Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: markus[/i] Grupisisene või väline ei oma siin mingit tähtsust. Autod positsioneeruvad erinevatesse hinna- ehk value, mainstream, premium ja suurusklassidesse nagu väike, väike kesk ja suur keskklass. Klient ostma hakates omab mingit ettekujutust millist autot ta soovib ja seejärel võrdleb mida pakutakse ning millised iseärasused talle olulised on. Ehk kui soovib mainstream hinnaklassis väike keskklassi luukpära, siis valik on Golf, Octavia, Megane, 308 jne. Seejärel tuleb juba võrdlus erinevate mootorite ja käigukastide ning veoskeemide osas, lisaks varustus, mõõdud ja muud iseärasused ning loomulikult hind. Luukpära on luukpära ja see, et Octavia on teistsuguse lahendusega, ongi antud auto iseärasus. Nüüd on kliendi otsustada kas see on tema jaoks argument, et saab suurema pakiruumi või pole see tegur oluline. Osade jutu järgi on automudelid konkureerivad ainult juhul kui pakuvad samu mõõte, tehnilisi lahendusi ja hinnad on ka samad. Ise saate aru, et see on jama jutt? Tavaline inimene soovib omale autot stiilis x hinnaklass, bena mootor + automaat, esivedu ja keretüüp ning seejärel hakkab sõeluma valikut. Tihti pole ka veoskeemist tal ettekujutust, samuti kas manuaal või automaat ning ka mootor võib bena asemel hoopis diisli vastu vahetuda protsessi käigus. Enamus teab ainult paari olulist faktorit, mis tema jaoks kindlasti oluline. Umbkaudne suurus ja mitu inimest ning mis kola see peab mahutama, umbkaudne hind ja heal juhul ka keretüüp. Ei lähe ta poodi sellise algteadmisega nagu mõne riigiametniku autohange, kus mõõdud on mm pealt paigas, lisaks kW, käikude arv ja veoskeemi lahendus ( Haldex või pidev 4-vedu), spetsiifilise täpsusega varustus ning värvi- ja materjalilahendused. Ei lähe! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.4%
- SQL:
70.6%
]