Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Reios

 postitati 16.05.22 16:55
Samuti on juhendis kirjas, et peale AdBlue tankimist tuleks lihtsalt süüde sisse lülitada ja oodata 30-60sek, et auto aru saaks, et tangitud on.
Kontovaba

 postitati 16.05.22 14:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Mina lasin enda 2015 aasta 140kw Superbil Adblue anduri tankurist tankides lolliks, esinduses kalibreeriti uuesti ära. Pmst ei saanud ta aru, et paak täis on ja tiksus edasi nulli poole. Hiljem loeti sõnad peale, et kaelani ei tasu täita ning võiks lisada nii palju kui auto täpselt küsib.


Mis see kalibreerimise lõbu maksma läks?

Ma olen jah alati täiesti lasknud. Enne Hollandisse minekut lasin ka klõpsuni täis ja natukene üritasin juurde panna. Sõitsin 5000km maha ja polnud ühtegi probleemi.

PS! Ei ole veel ise sellega tegeleda jõudnud üldse.
Hommikul auto käima panen, siis alguses tulukesi vahepeal polegi, aga hetkel pärast läheb uuesti põlema ja hakkab 1000km uuesti jooksma.
Puuriit

 postitati 16.05.22 13:52
Mina lasin enda 2015 aasta 140kw Superbil Adblue anduri tankurist tankides lolliks, esinduses kalibreeriti uuesti ära. Pmst ei saanud ta aru, et paak täis on ja tiksus edasi nulli poole. Hiljem loeti sõnad peale, et kaelani ei tasu täita ning võiks lisada nii palju kui auto täpselt küsib.
Reios

 postitati 12.05.22 19:08
Probleemi tuvastamiseks kindlasti vaja pädevamat inimest arvutiga, kes suure tõenäosusega probleemi ka leiab. Ise olen kuulnud, et AdBlued ei tohi kunagi näiteks tankurist tankides püssi nö lukku lasta ehk silmini täis. Tankida tuleb kompuutris näidatu järgi, rooli nuppudest kerides AdBlue range sealt näitab Min/Max kogus mida tankida. Kui probleemile oled lahenduse leidnud anna kindlasti teada, endal võib see ees oodata kuna oman sama isendit.
Kontovaba

 postitati 11.05.22 11:05
Tere!

Loodan, et alateema õige, kuhu postitan.

Eelmisel reedel lõi mul põlema tekst, mis teavitas, et AdBluega on mingi error ja 1000km pärast enam auto ei käivitu. Esimese ehmatusega arvasin, et olen unustanud seda tankida ja lasin kohe tanklas paagi täis.
Igaks juhuks kustutasin ka veakoodi ära (veakood nähtav pildil).
Laupäeval lõi Tartust Tallinna tule uuesti põlema. Mõtlesin, et hea küll. Peab midagi leiutama hakkama. Tallinnast tagasi sõites kustus teade ära. Ja nüüd kuni siiani on olnud nii, et toob teate ette, siis kustub ära mingi aja pärast ja mingi aja pärast läheb uuesti põlema.

Mida kahtlustada? Pihusti must ja puhastada (eeldusel, et see asub seal väljalaske juures)? noX andur? Ma ei ole 7 aastat diisli ja AdBluega kokku puutunud ja ei teagi hetkel, mis variante veel peale esinduse oleks.
Auto ostetud märtsis, läbisõit nüüdseks 250 000 kanti.

https://www.upload.ee/thumb/14130569/SB1.jpg https://www.upload.ee/thumb/14130570/SB2.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]