Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mrtnl

 postitati 20.01.20 18:53
Nüüd siis selgus majas, niivõrd kuivõrd. Enne eespool olevat tulede pilti käisin ka ÜVst läbi, tuled olevat korras. Reguleerisin valges veidi ülespoole, mõõdulatil ca 3m kaugusel paar senti. Nüüd on maanteel näha 4 triipu keskmiselt. See paistab rohkem pikema ajalise mulje kohane. Käisin ÜVst läbi (teine punkt) ja tuled täpselt paigas! Mõlemad tuled olid ühel kõrgusel, vasakpoolse liiga madal mulje tulenes lihtsalt tulede joonest, nagu pildilt näha. Esimese ÜV järgi oleks pidanud sõitma pigem maha näitavate tuledega õndsalt edasi. Mine tea, kes õigesti mõõtis, või pole ikka veel õige.
Freddys

 postitati 20.01.20 18:21
Endal korduvalt Auto 100s (Pirni tn) esitulesid minu meelest valesti reguleeritud. Just vasemat.
Halogeenidega O3.
Peale hoolduses käimist on kohe aru saada, et ei näe jälle midagi.
Olen palunud kahes erinevas ÜV punktis üle vaadata ja alati on saanud vasemat ülespoole reguleerida. Parem on korras olnud.
lkallas

 postitati 20.01.20 12:55
Kui tahate täpselt teada kuidas Teie autot PEAB tehase juhiste järgi hooldama, regullima, parandama siis ostke erWin süsteemis omale tunniks ligipääs, mis maksab 8.40 €.

Ligipääsuga saate PDF failid ise alla laadida. Samuti saate infot asjadest, mida tehas käsib garantiikorras vahetada kui klient millegi üle kurdab jne.

Mul on Octavia III FL ja Superb III kohta kõik olemas. Kui huvi siis jagan.
MarkkoN

 postitati 19.01.20 17:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: nibiru
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Enda autol oli just hooldus ja no pole seal mingit tulede reguleerimist listis kirjas- sellest ka see lisatöö asi.


Mis listist jutt? Kas see mis arvele jookseb tehtud töödest?


Hoolduse kontrollleht on mehhaaniku tööde aluseks hoolduse ajal. Ja igal hooldusel on vaja kontrollida tulede reguleeritust/kõrgust. Seda lehte kliendile ei anta. Hooldusleht saadakse Elsa programmist ja seal võetakse arvesse auto vanust ja läbisõitu.


Hooldeleht anti mulle vähemasti kaasa, seal on täpselt linnukestega ära märgitud, mida tehti ja mida ei tehtud. Ja tulede reguleerimise kohta märge puudub. Aga nagu ma varem ka mainisin, vb liiga värske auto veel, mistõttu ka tulesid ei näpitud.
Soyer

 postitati 19.01.20 13:54
Tsitaat:
Algselt postitas: nibiru
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Enda autol oli just hooldus ja no pole seal mingit tulede reguleerimist listis kirjas- sellest ka see lisatöö asi.


Mis listist jutt? Kas see mis arvele jookseb tehtud töödest?


Hoolduse kontrollleht on mehhaaniku tööde aluseks hoolduse ajal. Ja igal hooldusel on vaja kontrollida tulede reguleeritust/kõrgust. Seda lehte kliendile ei anta. Hooldusleht saadakse Elsa programmist ja seal võetakse arvesse auto vanust ja läbisõitu.
Mrtnl

 postitati 17.01.20 20:32
Masinal on AFS II. Käivitamisel käivad tuled üles-alla, küljele mitte ja see peakski (Kodiaq) led-de puhul nii olema. Sõites linna vs maantee kiirusel lähitule asend ei muutu üles-alla. Selles mõttes siis mingit kohandumist ei toimu, ega ole ka varem midagi sellist märganud.
Täna muud ei jõudnud, kui pilt maanteel läituledega. nn harju keskmine tase siledal maal, et korraga on näha 3 tee katkendjoone triipu nibin-nabin. Mõõtmas ei käinud. Kellegil oma õieti reguleeritud tulede põhjal midagi võrdluseks?



https://www.imageupload.net/upload-image/2020/01/17/kodiaq-ledl.jpg
nibiru

 postitati 17.01.20 20:02
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Enda autol oli just hooldus ja no pole seal mingit tulede reguleerimist listis kirjas- sellest ka see lisatöö asi.


Mis listist jutt? Kas see mis arvele jookseb tehtud töödest?
MarkkoN

 postitati 17.01.20 12:40
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Ei olnud enne keegi vilgutanud, kui väga pingutan meenutada, siis ehk 1x ammu. Tuled tundusid näitavat küll tiba kaugemale kui varasematel autodel. Nüüd aga küll lähemale kui pikaajaline kogemus, just vasakpoolne. Esindus võib täitsa vabalt tuled valesti regullida, kogemus Mölleriga, kus keerati selgelt taevasse xenonid, samuti tavahoolduse käigus. Pärast muidugi parandati, kui olin terve nädalavahetuse Lõuna Eestis käies vilgutada saanud.


Kas siis kui tuled seina peale kohapeal seistes lasta, siis näitab ka vasak madalamale?
Või kas kohapeal näitavad ühel joonel?
Mul O3 xenon tuled ja käituvad nii, et kui kohapeal seisad, siis näitavad samal tasemel. Aga kui sõitma hakkad, siis vasak tuli läheb natuke allapoole ja vasakule. Kui kuskil teise auto taga liikluses seisma jääda, siis on kenasti näha, kuidas tasakesi samale tasmele liigub.
Lisaks sõltub see tulede keeramine ka sõiduki kiirusest, ehk vastavalt kiirusele liigub rohkem/vähem/kõrgemale/madalamale.


See ongi AFSi mõte. Superb teeb endal samamoodi- vastu seina nina, siis tuled ühekõrgusel. Sõites on näha, kuidas liiguvad teiste autode suhtes kas siis üles- või allapoole või paremale-vasakule, eriti hästi on näha uduse ilmaga seda liikumist. Samuti linnakiirusel väga hästi näha, kuidas toimetavad kurvituled, mis rooli keeramisele reageerivad. Väga okei süsteem IMO.
vamps

 postitati 17.01.20 10:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Ei olnud enne keegi vilgutanud, kui väga pingutan meenutada, siis ehk 1x ammu. Tuled tundusid näitavat küll tiba kaugemale kui varasematel autodel. Nüüd aga küll lähemale kui pikaajaline kogemus, just vasakpoolne. Esindus võib täitsa vabalt tuled valesti regullida, kogemus Mölleriga, kus keerati selgelt taevasse xenonid, samuti tavahoolduse käigus. Pärast muidugi parandati, kui olin terve nädalavahetuse Lõuna Eestis käies vilgutada saanud.


Kas siis kui tuled seina peale kohapeal seistes lasta, siis näitab ka vasak madalamale?
Või kas kohapeal näitavad ühel joonel?
Mul O3 xenon tuled ja käituvad nii, et kui kohapeal seisad, siis näitavad samal tasemel. Aga kui sõitma hakkad, siis vasak tuli läheb natuke allapoole ja vasakule. Kui kuskil teise auto taga liikluses seisma jääda, siis on kenasti näha, kuidas tasakesi samale tasmele liigub.
Lisaks sõltub see tulede keeramine ka sõiduki kiirusest, ehk vastavalt kiirusele liigub rohkem/vähem/kõrgemale/madalamale.
OctIII

 postitati 17.01.20 07:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Ei olnud enne keegi vilgutanud, kui väga pingutan meenutada, siis ehk 1x ammu. Tuled tundusid näitavat küll tiba kaugemale kui varasematel autodel. Nüüd aga küll lähemale kui pikaajaline kogemus, just vasakpoolne. Esindus võib täitsa vabalt tuled valesti regullida, kogemus Mölleriga, kus keerati selgelt taevasse xenonid, samuti tavahoolduse käigus. Pärast muidugi parandati, kui olin terve nädalavahetuse Lõuna Eestis käies vilgutada saanud.


Võimalik, et seadetes on midagi muudetud. Nt Ocatvia 3 (bi-Xenonid) saab läbi infotainment systemi tulede sätteid muuta nii vasakpoolse kui ka parempoolse liikluse tarvis, mis muudab siis tulede valgusvihtude kõrgusi. Ei ole kursis, kas Kodiaqil on sama võimalus olemas, kuid äkki on abiks.
Mrtnl

 postitati 16.01.20 21:10
Ei olnud enne keegi vilgutanud, kui väga pingutan meenutada, siis ehk 1x ammu. Tuled tundusid näitavat küll tiba kaugemale kui varasematel autodel. Nüüd aga küll lähemale kui pikaajaline kogemus, just vasakpoolne. Esindus võib täitsa vabalt tuled valesti regullida, kogemus Mölleriga, kus keerati selgelt taevasse xenonid, samuti tavahoolduse käigus. Pärast muidugi parandati, kui olin terve nädalavahetuse Lõuna Eestis käies vilgutada saanud.
MarkkoN

 postitati 16.01.20 20:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz

AFS ei tähenda seda et ise paika paneks. Kui kapoti alt reguleerimiskruvidest vale reguleering tehtud siis ei aita AFS. Keerati mul ka persse esinduses. Kuuskant kätte ja kapoti alla. Panin ise paika. Tiiva poolne kruvi reguleerib laternat vasakule paremale. Keskmine kruvi üles alla ja kõige mootori poolsem kaugtuli üles alla.


Tänud! Vaatan asja varsti lähemalt.

-----------
Esindusse tagasi minemise võimalus on loomulikult teada, lihtsalt selle lahtioleku ajad ei klapi minu aegadega niipea.


Eks siis pead lihtsalt leidma aja.
Samas- kas enne vastutulijad vilgutasid? Kui ei, siis jääb ikkagi tulede reguleerimise vajadus arusaamatuks. Enda autol oli just hooldus ja no pole seal mingit tulede reguleerimist listis kirjas- sellest ka see lisatöö asi. Ehk sõltub ka muidugi, mis hooldus on (minu autol oli 30 000km hoole). Aga eks esialgu võid tõesti minna ülevaatuspunkti uurima ja kahtlane ka, et esindus tuled valesti reguleerib.
MeelisK

 postitati 16.01.20 14:51
Härrased, pange rõhk sõnale tundub ja siis mõelge kuidas ja millega reguleeritakse tulesid.
Tuled peavad vastama nõuetele ja nad ei tohi pimestada vastutulijat. Seega ehk teeks mõõtmise näiteks tüv punktis ja kui nemad ütlevad et asi ok või ei, siis minna pröökama esindusse. Ei taha mitte uskuda, et sihilikult valesti timmivad, kuid äkki on esinduse seade tuksis?
Minu masinal küll halogeenid, kuid viimase hoolduse ajal ka regulliti. Varasemad kaks hooldust samade pirnidega olid märkusteta.
Mrtnl

 postitati 16.01.20 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN

Ma tean väga hästi, mida AFS tähendab. Mõtlesin pigem seda tulede liigutamist auto käivitamisel. Kuid arusaamatu siiski, mida kuradit nad reguleerivad neid tulesid esinduses? Minu autol hoolduse ajal ei näppinud keegi tulesid. Nad ei tohiks selliseid lisatöid niiehknaa ilma kliendi nõusolekuta teha. Niiet ikkagi- tagasi esindusse ja tehku korda.


Tulede kontrollimine on üks hoolduse töödest chek listis, kuulub nö paketi sisse, mitte ei tehtud lisatööna.
Ei saa ka kindlalt öelda, et tuled enne liiga üles ei näidanud, igaljuhul tundub praegune säte liiga madal maanteel, linnas pole vahet, kuna tänavad valgustatud.
Mrtnl

 postitati 16.01.20 09:30
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz

AFS ei tähenda seda et ise paika paneks. Kui kapoti alt reguleerimiskruvidest vale reguleering tehtud siis ei aita AFS. Keerati mul ka persse esinduses. Kuuskant kätte ja kapoti alla. Panin ise paika. Tiiva poolne kruvi reguleerib laternat vasakule paremale. Keskmine kruvi üles alla ja kõige mootori poolsem kaugtuli üles alla.


Tänud! Vaatan asja varsti lähemalt.

-----------
Esindusse tagasi minemise võimalus on loomulikult teada, lihtsalt selle lahtioleku ajad ei klapi minu aegadega niipea.
fuzzz

 postitati 16.01.20 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hoolduses käies reguleerisid nad ka tulesid (led) miskipärast. Nüüd näitab üks liiga maha, võibolla 15-20m peale. Teab keegi, kas saab ise lihtsalt reguleerida? Oleks a'la 10 min lugu, ei hakkaks esindusse minekule aega kulutama.


Garantiiline auto? Mine ja nõua, et sätitaks tagasi. Kui ise hakkad näppima, mine tea, kuidas suhtutakse sellesse garantiijuhtumi korral. Aga veider, mida seal reguleerida on. Kas autol on ka AFS? Siis peaks ta ju ise käivitades sättima tuled õigesse asendisse. Niiet mina soovitaks kindlasti minna esindusse nõudma.


AFS ei tähenda seda et ise paika paneks. Kui kapoti alt reguleerimiskruvidest vale reguleering tehtud siis ei aita AFS. Keerati mul ka persse esinduses. Kuuskant kätte ja kapoti alla. Panin ise paika. Tiiva poolne kruvi reguleerib laternat vasakule paremale. Keskmine kruvi üles alla ja kõige mootori poolsem kaugtuli üles alla.


Ma tean väga hästi, mida AFS tähendab. Mõtlesin pigem seda tulede liigutamist auto käivitamisel. Kuid arusaamatu siiski, mida kuradit nad reguleerivad neid tulesid esinduses? Minu autol hoolduse ajal ei näppinud keegi tulesid. Nad ei tohiks selliseid lisatöid niiehknaa ilma kliendi nõusolekuta teha. Niiet ikkagi- tagasi esindusse ja tehku korda.


Olen küüd mitu korda öelnud et tulesid mitte näppida.
MarkkoN

 postitati 16.01.20 08:20
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hoolduses käies reguleerisid nad ka tulesid (led) miskipärast. Nüüd näitab üks liiga maha, võibolla 15-20m peale. Teab keegi, kas saab ise lihtsalt reguleerida? Oleks a'la 10 min lugu, ei hakkaks esindusse minekule aega kulutama.


Garantiiline auto? Mine ja nõua, et sätitaks tagasi. Kui ise hakkad näppima, mine tea, kuidas suhtutakse sellesse garantiijuhtumi korral. Aga veider, mida seal reguleerida on. Kas autol on ka AFS? Siis peaks ta ju ise käivitades sättima tuled õigesse asendisse. Niiet mina soovitaks kindlasti minna esindusse nõudma.


AFS ei tähenda seda et ise paika paneks. Kui kapoti alt reguleerimiskruvidest vale reguleering tehtud siis ei aita AFS. Keerati mul ka persse esinduses. Kuuskant kätte ja kapoti alla. Panin ise paika. Tiiva poolne kruvi reguleerib laternat vasakule paremale. Keskmine kruvi üles alla ja kõige mootori poolsem kaugtuli üles alla.


Ma tean väga hästi, mida AFS tähendab. Mõtlesin pigem seda tulede liigutamist auto käivitamisel. Kuid arusaamatu siiski, mida kuradit nad reguleerivad neid tulesid esinduses? Minu autol hoolduse ajal ei näppinud keegi tulesid. Nad ei tohiks selliseid lisatöid niiehknaa ilma kliendi nõusolekuta teha. Niiet ikkagi- tagasi esindusse ja tehku korda.
mar

 postitati 15.01.20 21:30
Ja keerati hoolduses eile minu autol ka kõrvalistuja tuli liiga maha. Õnneks kuuskant autos kaasas;)
fuzzz

 postitati 15.01.20 19:57
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hoolduses käies reguleerisid nad ka tulesid (led) miskipärast. Nüüd näitab üks liiga maha, võibolla 15-20m peale. Teab keegi, kas saab ise lihtsalt reguleerida? Oleks a'la 10 min lugu, ei hakkaks esindusse minekule aega kulutama.


Garantiiline auto? Mine ja nõua, et sätitaks tagasi. Kui ise hakkad näppima, mine tea, kuidas suhtutakse sellesse garantiijuhtumi korral. Aga veider, mida seal reguleerida on. Kas autol on ka AFS? Siis peaks ta ju ise käivitades sättima tuled õigesse asendisse. Niiet mina soovitaks kindlasti minna esindusse nõudma.


AFS ei tähenda seda et ise paika paneks. Kui kapoti alt reguleerimiskruvidest vale reguleering tehtud siis ei aita AFS. Keerati mul ka persse esinduses. Kuuskant kätte ja kapoti alla. Panin ise paika. Tiiva poolne kruvi reguleerib laternat vasakule paremale. Keskmine kruvi üles alla ja kõige mootori poolsem kaugtuli üles alla.
MarkkoN

 postitati 13.01.20 20:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Mrtnl
Hoolduses käies reguleerisid nad ka tulesid (led) miskipärast. Nüüd näitab üks liiga maha, võibolla 15-20m peale. Teab keegi, kas saab ise lihtsalt reguleerida? Oleks a'la 10 min lugu, ei hakkaks esindusse minekule aega kulutama.


Garantiiline auto? Mine ja nõua, et sätitaks tagasi. Kui ise hakkad näppima, mine tea, kuidas suhtutakse sellesse garantiijuhtumi korral. Aga veider, mida seal reguleerida on. Kas autol on ka AFS? Siis peaks ta ju ise käivitades sättima tuled õigesse asendisse. Niiet mina soovitaks kindlasti minna esindusse nõudma.
Soyer

 postitati 13.01.20 13:04
Kui hoolduses on valesti regullitud siis peaks ikka laskma neil töö üle teha. Kas seina peale valgustades on ka kõrguse erinevus tuledel näha?
Mrtnl

 postitati 12.01.20 19:30
Hoolduses käies reguleerisid nad ka tulesid (led) miskipärast. Nüüd näitab üks liiga maha, võibolla 15-20m peale. Teab keegi, kas saab ise lihtsalt reguleerida? Oleks a'la 10 min lugu, ei hakkaks esindusse minekule aega kulutama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]