Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sam

 postitati 04.02.22 15:53
Huvitav mudel. Ootan seda juba pikka aega. See näeb hea välja. Väidetavad näitajad on rahuldavad. Kriitikute hinnangud on enamasti positiivsed. Tahaks seda autot lähedalt näha ja lugeda tagasisidet reaalsetelt inimestelt ...
reFFLex

 postitati 01.02.22 13:56
Enyaq 5-ukselise kupee ametlikud pildid on värskelt skoda poolt veebi paisatud, muuhulgas km77.com on selle kohta uudisnupukese tekitanud.

Minu silmale on saadud rahuldust pakkuv tulemus, iseäranis meeldivad mulle valgest masinast kõrgemalt tasapinnalt tehtud pildid, kus must esiklaas-katus-tagaklaas lahedalt välja joonistuvad. Kui oleksin olukorras, kus peaksin valima esmaversiooni ja selle praeguse vahel, siis kindlalt meeldiks mulle just see värskeim.

Rohelisest vRS-ist ja valgest Sportline'ist Enyaqi pilte leiab galeriist:

https://www.km77.com/images/medium/9/5/4/9/skoda-enyaq-coupe-iv-2022-posterior-lateral.359549.jpg
rraivo

 postitati 17.09.21 06:34
Sattusin ükspäev salongi ja kaesin samuti masinat vähe lähemalt.
Tõepoolest, interjöör täiesti viisakas, nahksisu väga kvaliteetne ja üldine viimistluse kvaliteet väga viis. Ja rool oli isegi sama mis mu Kodiaqil :D
Aga noh, ca 15K rohkem maksta selle eest... ei tea...
reFFLex

 postitati 16.09.21 10:33
Enyaq tuleb lisaks juba turul olevale luukpäraversioonile välja ka laugpärana, mida valmistaja eelistab nimetada kupeeversiooniks.

Pildid ilmutati km77.com veebilehel, kus näha tšehhi numbritega kamuflaažitud masin, mille tagaosa erinevus praeguseks juba tuttava Enyaqiga võrreldes on tuntav. Ilmselgelt on sellise kereversiooni loomise taga soov sarnaneda mõnede teiste turul olevate särtsmobiilide mudelitega, nagu näiteks Audi e-tron Sportback.

Kliki pildil, pääsed galeriise kaema:
https://www.km77.com/images/medium/7/4/8/9/koda-enyaq-coupe-iv-2022-frontal-lateral.357489.jpg
reFFLex

 postitati 20.06.21 07:02
Hispaaniakeelne autoleht km77.com on teinud kokkuvõtte Skoda Enyaq'ist pärast selle turuletulekut ja eneste vaatlusandmeid kombineerinud auto tehnilise infoga.

Lisaks on ilmunud galeriisse seeria pilte punasest isendist:
https://www.km77.com/images/medium/6/4/0/3/koda-enyaq-2021-frontal-lateral.356403.jpg

Mina veel Skoda talli Enyaq'i imetlema pole jõudnud. Ehk kombineerin käimise aega uue Kodiaq'i müügisaali jõudmisega. Hetkel rahuldab minu Skoda-vaimustust mu enese värkelt soetet Kodiaq ja uue masina järele suurem sügelus on sestap mõneks ajaks pealt läind :cool:
stefan

 postitati 22.04.21 22:12
Juhtumisi oli võimalus teha mitmekülgne proovisõit Enyaq 80 mudeliga. Tervikuna jäi hea mulje. Tagaveolisena evib mõnusalt väikest pöörderaadiust. Vähemasti mürasummutuspaketiga on masin maanteekiirustel piisavalt vaikne ka tuulistel lõikudel. Proovisõiduauto 20 tollised rattad koos adaptiivveermikuga (DCC) konarlikumal asfaldil ebamugavust ei valmistanud. Sellegi poolest eelistaks numbri võrra väiksemat veljemõõtu nagu selle ajamiga standardis ka on. Rooli tagasiside ja vastusurve oli väga hea, masinal oli progressiivne roolimine.
Testiauto pikaajaline keskmine energiatarve paistis olema 21kWh/100km kohta, seda siis ~2000km jooksul. Sama tuli ka minu ringsõidu keskmine ja ma olin proovisõidule omaselt priiskava sõidumaneeriga, et kõikvõimalikud situatsioonid läbi katsetada külateeded, kohalikel maanteedel, kõrgendatud piirkiirusega maanteel. Mulle meeldis väga, et rekuperatsiooni tugevust oli hõlbus roolilabadega reguleerida ning vabaveeremisele ligilähedane režiim oli samuti olemas. Üldiselt võib eeldada, et selliste soojemapoolsete ilmadega on sõiduulatus 400km olemas ka pillava sõidustiiliga ning ka väga talviste olude puhul on 300km vahemaa reaalne läbida ilma lisalaadimiseta. Kui kõige nõrgemad versioonid kõrvale jätta, on neil autodel tagarehvid 2cm laiema mõõduga. Ma loodan, et pole siiski keelatud talvel kasutada kõigil neljal rattal ühtemoodi kitsamaid rehve. Mootoriruumi piilusin ka, seal oli ruumi laialt ning kapotti üleval hoidmiseks oli vana hea metallvarras :)
Tagaveoline Enyaq 80 on hästi tasakaalus kombinatsioon piisavast dünaamikast ja sõiduulatusest, kuid ma isiklikult eelistaks sõidumõnu silmas pidades tulevikus saabuvaid äkilisemaid kahe mootoriga nelikveolisi versioone. Proovisõiduautol jäi maanteekiirustelt möödasõidule minnes veidike nagu puudu täielikust rahulolust :)
reFFLex

 postitati 14.11.20 20:59
Kamo-vabasid klantspilte lisandunud km77.com peale Enyaq'ist. Klikk pildil viib galeriisse.
https://www.km77.com/images/medium/1/3/5/7/med-ext-frontal-lateral.351357.jpg

Maitsekas salongis tagasihoidliku mõõduga telekaski sees:
https://www.km77.com/images/medium/1/3/5/9/med-int-salpicadero.351359.jpg
reFFLex

 postitati 07.05.20 09:36
km77.com annab teada, et 20. aasta lõpus hakkab Škoda tootma ja 21. aasta alguses klientidele kätte andma uut elektrimudelit Škoda ENYAQ, millest hetkel on pakkuda näha vaid kamuflaažipildid:
https://www.km77.com/images/medium/9/6/1/5/med.349615.jpg

Tegemist on Škoda esimese elektriautoga, mis on ehitatud Volkswagen Group'i MBE põhjale, mis on disainitud spetsiaalselt elektriautodele (VW ID.3, SEAT el-Born). Praegusest Kodiaqist on see massin vaid 3 sentimeetri jagu lühem, seega on tegemist parajalt suure särtsu-maasturiga.

Kui see masin nüüd hinnaga hingetuks ei löö, siis minu perre võiks see küll kunagi teenima tulla.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.0% - SQL: 48.0%]