Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stefan[/i] Tiguan ei ole Karoq´ga sama asi. Tiguan on puhtalt Kodiaq, võrdle või jalanumbreid neil autodel. Karoqi vaste on T-Roc, lihtsalt Karoq on palju praktilisema kere ja ruumi lahendusega, nii et kiputakse teda klass suuremaga võrdlema. Tiguan Allspace ja T-Roc muutusid tellitavaks umbes samal ajal kui Karoq, aga ega neid ka igapäevaselt tänavaliikluses veel ei kohta. Meie peres olev Karoq on juba 2 kuud ringi vuranud. Kuna see ei ole minu igapäevaauto, siis päris kõigis olukordades ma teda veel proovinud pole. Aga muidu on sümpaatne. Ukseplastiku lihtsakoelisuse üle võib norida. Huvitav, et lisavarustuse sportistmete mõnusat tuge kiidab eriti vanem generatsioon :) Pagasiruum on märksa suurem kui Yetil. Kes vajab veidi lisa, peaks valima juurde tagaistmete VarioFlex funktsiooni, siis saab istmerida ettepoole nihutada või ühekaupa istmeid täitsa välja visata. Need ulmehinnaga esiveolised esinduste demoautod ei ole just tavapärane komplektatsioon. Karoq Style/Elegance on üle pika aja üks Skoda, kus hea komplekti saamiseks tuleb lisavarustusest tuleb juurde panna vaid mõned hinnalt väiksed pudinad. Ehk siis koos mõningase tavapärase hinnasoodustusega saab 30000EUR eest hästi komplekteeritud 4x4 diisel DSG Karoqi. Nahksisu, panoraamkatus, 18 või 19 tollised veljed, Columbus navi no ei ole neid praktilisel inimesel vaja. Kahe füüsilise nupuga Bolero on igapäevaselt mõnusam kasutada ja navi funktsioon sellele juurde ei maksa palju. Kui auto on öösiti garaais, kas siis tegelikult vajad Vebastot. Kui konksuga masinaid majapidamises juba on, võib kerge südamega loobuda ka tehase pakutavast kallist elektrilisest kärukonksust ja piirduda kärukonksu ettevalmistusega. Sisuliselt vajab Style juurde vaid adaptiivset püsikat, varuratast ja võib-olla ka tagerduskaamera, rooli- ja esiklaasisoojendus. Kuna raadio heli on võrreldes Passati/Superbi standardheliga veidi kehvem, tasub ehk juurde võtta ka Canton helisüsteem. Juhin tähelepanu, et nelikveolisel on 17 tollise rehvimõõt laiem kui esiveolisel, kuid M+S rehvina on täiesti lubatud sama tollimõõdu juures ka sentimeeter kitsam ehk 215/55 rehv. Ühe Tallinna esinduse müügimees väitis mulle sügisel, et 4x4 versioonile seda ametlikult ei lubata, kuid see osutus väärinfoks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Karoq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.9%
- SQL:
66.1%
]