Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vazz

 postitati 11.07.07 21:17
Proovi kojameestega sellist asja, et lülitad intervalli peale, lased tal ühe korra klaasid puhtaks pühkida, siis lülitad kinni tagasi, ootad natuke aega kuni aken jälle märg vms siis paned uuesti intervalli peale ja ta peaks jätma selle aja meelde mis sul kinni oli ja viibutama kinnipanemisaja ning uuesti käima panemis aja tagant.
Vähemalt mu Felicial ja Golf 2-l oli nii.
Wygla

 postitati 09.06.07 09:16
tänud. sain kah natukene targemaks, kuigi ise arvasin umbes sama, aga polnud absoluutselt kindel :D
Saunajumal

 postitati 08.06.07 15:09
Asend 1 (einzelfahrt-speicher) peaks arvestama ainult ühest sõidust teiseni. Vahemik vist on 2 tundi mitte sõitmist, siis nullib end ära. 2 asend (gesamtfahrt-speicher) arvestab siis kokku andmeid, kuni 10000 km või 100 h või 1000 liitrit kütust. Päris täpselt ka ei saa veel aru, alles esimest nädalat sõidan ja niipaljukest ma sealt saksakeelsest raamatust aru sain.
Cobra

 postitati 08.06.07 15:03
OCT 1 on kaks reisikompuutrit ja selle reset nupu all saad neid vahetada ja kui taha ühte neit nullida hoiad pikalt peal....
Wygla

 postitati 08.06.07 14:27
Küsiks Octavia I kohta seda, et kompuutri kangil on seal all reseti nupp, millele vajutades tuleb mingi number 2 näidud ette. Võrreldes nr 1-ga on väike erinevus. Aga mida see nr 2 all siis näitab?!

Ja kojameeste kohta, et mul on sellise süsteemiga, et seda regullimisnuppu kangi peal ei ole, aga kui lükata kohe algul esimesse asendisse on intervall väga aeglane (hea väikese vihma puhul). Kui tahad selles esimeses asendis natukene kiiremat intervalli, tulleb kang korraks põhja lükata ja siis esimesse asendisse tagasi. Aga sellest seda kõige aeglasemat on jälle raske tagasi saada :P, kuna pole hetkel veel avastanud mingit kindlat seaduspärasust. Kohati kui seisma jätad ja 2 korda kangi niisama tõmbad (pühib 1 korra), läheb normi ning vahest mitte. Samas vahest lastes natuke aega seista, siis läheb nagu natuke aeglasemaks, aga mitte selle kõige aeglasema peale, vaid on veel mingi vahepealne variant.
Suht keeruline jutt sai, aga ehk keegi on avastanud mingi seaduspärasuse :D

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]