Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
undu

 postitati 02.09.10 15:46
No neid pilte vaadates ei ole veel küll aru saada, et škoda kuidagi alla käima hakkaks nagu võis karta peale mõni aeg tagasi ilmunud artiklit, milles VAG bossid škoda käekäigu liiga heaks hindasid ja selle tõttu škoda bossi kohapealt lahti tegid/teha tahtsid.
pepe

 postitati 02.09.10 14:14
Selles artiklis torkas mulle silma hoopis uus Octavia mudel, mis on ikka ERITI kena.:)
lare

 postitati 02.09.10 10:37
http://auto.mail.ru/article.html?id=32287&rb_rnd=412960755&rb_from_fs=307135

Info veel täienenud :)
testuser3

 postitati 01.06.10 05:46
Panevad Octavia põhjale ja teevad odavaks. Et aga mitte Octavia fänne ära hirmutada, võtavad vana nime. Fabia on siis asenduseks liiga kallis...
Suslik

 postitati 31.05.10 18:48
Tundub,et on omanikele päris probleem,et Škoda liiga hea ja ilus auto. Nüüd üritatakse joont muuta kahjuks....:( Kohe üldse ei meeldi.
M8DSwordfish

 postitati 31.05.10 18:20
See niinimetatud VW Tourani tsehhi sõsar näeb küll täitsa pops välja...
lare

 postitati 31.05.10 16:03
http://auto.mail.ru/article.html?id=31536

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]