Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Kodiaq
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: boggy[/i] [quote][i]Algselt postitas: frequency[/i] Puhtalt huvist, mis eelise annab pidev S reziimis sõitmine? [/quote] Hoiab pöörded kõrgemal, madalamat käiku kauem sees (ka startides, kui hakkad pidurit vabastama, tõstab D peal natuke üle 1000 pöörde, aga S peal 1200 kanti) ja vääne on sõites kohe olemas, mitte ei teki mitmesekundilist pausi, nagu "D" peal sõites. Alla 1500p/min pole sel mootoril mitte mingit jõudu, aga D laseb selle ökonoomsuse eesmärgil isegi 1200 kanti. Kõik oleks ok, kui pedaali vajutades D peal kohe käik ära vahetatakse, kui näiteks mäest hakkad üles minema vms, no Tartus neid kohti palju, aga ei, hakkab kergelt väristama ja saad aru, et no pole jõudu, seega kohe alati "S" asendisse ja start/stopp välja, elu tüütuim leiutis :) Maanteekiirustel pole vahet, kas S või D asend. Esindus ütles, et nemad mingit reiimi muuta ei saa. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Kodiaq
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.7%
- SQL:
72.3%
]