Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tanel_P

 postitati 22.11.14 15:15
Tsitaat:
Algselt postitas: CH4
Kuu aega tagasi konksu veel valikus ei olnud ja ei hakanud nagu küsima ka. Aga nagu näha, siis ajaga autod arenevad :) ja muutuvad kallimaks.
Imestama paneb vaid see "ei saa koos" list. Kuidas võrkvahesein 3CX või ees paiknev webasto PHC segab konksu olemasolu ? Luukide ja istmetega seoses tekib vägisi mõte, et juhtmeid jääb puudu :)

Oskab keegi öelda, mis selle konksuga suurim lubatud haagise mass piduritega / piduriteta on? Tabelisse pole need andmed veel jõudnud.


Tabelis pole, aga kasutusjuhendis peaks olema ja sõltub veel minu mäletamist mööda kaldenurgast.

Lubatud haakemass, piduritega haagise korral (kg): 1400a) /1700b)
Lubatud haakemass, piduriteta haagise korral (kg): 690 / 700 (Combi)

a) Tõusud kuni 12%.
b) Tõusud kuni 8%.

Aga võrkvaheseina ja haagisekonksu seost minu mõistus kinni ei võta. Eelsoojendi polegi suurem asi, kui ta ainult mootorit soojendab ja ses mõttes on Webasto etem.
CH4

 postitati 20.11.14 15:23
Kuu aega tagasi konksu veel valikus ei olnud ja ei hakanud nagu küsima ka. Aga nagu näha, siis ajaga autod arenevad :) ja muutuvad kallimaks.
Imestama paneb vaid see "ei saa koos" list. Kuidas võrkvahesein 3CX või ees paiknev webasto PHC segab konksu olemasolu ? Luukide ja istmetega seoses tekib vägisi mõte, et juhtmeid jääb puudu :)

Oskab keegi öelda, mis selle konksuga suurim lubatud haagise mass piduritega / piduriteta on? Tabelisse pole need andmed veel jõudnud.
Ander

 postitati 20.11.14 14:42
Tellisin samuti CNG Combi Elegance versiooni ja tehase konksuga, nüüdsest on see siis ka meie mail võimalik. Vaatasin neid lisasid, millest tuleb loobuda konksu nimel, polegi nii hirmus, mulle ühtegi eluks vajalikku ei näinud:

- PH8 Klaasist panoraamkatuseluuk (ainult Combile); ei saa koos prillilaekaga (7N2)
- PH9 Elektriline klaasist katuseluuk (ainult luukpärale); ei saa koos prillilaekaga (7N2)
- PHC Kaugjuhtimisega lisasoojendus; välistab elektrilise lisasoojenduse (7E6)
- PWA Elektriliselt seadistatav juhiiste, mälufunktsiooniga; ainult koos automaatselt tumenevate ja mälufunktsiooniga küljepeeglitega (PW5)
ja automaatselt tumeneva salongipeegliga (4L6); RS-ile tuleb lisaks tellida ka nahksisu PLG
- PWC Elektriliselt seadistatavad juhi- ja kõrvalistuja iste, juhiiste mälufunktsiooniga; ainult koos automaatselt tumenevate ja mälufunktsiooniga
küljepeeglitega (PW5) ja automaatselt tumeneva salongipeegliga (4L6); RS-ile tuleb lisaks tellida ka nahksisu PLG
- PLB Nahksisu "Supreme", nahast istmekatted; ei saa koos sportpaketiga WBC
- 3CX Võrkvahesein pakiruumi ja salongi vahel (Combi)
- PK6 Kahe poolega pakiruumi matt (tekstiil/kumm); ei saa koos PK3
- PKC Simply Clever lahendused: multimeedia hoidik keskkonsoolis, sahtel prügikoti jaoks uksepaneelis, kahe poolega pakiruumi matt; ei saa koos PK3
Tanel_P

 postitati 19.11.14 21:16
Tsitaat:
Algselt postitas: rrait
Tere,

Sõitsin nädalavahetusel cng octaviaga kokku 750km. Arvan, et inimesele, kes palju sõidab on cng kasulik.
Hetkel on mul isiklik (panga) auto 1.4 103kw octavia. 11 kuuga olen läbinud 33000km. Seega täpselt 3000km kuus. 2-3 korda nädalas Pealinn- Võru otsad. CNG autoga sain maanteel (natuke metsa ja Tartu linn) 270km keskmiseks kuluks 3.2kg/100km. Ehk siis 2.5eur / 100km. Isikliku autoga olnuks see kulu 5.2l/100km 6.25eur / 100km.
Rehkendan, et kui keskmiselt kulub mul 6L /100km = 7,2eur / 100km ja cng´ga 4kg/100km = 3,1eur / 100km siis ma võidan kuus 120eur.
Reipust muidugi minekus ei ole, kiirendus 0-100km/h langes 8.4lt 10.9le.
Gaasiballoonide tõttu pole ka pagasiruum nii sügav kui tavaautol. Lapsevankriga ma õnneks enam jändama ei pea. Lisaks ei saa tellida CNG´le haagisekonksu.
Ilmselt vahetub praegune auto varsti CNG vastu. 5a või 150tuh kilomeetrit on maksimaalne aeg mil ta mind teenib- seega väiksema kütusekuluga hoian pool igakuisest liisingumaksest kokku.

Rait


Konksu saab tellida, aga siis tuleb osadest teistest lisadest loobuda. Vt viimast (novembrikuu) hinnakirja. Sellega on CNG ka pea 400 euro võrra kallimaks läinud võrreldes esialgse hinnaga. Liiga hästi müüs läbi vist. :) Ise jäin proovisõitudega rahule ja enda CNG tellisin ära. Eks ole näha, millal kätte saab. N-ö erimudel võib vist pikema tootmisajaga olla.
rrait

 postitati 18.11.14 10:41
Tere,

Sõitsin nädalavahetusel cng octaviaga kokku 750km. Arvan, et inimesele, kes palju sõidab on cng kasulik.
Hetkel on mul isiklik (panga) auto 1.4 103kw octavia. 11 kuuga olen läbinud 33000km. Seega täpselt 3000km kuus. 2-3 korda nädalas Pealinn- Võru otsad. CNG autoga sain maanteel (natuke metsa ja Tartu linn) 270km keskmiseks kuluks 3.2kg/100km. Ehk siis 2.5eur / 100km. Isikliku autoga olnuks see kulu 5.2l/100km 6.25eur / 100km.
Rehkendan, et kui keskmiselt kulub mul 6L /100km = 7,2eur / 100km ja cng´ga 4kg/100km = 3,1eur / 100km siis ma võidan kuus 120eur.
Reipust muidugi minekus ei ole, kiirendus 0-100km/h langes 8.4lt 10.9le.
Gaasiballoonide tõttu pole ka pagasiruum nii sügav kui tavaautol. Lapsevankriga ma õnneks enam jändama ei pea. Lisaks ei saa tellida CNG´le haagisekonksu.
Ilmselt vahetub praegune auto varsti CNG vastu. 5a või 150tuh kilomeetrit on maksimaalne aeg mil ta mind teenib- seega väiksema kütusekuluga hoian pool igakuisest liisingumaksest kokku.

Rait
CH4

 postitati 10.10.14 10:21
Tsitaat:
eriti kui kogu aur kulub vastava tankla otsimisele.

üks tore uudis teema jätkuks:
Eesti Gaas soovib Eestisse rajada 50 maagaasitanklat
Kahjuks pole täna teada kas see juhtub 5, 10 või 50 aasta pärast.
Lisaks loetletud linnadele võiks Eesti Gaas prioriteediks võtta veel Rakvere, Jõgeva ja Põlva.
Tanel_P

 postitati 09.09.14 17:46
Aitäh sisukate kommentaaride eest!
tnx

 postitati 01.09.14 07:04
Kuna suur enamus neist "keskmistest" eestlastest, kes uusi autosid ostavad ja siis 10-15Mm aastas sõidavad, elavad Tallinnas ja teevad ka vähemalt kolmveerand oma sõitudest seal, siis tegelikult oleks kõige mõistlikum hoopis trammiga sõita. Oleks hoopis odavam (isegi ilma keskerakondliku tasuta sõiduta). Vabadus tanklat valida on samuti linnainimese privileeg, paljude inimeste jaoks on 10-20km kaugusel kütuse järel käimine argipäev, kuna lähemal lihtsalt ei ole ühtegi tanklat, ei bensiini ega gaasi oma. Ühistransport satub sinnakanti kah ainult teisipäeva õhtul ja reede hommikul, nii et autovabast elust ei ole mõtet unistada...
indrekp

 postitati 30.08.14 10:06
Lõppkokkuvõttes, keskmisel eestlasel, kes sõidab 10-15tkm aastas, on siiski arukam bensiinil töötav auto osta. Tehtagu ja promotagu mis iganes tanklaid CNG, LPG jne ning pandagu autodele iganes seadmeid lisaks, lihtsalt see auto (või seadme) hinnavahe ei tasu end nii või teisiti ära, eriti kui kogu aur kulub vastava tankla otsimisele.
timo99

 postitati 30.08.14 09:47
..KUI superbile ka selline variant tuleks, siis ilmselt kaaluks uut ostes, kuna juhtun CNG tanklast ca 500 m kaugusel elama :cool:
Ranx

 postitati 29.08.14 16:17
Pensionäridele ,kes oma sõite 3 kuud ette planeerivad ,sobib selline gaasi variant küll ;)
Minule sobib vabadus ja ise otsustamine ,millal tangin ,kus tangin ,palju tangin .
Need gaasi ja elektri autod saavad aktsiisivabadust nautida seniks ,kuni asi massidesse jõuab.
timo99

 postitati 29.08.14 15:59
Keskmine kulu 3,5 kg gaasi sajale, see maksab ca 2,7 eurot.
1.6 diisli tehase keskmine kulu on ca 5 eur sajale. Vahe 2,3 eur

Ostuhinna vahe ca 1100 eurot, ca 50 000 km läbimisel on vahe tasa. Kulu numbrid on mõlemal juhul reaalselt ilmselt suuremad, aga no laias laastus..

Gaasi paak aga on nii väike, ja tanklaid paar tk ainult, nii et arvestatav kulu on tankla otsimine:)
pepe

 postitati 29.08.14 11:46
Ma isiklikult ei promo ega sunni kedagi midagi eelistama, rabade hingeeluga samuti pole kursis.
Teemaks oli kulu kyttele ja mootori erksus - kulu on nullilähedane ja äkilisus (ning käitumine üldse) sama nagu bens.mootoril.
Enrico

 postitati 29.08.14 11:02
Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Enrico, oled jah valesti aru saanud, mõlemas aspektis.


Aga tehke siis lollile puust ja punaseks ette, miks peaksin oma Superbi (2 liitrine TDI 125 KW, DSG kast) asemele siin promotavat gaasikat eelistama?
Süsihappegaasi emissooni kaasaegset populistlikku jama pole siin mõtet ajada. Näiteks eritab hooldamata turbaraba 5-6 korda rohkem CO2'te kui kogu pealinnas sõitvate autode hulk kokku.
pepe

 postitati 29.08.14 10:28
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

Arvutuste kohaselt kulub mu elektrikal linnas saja kildi tiirutamiseks ühe euro ja viiekümne sendi eest elektrit. Kas CNG tõesti esineb kütusekulu osas samas klassis?


Rõhutaks sõna "pigem" ja ei keskenduks vaid pelgale linnasõidule.
pepe

 postitati 29.08.14 10:20
Octavia G-Techi puhul imestan väikese gaasi- ja suure bens.paagi üle (15kg ja 50l) arvestades, et analoogsetel vag sugulastel on suhe 22/30.

Ja vaid 81kw...
jk

 postitati 29.08.14 10:18
Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

Arvutuste kohaselt kulub mu elektrikal linnas saja kildi tiirutamiseks ühe euro ja viiekümne sendi eest elektrit. Kas CNG tõesti esineb kütusekulu osas samas klassis?
pepe

 postitati 29.08.14 10:12
Tuleb arvestada, et CNG masinal on võrreldes tava-bensiiniversiooniga peal gaasiseadmed, mille võrra lõpphind on kallim. Ja see nn tagasiteenimise aja pikkus on võrdeline läbisõiduga.

Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

CNG masinad sõidavad samamoodi ka biogaasiga/metaaniga, mis on kohalik kütus ja mille tootmise ja kasutamise arendamine on riigile strateegilistes plaanides olulisel kohal.

Enrico, oled jah valesti aru saanud, mõlemas aspektis.

Ja üldse, mida vähem cng kasutajaid, seda kindlam, et maagaasile aktsiisi ei tule, niiet ärge uurige siin midagi;)
Enrico

 postitati 29.08.14 09:22
Seda lugedes ja oma auto diisli kulu ning hinda võrreldes arvan, et diisel on jätkuvalt odavam. Kusjuures on ka mootor erksam. Või olen millestki valesti aru saanud?
vamps

 postitati 29.08.14 08:44
Kui vaatasin neid baashindasid, siis tuli vahe natuke alla 4000€.
Kui võtta, et kütuse kulu oleks keskmiselt umbes 6,6 liitrit 100 km kohta ning kütuse hind oleks 1,4€/liiter, siis selle peaaegu 4000€ eest saaksid sõita ligikaudu 40000 km.
Seega peaks päris palju ringi kimama, et see vahe tasa teha ning veel plussi jõuda, ma arvan. Ja lisaks ei tea, mis see gaasi hind tulevikus teeb ning mida gaasiaktsiisiga võidakse ette võtta.

Tuleks võib-olla veel tähele panna, et lühikeste otsade puhul pole kasutegur eriti suur, kuna seal ikkagi ka bensiini mootor ning gaasi peale lülitatakse alles siis, kui mootori töötemperatuur on natukene juba tõusnud (vähemalt varasemalt oli nii). Seega kui talvel väga külm, siis paari km-seid otsi tehes pole sellel praktiliselt mingit pointi.
Tanel_P

 postitati 29.08.14 07:29
Tere

Nüüd on meie turule jõudmas ka uus surumaagaasil sõitev Octavia. Mis te sellest arvate? Kas tasub ka väiksema läbisõidu juures ära kallim ostuhind?

Praeguses poliitilises olukorras on muidugi gaasi hinna ennustamine nt aasta pärast üsna ettearvamatu.

Info esinduse kodulehelt

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]