Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] Ei ole kõik nii mustvalge. Grupisiseselt on ka sõsarmudelid oma modifikatsioonide ja erinevate tehniliste võimaluste poolest piisavalt hästi positsioneeritud, et kui mingis osas ollakse konkurendid, leiab pea iga mudeli juures versiooni, mida teise embleemi all ei saa. Lühikesele Golfile ei leia ju Skodade seast otsest konkurenti - Rapid on võimalustelt ja lahendustelt kõva klass madalam ja iganenum. Universaalid on otsesed konkurendid, kuid samas leidub mõlemal mootori ja käigukasti kombosid mida teisele ei saa. Minnes suuremate autode juurde, Superbi ei saa veel 2.0TSI 4x4 ja 7 käigulise DSG-ga, ning DCC vedrustust kõrgema kliirensiga. Passati saab, mis sest et vähema kW-dega 2.0TSI versioon, kuid see eest ei vaja ka kütust 98. Ning kui 7-DSG jõuabki kevadest võimsaimale Superbile, on see värske DQ381 (nagu Arteonil), kuid Passat Alltrackil on jäädud robustsema ja seni kõige suurema momenditaluvusega DSG versiooni DQ500 juurde, mis on minu silmis pluss. Yeti praktilisusele ja sõidulõbu kombole ja suurele mootorivalikule, ma julgen väita, et grupisisene konkurent puudus. Samal ajal oli peres ka Tiguan 1, mis oli Yetiga võrreldes rämeda pöörderaadiusega ja mootorimüra salongis nii kuradi vali, et ei olnud minul soovi seda autot kasutada. Eriti võrreldes helipilti suht sama TDI mootoriga minu tollal igapäevases kasutuses olnud 2 põlvkonna Octavias ja Superbis. Ja see krooniajal soetatud Yeti on siiani pereringis alles ning talvistel nädalavahetustel jätkuvalt minu eelistus nr 1 (kuna ta on lihtsalt niivõrd lõbus sõita oma manuaalkastiga, et mul on jäänud Karoqi testimine unarusse). Ega Audi ei suuda oma premium imagot veatuna hoida. Vaatasin korra salongis lähemalt Audi S1, võiks ju eeldada et on oma 30+ kEUR hinnaga igast otsast kvaliteetne mutukas, aga uksed on nii kuradi õblukesed ja plekise sulgemisheliga, et ma pole rendikatena põgusalt kasutatud Fabiatel ka nii häirivat ustega opereerimist kohanud. Seda veel VAG kohta, et mida rohkem Premiumiks peetav brand, seda suuremad on sooduspakkumised (eriti korporatiivmüügi korral) nendel mudelitel ja modifikatsioonidel, millele leidub sama tehnikaga konkurent grupisiseselt. Kokkuvõttes on eriti Skandinaavias võrreldavate omadustega autode hinnad Skodast-Audini üllatavalt ligilähedased. Baltikumis on suudetud brändiga kaasnevat imagot inimestesse sügavalt kinnistada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.9%
- SQL:
63.1%
]