seda hatchbacki liidet, Combi on ainumas, mida tavaliselt näidatakse.

Ilmselt tahetakse siinkohal lihtsalt selgelt rõhutada, et esialgu tuleb "tavaline" F II ja siis F II Combi :cool:

Škoda-uudistest veel niipaljukest siia foorumisse ka (vast kõik pole järgnevat infot varasemalt kuulnud-näinud), et eelmisel aastal registreeriti Eestis 25 372 uut autot, millest enim olid Toyota Corollad (1 577 tk) ja teisel kohal Škoda Octaviad (898 tk), mis on 3,5% uute autode koguarvust. LINK originaalartiklile Postimehest.
stefan

 postitati 11.01.07 10:03
HB - HatchBack, luukpära/järskpära
reFFLex

 postitati 11.01.07 09:34
Ajakirjanik Margus Mihkels Postimehest andis oma 8. jaanuaril ilmunud artiklis teada, et Škodalt on 2007. aastal välja tulemas 7 erisugust uuendust:

Superb Laurin&Klement – jaanuar
Octavia Laurin&Klement – jaanuar
Roomster Scout – jaanuar
Fabia HB – aprill
Octavia Scout – aprill
Roomster Praktik – mai
Fabia Combi – detsember

Nendest "Fabia HB" peaks vast olema se nn "uus" Fabia, millest me ühes teises siinses teemas juba mõnda aega rääkinud oleme. Minu jaoks tunduvad huvitavad ja arusaamatud need kaks tähte mudeli nime lõpus - kas keegi teab, mida need "HB" sümboliseerivad?

Octavia II Laurin & Klement versioonis võib olla täitsa ilus lugu, tea, kas mingeid klantspilte ka juba kusagil sellest liikvel on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]