Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] Püüan viia jutulõnga Karoqi teemasse lähemale. Ükskõik mis hinnaklassis autode puhul ei ole eraostjal 10 protsendiline hinnaerinevus omadustelt sarnase masina puhul ainus põhiline faktor tehingu toimumises ühe või teise kasuks. Sellesse hinnavahemikku võivad sattuda olenevalt mudelite elueast ja tootmistsükli faasist ka erineva preemiummääraga või veidi erineva suurusklassi esindajad. Tavalisel ostjal on selge ettekujutus mingisugusest enda jaoks aktsepteeritavast auto disainist ja välimusest seejärel tulevad sõelale jäänute vahel kasutajasõbralikkuse alla kuuluvad faktorid. Ja kui ostjal on peale esmaste tingimuste läbimist sõelale jäänud samas hinnaklassis olevad Karoq, Kodiaq, Ateca ja lühike Tiguan (juhtumisi kõik mainstream ja räägin tegelikest müügihindadest, mitte hinnakirjast ning jätan teadlikult grupiväliselt eksisteerinud konkurendid hetkel kõrvale), siis proovisõitudel selgub, et need autod on piisavalt erinevad, mis lihtsustab oma vajadustele paremini sobiva sõiduki valimise. Mõnele inimesele on otsuse tegemisel piisavaks faktoriks manööverdamisvõime, teisele pakiruumi võimalused, kolmandale käigukangi disain ning neljas ei saa üle aastatega kinnistunud brändikultusest. See on ongi VAG-i eesmärk et grupisiseselt on mudelid hästi positsioneeritud, et isegi erineval alusplatvormil olevaid masinaid peavad inimesed konkurentideks ning on leitav pea iga inimese soovidele vastav modifikatsioon. Ateca jäi mul tegelikult lõppvalikust kõrvale kahel põhjusel: põhilises kasutuspiirkonnas pole järelteenindust ning parema varustutaseme juures kaasneb 18 tolline madala profiiliga ebapraktilisem rehvimõõt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.1%
- SQL:
71.9%
]