Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
undu

 postitati 13.02.12 08:48
Tsitaat:
Algselt postitas: micx
1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi sõltub siiski sellest, kuidas sõita :)

Tehas lubab 1,6 MPI linna kuluks 9,6, maantee kuluks 5,5 ja keskmiseks 7,1.
micx

 postitati 13.02.12 06:45
1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi sõltub siiski sellest, kuidas sõita :)
Potty

 postitati 14.01.12 13:53
No eks autoostjad on ise ka natukene naiivsed, et nad tehasenumbreid usuvad. Artiklist selgub, et kütusetestil kiirendatakse autot 0-50km/h ...25 sekundit.. No ma kujutan ette seda ülisäästlikku, aeglast ja venivat kiirendust, kus gaasipedaali ilmselt ainult varbaotsaga kergelt puudutatakse. Reaalses elus keegi ju autoga nii ei sõida ja sealt erinevused tulevadki. Lisaks testitakse autosid tehastes ideaaltingimustel, kuid jällegi, idaaltingimusi tänavatel ei esine - on augud, tõusud, langused, lumi, jää, talverehvid (suurem veeretakistus) jne.. Ka Eestis nõutavad töötavad pooltuled võtavad mõne grammi kütust rohkem, lisaks ehk ka kulunud rehvid, konditsioneerid, elektrilisad, kütuse kvaliteet jne jne. Ideaaltingimusi ei saavutata päris liikluses kunagi ja tehase etteantud kütusekulu samuti mitte.
Velts

 postitati 13.01.12 18:18
Päris masendav tegelikkus...ainsaks lohutuseks 1,2 TSI valetab kõige vähem...:)

Selge on see, et kui täna valida kas 1,6 MPI või uue 1,2 TSI vahel (võimsus ja hind sisuliselt samad), siis viimane on igal juhul targem valik. Kunagi mul oli 1,6 MPI ja arvestusega 80% linna- ja 20% maanteesõitu, oli keskmine stabiilselt 8,3 100 km. Ja ma ei räägi üldse sellest, et turbo laksab ikka palju mehisemalt edasi minna, kui vabalthingav.

http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3840/true-lies-ehk-kutusekulu-ametlikult-ja-tegelikkuses

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]