Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
wasp

 postitati 23.04.07 13:23
sai täna siiski veidi pidurivedelikku peale valatud ja tundub , et ikkagi õli probleem oligi kuna klotsid on juba piisavalt kulunud ja selle võrra on silindrid rohkem väljas ja tänu sellele on alnenud paagis ka õli tase . Ning tänu sellele vahepeal kiirenades ja auklikul teel andur ilmselt kuivale jäigi ja märku andis.
KORRAS
Timur

 postitati 23.04.07 07:56
Piduri riketega ei ole mõtet riskida. Pane parem Auto100-s remoni aeg kinn.
wasp

 postitati 22.04.07 21:06
nii kirjutab selle kohta raamat. Tegelikult hakkas superb paar päeva tagasi märku andma tulega ja signaga mis põleb kui kasutad käsi pidurit.Algul mõtlesin , et piduri klotsid kulunud 40000 kuid selle kohta peaks olema teine tuluke kollast värvi. Nii siis iga päev nüüd annab see punane tuluke märku , et midagi on viga.Õli oli normis. On kellelgi sama jama juhtunud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]