Teema ülevaade |
mlster-x
|
postitati 08.12.21 17:04 |
Kas keegi oskab öelda , kas ma oma praeguse postituse alla pilte ka saan lisada? Tahaks heameelega siia pilte kah lisada. Oleksin tänulik, kes aidata
saab kuna olen siin skoda foorumis uus liige. Tänan.
|
mlster-x
|
postitati 08.12.21 17:00 |
Nii lugu selline! Kaitsmekarbis oli asi. Esmalt kui yldse kaitsmekarpi vahetama hakata, siis soovitan kaitsmekarbi tuppa tuua ja kusagile radika peale
panna. Proovida algatuseks seda varianti. Kui see variant ei mõju ja tulukesed armatuuris ei kustu, siis hakka uut kaitsmeplokki vahetama. Yht asja
mida mainin (oma viga tehes.).... On see,et alati vaata kaitsmekarbi all olevat kood ja mitte lihtsalt mingit suvalist vidinat ostes mida müüja
soovitab.
Asja tuumani jõudes... Alusta süüteluku põhjast ja kaitsmekarbist( mis on kapoti all). Kui nendest samuti kasu ei ole, siis edasi mine juba ajuni.
Need on kolm põhilist viga. Seega olgu kõigile teadmiseks see teema just põhjusel, kui kellegil peaks anoloogne keiss toimuma nagu minul juhtus.
Mainin ära, et kaitsmekarbi vahetus võttis minul(algajal) aega 20 minutit. Hullem osa on see, juhtmestiku lahti saamine. Sinna läheb vaja 8mm ja 10mm
padrunit koos pikendusega (Osal kohal pikendust vaja ei ole) . ja T40 torxi ( see millel keskel see auk on)
Hullem osa on muidugist süüteluku põhja vahetus. Seda kätte saada on vaja kahte head nuga ( yhe paned yhele poole äärt ja teise teisele poole ja siis
ettevaatlikult tõmbad põhja välja. Sellega ma tõesti jebisin oma 45 minutit. Ennem, kui kätte sain.
Ahjaa! Esindused ( skoda Tallinna Esindus) ja Forss tegid mulle metsikud hinnapakkumised selle kõige vahetuse kohapealt. Seega! kui võti käes pysib,
siis proovi algatuseks ise vahetada. Tänan.
|
mlster-x
|
postitati 03.12.21 15:59 |
https://www.drive2.ru/l/526474480877306567
Sama keiss mis antud lingil on hetkel ka minul. Anna jooksvalt teada kuidas asjad on. Hetkel juhtploki aju ei kahtlusta ja süüteluku põhi on
vahetatud. Seega hetkel on see variant mis ma vene foorumist leidsin ehk kaitsmekarp mis asub kapoti all. Arvatavasti selle kaitsmekarbi all olevad
elektroodid on omamoodi õhtal. Annan tulemustest teada, kui asi korras on. Mine sa tea millal kellegil taoline keiss võib juhtuda. Vähemalt saab minu
postitusest veidikenegist abi.
|
mlster-x
|
postitati 03.12.21 13:21 |
Paljud on siin rääkinud,et on süüteluku põhi, siis see sai välja vahetatud ja ikka sama keiss üleval.
Juhtmestik oli samuti sellel süüteluku põhjal korras. Mis siis järgmiseks võib olla? Mootori juhtplokk ehk ahju?
Minu küsimus on nüüd selline et, kui ongi aju, siis kas seda aju on vaja uuesti õpetama hakata või mitte? Oskab keegi sel teemal kaasa rääkida?
|
mlster-x
|
postitati 02.12.21 21:22 |
Tere Kallid foorumlased! Ma olen siin grupis täiest uus inimene. Minu küsimus on selline kas süüteluku põhja vahetus on väga raske töö 2005 aasta
skoda octavial? mootor on 2.0 tdi 103kw. Lihtsalt lugu selline: Hommikul auto juurde jõudes avastasin,et mingid tulukesed vilkusid seal ilma syydet
sisse panemata. Keerasin käima, kadusid korraks tulukesed ära, siis oli järgmine keiss... Autot enam süütest välja keerata ei saa. Õnneks sain
muidugist käiguga välja suretatud.
Ise kahtlustan,et võib olal süüteluku põhi. Ennem kui kusagile töökotta hakkan pöörduma.. kas on kedagist siit foorumist kes selle süüteluku põhja töö
ära teeks? ( Küsin selliseid küsimusi põhjusega kuna muudest asjadest ma auto puhul jagan kuid ausalt süütelukk ja sellega seotud teema on see
millega ma tegeleda ei tahaks. Tänud kõigile kes saab abiks olla. ( ASUKOHAKS : TALLINN)
Kena õhtut kõigile soovides
|
|