Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
viiking

 postitati 17.09.22 12:49
Võivad küsida kui tahad lihtsalt uuendada ja midagi viga ei ole muidu aka küsid teenust. Võtavad tööraha, tarkvara eest eraldi ei küsi.
Kui oleks kaebus a'la ekraan jookseb kokku, hangub vms ja selle lahendamiseks kasutataks tarkvara uuendamist, siis on garantii. Või on tehase kampaania, mille kohta on loodud TSB, et selle või tolle vea korral tehtaks uuendus ära või siis on recall.

Täitsa vabalt samal ajal välja lastud autodel ühel on uuendus olemas ja teisel mitte oleneb, mis mooduleid on tehase liinil külge pandud ja mis on auto varustus. Teada saamaks, kas on midagi üldse olemas, tuleb diagnostikule aeg kirja panna ja siis kontrollitakse jooksvalt tehase serveriga ühendamise teel eri mooduleid ükshaaval läbi vms. Niisama ei oska sulle klienditeenindaja öelda, kas sinu autol oleks uuendusi üldse pakkuda (kui pole just VIN järgi kampaaniat üleval). Ka diagnostik ei tea enne kui kontrollib ühekaupa eri mooduleid-süsteeme läbi. Ei hakka auto ise ütlema saba taha panekul, et seal ja seal on uuendus pakkuda.
Lambist ei tehta aga uuenduste kontrolli nt korralise hoolduse ajal ja ka mitte tasuta.

Kui hästi räägid, siis võibolla saab ka niisama või siis mõne esimese asja lahendamise käigus tehakse ka teisele kohale uuendus, sest see on esimese uuendusse toimimise eelduseks.

Eks ta case by case ole.

Kes teab enam, parandagu.
JaanusS69

 postitati 17.09.22 06:12
Tervist Skodalised!

Kas keegi oskab kommenteerida, kas esindus tohib auto tarkvara uuenduse eest raha küsida.
Eriti veel ajal, kus autol on tehase garantii.
kahjuks ei täpsustanud, kas küsivad ainult tööraha või tarkvara eest ka.
Paralleel arvuti tarkvara ostul- kõik uuendused tehakse tasuta.
Ehk siis Superb 3 l- on FB grupis Skoda Superb https://www.facebook.com/groups/153997141361613
postitus ühest virtuaalsest spidoekraanist , pildid teistsugused ja kommentaar , et uuendas tarkvara ja sai muid olemasolevaid lisasi täiendada( meeleoluvalgus, jm) Skoda Update pakub VIN koodi põhiselt vaid navigatsioonikaarte.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]