Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
siLc

 postitati 24.01.22 16:24
MQB platvormil olevatel suurematel vendadel on automaatkasti valitsaga teadaolev tüüpviga, et auto ei saa aru kas valits on P asendis või mitte. Remondiks paigaldati paranduskomplekt või halvemal juhul vahetati terve valitsa mehhanism. Ei tea kas Fabial sama viga kuna mehhanism ei ole täpselt sama.
meelisv

 postitati 24.01.22 07:39
Tegemist automaatkastiga. Peale 45 min sõitu manööverdades sees käik R. Gaasi vajutades midagi ei juhtu.
Süüde välja-sisse ja kõik oli korras.
Kuna aga süüte uuesti sisse panemise hetkel oli sees käik R, siis käima ei läinud, nagu peabki olema.
Seega pakuks, et tegemist oli ehk elektroonikaprobleemiga, kuna käivitamise hetkel sai aru, mis positsioonis käigukast on. Või siis mõjus ikkagi see, et ta uuesti elektroonikale voolu peale laskis ja oli võimeline seda vähemalt uuesti kontrollima.
Kas gaasi kadumist on kellelgi veel olnud või on see üldse ehk midagi tüüpilist?
Kiirel googeldamisel ei tuvastanud nagu.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]