Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 02.11.07 16:09
küsimus xenoni omanikele. kas bixenoni puhul näitavadki lähituled nii lähedale?! näitab küll laialt ja valgelt, kuid ütleks et mul tavalised H4 halogeenide lähituli näitab vaata et kaugemalegi. Xenon kaugtuli seevastu näitab väga hästi ning sõidaks nagu valges tunnelis.
ka:rel

 postitati 09.07.07 12:28
Loomulikult on võimalik, ma ei ole selles hetkekski kahelnud. Pole lihtsalt uuesti asja ajamist ette võtnud.
wigry

 postitati 07.07.07 22:31
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
... Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...

Misse ksenoonpirnid üldse maksavad? On need muidu kuidagi tavapirniga analoogsed ka?

Pole elun neid Xenonlaternaid seestpoolt näinud näind ning teemat üritanud lähemalt uurida... :cool:


Hinna poolest räägime 5-6 kordsest hinnavahest võrreldes halogeeniga. Kui tavaline halogeen maksab suurusjärku 100, 200 isegi 300, siis xenonid algavad 1500+ EEKust tükk ning põhimõtteliselt on neid vaja regulaarselt vahetada.

See hakkab olema kallima otsa autode järelturul üks põhilisi probleeme, kus ostetakse uhke auto ning loodetakse muretut sõitu ning siis avastatakse, et naabri mosse näitab kah paremini, kui uhke luksauto väsinud xenonid. Küll seda rõõmu, kui siis ka hinnad teada saadakse.

Nii et xenon on küll väga hea pirn, kuid nõuab ka vastavat rahakotti või vähemasti valmisolekut nende hoolduseks.

Philipsi autopirnide hinnaskaalale saad näiteks pilgu peale heita siin:

http://www.kgk.ee/hella/index.php?go=35

Huvitavat lugemist Xenoni teemadel võrreldes halogeeniga. Jutt küll BMW-st kuid lambid on ju samad:

http://www.kenrockwell.com/bmw/540headlights.htm
Silwer

 postitati 07.07.07 08:42
Muidugi on võimalik. Iga natukenegi pädevam elektroonik saab sellise elementaarse asjaga hakkama.

Kui ise mõnda ei tunne siis tean ühte soovitada: Patrick - Tel: 50 28 520 (asub Tallinna külje all, järjekorrad umbes 14 päeva, eraisik, arvet ei saa).
Wygla

 postitati 05.07.07 19:59
on võimalik.

www.serwend.ee

kui ma õieti mäletan, siis seal pakuti sellist lahendust.
ka:rel

 postitati 05.07.07 19:55
Kui kunagi minu auto Tartust Aleksandri auto- ja kaatrikeskusest ostetud sai, palusime neil minu auto tuled ka alles mõned sekundid pärast käimaminemist rakenduvaks ehitada.

Nokitseti pool päeva, tehti tulede lülitile mõned täkked, mis siiamaani kaasa sõidavad, ja anti auto tagasi, öeldes, et: "Pole võimalik!":)

Mugav oleks küll.
reFFLex

 postitati 05.07.07 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Tegelikult paigaldatakse ju ka sellist päevasõidutulede funktsiooni või asja, et tuled lähevad põlema mõni sekund peale auto käivitamist. See oleks küll äärmiselt mugav :P

Just, selline päevasõidutulede lahendus oleks parim võimalik, mis loetud hetked pärast mootori käivitumist laternad põlema paneks. Mäletan, et ühel vanemal Corollal oli selline süsteem, et starteri andmise hetkeks kustusid tuled täielikult ning süttisid uuesti ca sekund pärast mootori käivitumist.

Selliselt ei ole vist küll karta, et kõikuv voolupinge pirnide eluiga liialt lühendaks.
Wygla

 postitati 05.07.07 14:59
jaa, aga felicial ei lähegi nad ju niisama põlema. uuematel on automaatika, et keerad süüte sisse lähevad põlema, ning käivituse hetkeks jällegi kustuvad.
Tegelikult paigaldatakse ju ka sellist päevasõidutulede funktsiooni või asja, et tuled lähevad põlema mõni sekund peale auto käivitamist. See oleks küll äärmiselt mugav :P
testuser3

 postitati 05.07.07 12:07
ma lülitan alati tuled peale siis kui mootor juba käib, nii gabariidid kui lähituled.
reFFLex

 postitati 04.07.07 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
... Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...

Misse ksenoonpirnid üldse maksavad? On need muidu kuidagi tavapirniga analoogsed ka?

Pole elun neid Xenonlaternaid seestpoolt näinud näind ning teemat üritanud lähemalt uurida... :cool:
ka:rel

 postitati 04.07.07 20:08
Minu 4.75- aastasel Octavial on veel originaalxenoonid. Aga lülitan ka 95% käevituskordadel enne tuled gabariitide peale. Ei tea, kas selle pärast, või millegist muust, aga gabariidid on ammu läbi.

Aga ainult nende pärast teenindusse ei hakka ka viima. Kui xenoon läbi läheb, tuleb nagunii viia.

Kui just keegi tolleks ajaks kuhugi netti mingit asjalikku vana Octavia xenoontule pirni vahetamise juhendit ei pane.
wigry

 postitati 04.07.07 19:30
Mina pole kordagi oma auto käivitamisel pirnide peale mõelnud ning lähituled pidasid vastu 2.5 aastat. Läksid läbi nädalase vahega. Tegu küll jah halogeenidega.

Xenonid aga on ses suhtes paremad. et nemad ei lähe läbi, vaid tuhmuvad ja lõpuks hakkavad värelema ja täitsa lõpus lausa vilkuma. Halogeen on see, mis ütleb hetkega töölepingu üles. Samas võib Xenon oma tuhmumise jooksul kaotada nii palju valgust, et miskine odav halogeen näitab kah palju paremini. Seega tasub xenone vahetada isegi kui nad veel põlevad. Igal pirnil on optimaalne vahetustsükkel. Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...
reFFLex

 postitati 04.07.07 16:59
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
kuna varem on kokkupuuteid olnud erinevate autode xenonitega siis siin oleks üks väga lihtne soovitus selline. Kuna enamus uutest autodest on varustatud automaatse tulelülitiga siis käivitus momendiks keerake tulede lüliti gabariitide peale ja peale auto käivitamise keerake siis vastavalt kuhupoole tarvis tagasi.Kuna käivitus momendil on voolutugevuse kõikuvus väga suur , soosibki see pirnide läbipõlemist. A6 on näiteks siduriga genekas mis peaks seda olukorda veidi leevendama. Eriti hull on antud teema land cruiseril, tehas enam lisavarustusena xenonit ei pakugi.

Seda käivitusvoolu kõikumist kartsin minagi ning pärast ostmist käivitasin ise pea 100-protsendiliselt nii, et olin tuled gabariitide pääle keerand starteri andmise hetkeks. Mõtsin, et vot nüid hoian originaalpirne ming 98 aastat elus - tühjagi - pooleteise aasta pärast läits juhipoole ikkagi läbi. Ja see juhtus siis, kui olin mootori käima last ja gabariitidelt lähituledele ümber lülitasin. Koheselt süttis armatuuris miskine varemnägemata kollane sümbol, mille nägemisest kiiresti aru sain, mis juhtunud oli.

Eniveis kasutan ma samasugust tehnikat edasi käivitamisel ning olen oma naika ka suutnud selliseks koolitada :cool:
wasp

 postitati 04.07.07 16:17
kuna varem on kokkupuuteid olnud erinevate autode xenonitega siis siin oleks üks väga lihtne soovitus selline. Kuna enamus uutest autodest on varustatud automaatse tulelülitiga siis käivitus momendiks keerake tulede lüliti gabariitide peale ja peale auto käivitamise keerake siis vastavalt kuhupoole tarvis tagasi.Kuna käivitus momendil on voolutugevuse kõikuvus väga suur , soosibki see pirnide läbipõlemist. A6 on näiteks siduriga genekas mis peaks seda olukorda veidi leevendama. Eriti hull on antud teema land cruiseril, tehas enam lisavarustusena xenonit ei pakugi.
Wygla

 postitati 04.07.07 10:42
no igatahes imelik viperus. Järgmise käivituskorra ajal jälle põles nagu muistegi :D
Eks näis, kas jääb jukerdama või mitte.
lare

 postitati 04.07.07 07:32
Xenon on garantii all 2 aastat.:)
reFFLex

 postitati 04.07.07 07:01
Nooo jant.

Pirnid, pidurikettad jm nipet-näpet kuluvad osad ei ole garantii all IMO. No kurat a kui ikka autol on uue massina lõhn man, siis ma arvan, et Škodade edasimüüja mingit debiilikut panema ei hakka ning nad vahetavad selle xenoni pirni garandi korras ära.

Vot oleks loogiline, kui see xenon oleks kestnud pikki kuid, aastake-paar (kui kaua üldse valmistaja poolt ühele xenoni pirnile töötunde lubatakse?) enne läbiminemist, siis ei oleks põhjust garantiile loota.

Anna siis infot tagasi, kuidas teema Auto100-s (või kuhu iganes edasimüüja juurde lähed) lahendatakse.
Wygla

 postitati 04.07.07 06:43
Täna juhtus isa Superbil siis selline asi, et salongis läks see lamp põlema, mis näitab, et 1 pirn läbi vms. Ja ennäe imet...3 kuud vanal autol juhipoolne xenon ei tööta enam. Kas juhe lahti, pirn läbi vms?! Ja nagu ma aru saan, siis peaks see ikka garantii alla minema? või mitte?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.2% - SQL: 42.8%]