Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
CaRo

 postitati 17.01.21 17:14
No siis minu 29000 ja aasta kaks kuud kvalifitseeruvad ka samasse liigasse, et vaja patareisid vahetada.
kauriK

 postitati 17.01.21 10:08
31000km ja 1a ja 9 kuud
Mõned korrad näiduplokis ütles et vaheta patarei - ignoreerisin ja pärast väljas külma ilmaga jalutust enam autot käima ei saanud :)
Aitas siis võtme panemine start stop nupu juurde.
roosteuss

 postitati 16.01.21 19:16
Skoda Yeti Kessyga esimene patarei 22000 ja poolteist aastat
Tundmatu

 postitati 14.01.21 02:45
2006 aasta Octavial vahetasin esimest korda kui oli 6 aastat töötanud.
2015 Superbil läks 3 aastat
2017 Fabial pole veel vahetanud
fatedog

 postitati 12.01.21 15:35
Meil peres 2 octaviat 2014 ja 2018 omad, 14.a omal vahetan 2x aastas patareisid ja mõlemal puldil sest kummalisel kombel saavad mõlemad korraga otsa, 18.a omal kestavad paremini aga saavad ka korraga otsa.
Mõlemad autod on KESSYga.

Tööjuures kasutan 2020 superbi oktoobrist ja sellel andis puldi patakas otsad peale 10K km otsad, on puldist avamisega ja nupust käivitusega.

Niiet ei teagi milles see kinni on.
hese

 postitati 12.01.21 09:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hakates meenutama, eelmisel Passatil läks uus patarei vist kolmandal aastal sisse. Nüüd Kodiaqil umbes 2,5a originaal sees. Tükk aega juba ilmneb sümptom, et käivitusnuppu peab vahel ca 2-3 sekki sees hoidma, et toimima hakkaks, ilmselt patarei tühjavõitu.


Nupp hakkab ära väsima. Kõne esindusse, panevad aja ja 30 minutiga on asi tehtud.
vamps

 postitati 11.01.21 14:02
Ise olen täheldanud (2014 octavial), et üsna palju sõltub patarei eluiga tolle tootjast. Ei mäleta enam palju esimene pidas aga hiljem on olnud see varieeruv. Üldjuhul annab auto märku, et hakka patareid vahetama aga on olnud juhuseid kus samuti on null seis olnud.

Nüüd hiljtui enne aastavahetust aga kooles üleöö 2018 aasta golfi võtme patarei ära. Ei andnud mingit märku, et hakka avahetama: soojast toast minnes ei vilksatanud tulukegi. Ehk siis ~2 aastat pidas vastu.

Samas autosse saad ka surnud patareiga:
https://www.youtube.com/watch?v=h4Llknc3yk0

Ja pole küll ise proovinud aga teoorias peaks saama üsna surnud patareiga samuti autot käivitada. Enda auto juhendis, mida näeb siit:
https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/ee/Octavia_5E/05-2014/Manual/Octavia/A7_Octavia_OwnersManual.pdf
on selline peatükk nagu "Mootori käivitamine hädajuhtumi korral".
Seal on kirjas, et tuleb vajutada nuppu võtmega (eelvalalt lingilt võid vaadata Joonis 128) ning mootori käivitamisel peab võtme keel olema suunatud käivitusnupu poole.

Kas ka Karoqil on midagi sellist, ei tea.
Volkswagenil on roolisamba juures Võtme kujutis ja tollel tuleb võtit seal juures hoida käivitamisel.
CaRo

 postitati 10.01.21 15:19
No selge. Mul järgmine nädal vaja 30 tuhande hool ära teha eks siis kuulab mida härrased esinduses räägivad.

Aga jah, tundub, et mul ta külmaga sai infarkti see patarei. Olin mitu tundi looduses ja võti oli välimises rinnataskus. Õues paar-kolm kraadi alla nulli. Pult isegi ei vilgutanud punast tuld kui vajutasin nuppe.
stefan

 postitati 09.01.21 22:56
Kui uste avamine pole võtmevaba, siis kestab puldi patarei vähemalt 2x kauem. Oma eelmisel passatil, mis käivitus nupust aga uksed puldist, 4 aastaga puldi patareide vahetamiseni ei jõudnud.

Aga juhul kui nupust käivitamine vajab vahel mitut või pikka vajutamist, siis kahtlustan, et see on mingi muu viga. Meie pere Karoqil oli teisel aastal midagi taolist ja kui seda hoolduses mainitud sai, siis seal juba teati, et see on mingi periood esinenud tootmisdefekt ning kogu käivitusnupp ja sellega seonduv vahetati garantiikorras. See ongi vist seni ainus garantiitöö 3 aasta jooksul (läbisõit ~70tkm).
Mrtnl

 postitati 09.01.21 22:33
Hakates meenutama, eelmisel Passatil läks uus patarei vist kolmandal aastal sisse. Nüüd Kodiaqil umbes 2,5a originaal sees. Tükk aega juba ilmneb sümptom, et käivitusnuppu peab vahel ca 2-3 sekki sees hoidma, et toimima hakkaks, ilmselt patarei tühjavõitu.
stefan

 postitati 09.01.21 22:09
Kui on võtmevaba uste avamine, siis tundub minu kogemuse põhjal 1-2 aastat olema tavapärane puldi patarei eluiga. 3 aasta vanusel Karoqil on seni ühe korra saanud patareid vahetada ja päris kindlasti oli see vahetus ajendatud kuskil ekraanil käivitusjärgselt mõneks hetkeks kuvatud hoiatusest. Võimalik, et kui võti on sinuga väljas külma käes, siis väsib lõpukorral patarei väga järsku ja võti hakkab streikima enne kui ühtki hoiatust varem olnud.
Reios

 postitati 08.01.21 22:06
Üldiselt peaks auto ikka eelnevalt märku andma, et puldi patarei on otsa saamas. Samuti on KESSY süsteemiga puldis "peidus" füüsiline võti, millega saad uksed lahti keerata. Võimalik peaks olema ka auto käivitus kui hoida pulti "START-STOP ENGINE" nupu lähedal.
CaRo

 postitati 08.01.21 19:54
Kui kaua teil puldi patareid vastu peavad?

Mul nüüd aasta ja kaks kuud auto vana (Caroq) ning jäin looduskaunisse kohta vangi. Auto väitis, et ei tuvasta võtit. Õnneks kodu polnud väga kaugel ja kallis abikaasa tõi teise võtme järgi nii et sain koju.
Panin uue patarei ja asi funkab edasi.
Kas see ilma võtmeta süsteem sööb siis nii kõvasti patareid?

Panin igaks juhuks ühe lehe varupatareidega sahtlisse kui jälle keeldub koostööst.

Mul ühel Audil näiteks veel 2004a tehase patarei sees ja teeb meetri pooleteise pealt uksed lahti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.1% - SQL: 51.9%]