Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 06.11.07 19:33
täitsa ükstaskõik.
testuser3

 postitati 06.11.07 17:33
vahet pole kumb lisapiduritule juhe? (mustvalge või must)
Valts

 postitati 06.11.07 14:28
jupp on õige. Ainult mis ristlõike jaoks see on, ei mäleta värvikoodi järgi enam. Aga jah, see piduritule juhtme ümber ja lisatule ots sinna pimedasse mulkku. Surud tangidega metallitüki peale ja see plasitk peale, ning kõik on ok.
testuser3

 postitati 06.11.07 14:15
sai ostetud kaks sellist, kas panin täppi?
[http://xs221.xs.to/xs221/07452/untitsdsled.JPG.xs.jpg

kuidas sellega tomida? kas nendest kahes minaiatuursest kriipsust tuleks juhe läbi ajada, ja siis see klamber paigutada pidurijuhtmele ning see metallosa all vajutada et ta juhtmesse lõikuks?
Hallvatt

 postitati 05.11.07 16:36
Jah, olen Felicia omanik ja paar korda ka tagatuled lahti kakkunud, eri põhjustel, kuid juhtmevärvi sealt ütlema ei hakka. Mitte kadedusest, vaid seepärast, et selgelt ei mäleta enam, tükk aega oli tagasi. Ja kui umbes ütlen ja valesti, jään pärast lolliks.

Tester, muide, maksab mingi sadakond krooni, selline odavama otsa oma, mitte mingi Fluke. Suvalisest ehitusmarketist või elektroonikapoest saab. Põmst ei ole nagu teab mis ioonkahur, et osta ei jaksaks. Ja kui auto juures on huvi mingeid asju oma kätega teha, kulub marjaks ära samamoodi nagu mutrivõtmed, kruvikeerajad jms.
Wygla

 postitati 05.11.07 15:39
octavial olid punased juhtmed triibuga (triibu värvi nüüd küll ei mäleta enam :P) ja juhtmeid jooksis pistikusse 2 tükki ning mõlemat olid sama värvi ja sama triibuga. mina ühendasin selle lisatule juhtme mõlema külge, ehk siis kõik 3 kokku.
testuser3

 postitati 05.11.07 15:28
siin felicia omanikke navaala ju, kas keegi ei oska öelda milline see on? Proovimine on jõle tüütu ja mingeid testreid asju ka ei oma.
Rage

 postitati 05.11.07 11:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
odavam on minna esindusse, maksta see 100-200 raha ja asi tehtud...

kus see õlivahetuse kirjeldus oligi:D
ma ikka ei suuda jätta vahele torkimata... seal allpool see lare postitus õlivahetusest...

http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=119&page=2
Hallvatt

 postitati 05.11.07 10:46
Err... Testriga ei tahaks enne mõõta? Et miuke on pluss ja miuke viirus? Suvaliselt, kellegi mälu järgi, lihtsalt huupi pakkudes ja naiste saunas räägit juttude põhjal on üsna julge igatsugu juhtmeid ühendada, ma arvan...

Ja selle Dieseli juhatatud jupi saad Tevalost või Oomipoest küll, kui sa seda müüjale kirjeldad. Või kirjeldad seda, mida see tegema peaks. Oeh. Kas sa tõesti tahaks, et keegi võtaks sul käest kinni ja läheks sinuga seda juppi sinna ostma?
Wygla

 postitati 05.11.07 09:53
vahet ei ole mis juhtme sa plussiks või miinuseks paned. ja sellel ümberjuhtme kerimisel pole tegelikult mitte midagi viga, kui seda korralikult teha. see toimib tõrgedeta. ja kui ma õieti mäletan, siis olid need pruunid või pruunid valge triibuga juhtmed.
testuser3

 postitati 05.11.07 08:32
hm, äkki oskad kuskilt tevalost või oomipoest juhatada milline see "nipstükk" olema peaks... siis jääks juhtme ümber teise väänamine ära, kusjuures piduritule juhtmed on üsna õhukesed ja haprad.
(must-valge juhe on mass ja üleni must pluss jah?)
diesel

 postitati 05.11.07 08:14
kodanikud, unustage ära kuskile ümbere juhtme keeramine ja isoleeri pääle mätsimine. seuke sitanikerdis kaua ei kesta ja põhjustab varem või hiljem (pigem varem) igasugu peavalu. krt küll, tänapäeval on igasugu mudru valmiskujul poest osta mõne kopika eest. kui jootekolb omal käes ei seisa siis võib ju vajaliku voolu vargaklemmiga. no see seuke nö. kolmik, mis sobivas kohas doonorjuhtmele külge muljutakse ja küljepealt siis uue karvaga edasi minnakse.

ja selle pagassivalgusega on seuke lugu, et see viidatud tore lamp on ju varustet sütkariaugu pistikuga. installi siis parem sütkariauk pagassa ja saad säält lisaks lambile vajadusel muude sarnast pistikut kasutavate nipstükkide jaoks voolu võtta. lambile paned mingid kergavatavad kinnitused ja siis jälle saad vajadusel selle ka juhtme jägu autost eemale venitada.
testuser3

 postitati 04.11.07 21:16
ega sa ise järsku ei tea mis värvi too juhe oli?

Ma mõtlesin, et lihtsam oleks vist nii teha, et kui leian sobiva juhtme, siis enne kui ta pistikkuse jõuab, teen noaga väikse sälgu sisse, ja kerin sinna ümber selle lisapiduritule juhtme ja isoleer peale.. ja mass siis juba kuhugi kinnituskruvi vms külge.
Wygla

 postitati 04.11.07 20:22
eks ma üritan, kuigi pilte küll käepärast pole võtta.
pirnid jah kõik ühe aluse peal, mille võtad tagant välja. selle taga juhtmepistik. võtad selle ploki välja ja lased siis sõbral pidurit vajutada, et näha, milline neist on pidurituli. siis võtad küljest ära selle juhtmepistiku (kui tekib vajadus), et näha, millise ühendusklemmi juurde see skeem jookseb piduritule juurest. Piduritulede juurde peaks minema siis 2 juhet. Et proovida, kas lisatuli ikka töötab, ühenda 1 juhe kere külge massjuhtmeks (näiteks sinna, kus teised juhtmed kere küljest massi saavad, põhiline et ühendust annaks) ning teine juhtme ots ühenda proovimiseks sinna samale skeemile piduritule kõrvale ning lase kellelgi jälle pidurit vajutada. kui töötab, siis on korras. siis ühenda see 1 juhe pidurituledesse minevate juhtmete külge, teine massjuhtmeks kere külge ja korras ta ongi.
vast sai arusaadav :P....kui midagi segaseks jäi, siis küsi julgesti :)
Rage

 postitati 04.11.07 18:59
odavam on minna esindusse, maksta see 100-200 raha ja asi tehtud...

kus see õlivahetuse kirjeldus oligi:D
testuser3

 postitati 04.11.07 18:56
järsku räägid siis step-by step kuidas see sul käis....ma muidugi loodan et sul on tuled sama süsteemiga mis mul. Ehk siis käivad ühe klapiga ära, kus on pirnid peal. soovitatavad oleksid pildid.
Wygla

 postitati 04.11.07 18:44
no ma ei tea. mina paigaldasin samuti mingi 2 nädalat tagasi lisapiduritule ja selle paigaldusega küll probleeme ei tekkinud. mingit tuumatehnoloogiat selles tegelikult ju ei ole.
testuser3

 postitati 04.11.07 17:24
minu piduriühendamine oli ikka täielik läbikukkumine...algus üksi, kutsusin kursavenna kah aitama...koos saavutasime selle et pidurituled ja suunad lõpetasid üldse põlemise.

Kutsus veel 3 meest...need siis lappasid kaitsmeid ja asendasdi mul ühe 15A 10A-sega...no nüüd vähemalt suunad ja pidurid töötavad, aga selle lambikese paigutamise peab vist esinduse hooleks jätma!
Wygla

 postitati 04.11.07 17:14
risustaks ise kah korraks seda teemat oma küsimusega :P.

http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=139&brand_id=&cat_id=84&product_id=485

kas antud valgustit annaks pagassi ühendada ikka ka nii, et pagasniku avamisel süttiks põlema koos pagasivalgusega. kuna heli paremaks saamiseks sai kõlarite ümber tehtud väikesi ümberkorraldusi siis see originaalivalgusti valgustugevus on väikeseks jäänud, kuna valgus hajub lihtsalt enne liigselt ära.
Wygla

 postitati 31.10.07 08:15
massjuhe ühenda ükstaskõik kuhu kere külge...peaasi et ühendust annaks. ja "+" juhe ühenda ükskõik kumma poole piduritule juhtme külge. Võtad tagant selle tulekorpuse lahti ja siis sealt peaks näha olema skeemi järgi, et mis juhe on piduri oma. ja enne ühendamist katseta. ühenda juhtmed niisama korraks ära ja lase kellelgi pidurit vajutada, et näha, kas funkab.
Octavianus

 postitati 31.10.07 00:06
mis sul on raske korralikult 4 juhet ühendada või? mingi Oomipoe sarnane koht abiks, räägi oma mure ära ja tyybid annavad sulle kõik jubinad kätte üle leti, sul ei pruugi minna 20 eekugi

ja valgustugevuse kohta on reeglid olemas, keegi oskab kindlasti ka lingi visata.
testuser3

 postitati 30.10.07 23:14
Sai maksimast 40 eeksuga ostetud pidurituli, mis muidu on kohustuslik alles1999 aasta autodel, küsimus siis selles et kuidas seda täpselt paigaldama peaks? tean et tuli tuleks panna tagaluugi ülesse serva aga just see juhtmete ühendamine, kas kuidagi ümber piduritule pirni mässida et ühendust annaks või kuidas?

Pärast veel jama kuidas seda õigesti panna, et tagantsõitjaid pimestama ei hakkaks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.5% - SQL: 35.5%]