Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
argo

 postitati 19.11.07 08:35
Tsitaat:
Algselt postitas: argo
Neljases nupugrupis ei ole vaid esiklaasile suunamist. Küll on seal esiklaasile ja jalgadele koos.


Pagan, ise loll. Nupp neljases rivis täitsa olemas :)
aiiro

 postitati 16.11.07 20:39
Nojaa, aga kogu point ongi selles, et see käsitsi kruttimine on tüütu :) Võiks ju saada konffida seda.
Wygla

 postitati 16.11.07 18:22
suunad aknale ja peale seda kui nn. "suure hooga" puhkuma hakkab, siis saad ju ise vähemaks keerata käsitsi.
aiiro

 postitati 16.11.07 14:54
OK, ilmselt olen mina imelik :)

St, mina võtan seda nuppu kui õhu suunamise lülitamise nuppu vastavasse kanalisse, antud juhul siis esiklaasile. Sarnaselt, nagu muud kanalid ehk need neli nuppu keskel grupis. Ma ei eelda, et üksnes kanali valikuga muud settingud muutuvad - nagu nad ei muutu ka mis iganes muu kanali valikul keskelt neljasest grupist - ega pea mõttekaks seda, et peale kanali valikut pean hakkama lisaks venti kruttima. Muidugi, kui esiklaas on üleni udune (mida mul seni pole juhtunud) on see nupp abiks, aga kui natuke ainult äärtest, siis on jah kõige lihtsam ilmselt kasutada seda esiklaasile+jalgadele nuppu, mis vendi pöördeid ei liiguta.

Otsisin ka muudest foorumitest Climatronicu settingute muutmist, aga tulutult. Aga igal juhul tänan tähelepanu eest.
might

 postitati 16.11.07 14:21
ei saa probleemist aru vist... jk seletus oli mu arust päris ammendav. kui "suurt hoogu" ei taha, saab kasutada teist nuppu. Mäletamist mööda saab ka "suure hoo" maha keerata ventilaatori nupust, kuid siis kaob vast asja mõte ära - puhastada aken udust võimalikult kiiresti.
argo

 postitati 16.11.07 14:18
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Nupu mõte ongi selles, et puhub suure hooga konditsioneeritud (kuivatatud) õhku esiklaasile, et see võimalikult ruttu udust/jääst puhtaks saab. Kui lihtsalt tahad rohkem õhku esiklaasile suunata, siis selleks on ju teine nupuke climatronicu neljases nupugrupis (kus saab suunata õhku üles/keskele/alla pluss siseringlust sisse lülitada)


Neljases nupugrupis ei ole vaid esiklaasile suunamist. Küll on seal esiklaasile ja jalgadele koos.
aiiro

 postitati 16.11.07 13:28
Einoh, muu on kõik arusaadav, aga mul ei ole just nimelt seda "suurt hoogu" vaja - muude käsitsi õhuvoogude suunamise nuppude lülitamisega ju ventilaatori pöördeid ei muudeta, mis on ka oodatav/eeldatav käitumine kasutajaliideselt.
jk

 postitati 16.11.07 13:11
Nupu mõte ongi selles, et puhub suure hooga konditsioneeritud (kuivatatud) õhku esiklaasile, et see võimalikult ruttu udust/jääst puhtaks saab. Kui lihtsalt tahad rohkem õhku esiklaasile suunata, siis selleks on ju teine nupuke climatronicu neljases nupugrupis (kus saab suunata õhku üles/keskele/alla pluss siseringlust sisse lülitada)
aiiro

 postitati 16.11.07 12:25
Selline mure siis. Iga kord kui tagaklaasi soojenduse nupu kohal olev lüliti sisse lükata - see, mis peaks sooja õhu suunama esiklaasi peale, viskab ventika pöörded suvalisest asendist 5 peale. Ilmselt ei ole tegemist veaga ja asi ongi nii mõeldud, aga mulle käib närvidele see liigne "mõtlemine" tehnika poolt (tõmmake paralleel Microsofti programmidega) ja oleks soov seda kuidagi disableda või vähemalt salvestada mingisse asendisse väiksema arvu pööretega. Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud või teab kuidas saab ümber salvestada seda settingut?

Tänud ette kõigile, kes võtavad vaevaks vastata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.1% - SQL: 46.9%]