Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pauhh

 postitati 04.05.19 09:38
Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Siduri asendi andur e. clutch position sender -G476-
Püsikiiruse hoidja jne toimimiseks.
Tootekood midagi sarnast 1K0927 810D.
Mõnel on see integreeritud peasilindri külge.
Samas pakub ka eraldi vahetamise võimalust:
Link


Tänud vastamast!
Lühidalt probleemist. Peale käigukasti vahetust(6 manual, ilma start/stop,ita) kohalike meistrimeeste juures hakkasid ilmnema anomaaliad. Enne autole järgi minemist seisis see mõned nädalad peale remonti remonditöökoja parklas. Auto esimese käivituse peale ei käivitunud, starteri võttis taha, käia või aku tühjaks aga ei miskit. Lükati siis auto sisse tagasi ja oh imet kui uuesti prooviti siis jälle käivitus. Järgmine hommik sama jama, siis avastasin, et armatuuris ei sütti eelsüüte märgutuli. Kui korduvalt süüdet sisse-välja keerata siis tuli süttib ja auto käivitus ilusti. Samal päeval oli pealinna asja. Ummikutes liikudes kadus sidur sootuks ära. Kuidagi sain Haapsalu tagasi ja järgmine päev läks auto uuesti töökotta. Kuna ise pidin kolmeks nädalaks tööle minema siis oli neil aega asjaga tegeleda. Tagasi auto järgi minnes selgus, et mehaanik oli siduri valesti kokku pannud. Arvet ei esitatud ja sõit jätkus kuni esimese 100km läbimisel jälle sidur kadunud. Uuesti tagasi ja nüüd selgus, et niiskustase piduri õlis liiga suur mis pärsib siduri õiget töötamist.
Nüüd siis asi toimib kuid peale käigukasti vahetust valetab armatuuris käigu näidik. Nagu ma aru saan siis see on seotud ka püsikiirusehoidjaga. Näiteks kui neljas käik sees on siis armatuuris seda ei kuva ja püsikiirusehoidja ei rakendu. Kuuenda käiguga näitab noolt üles ehk peaks panema järgmise käigu, püsikiirusehoidja rakendub kuid nool ära ei kao.
Väidetavalt oli töökojas kõik andurid mis vana kasti küljes olid uuele ümber tõstetud.
Auto on käinud samas töökojas kui ka kohalikus Skoda esinduses diagnostikas kuid väidetavalt ühtegi viga arvuti välja ei lugenud.
Kuna targemad asja korda ei saanud siis pidi ise tegutsema. Kõigepealt vahetasin eelsüüte relee ära. Nüüd nädalakese sõitnud ja esimesel käivitusel süttib armatuuris ilusti eelsüüte märgutuli ning auto käivitub probleemideta. Üritan ära vahetada siis selle siduri asendi anduri mis peaks/võiks järgmise probleemi lahendama!?
hunt_1

 postitati 03.05.19 11:08
Siduri asendi andur e. clutch position sender -G476-
Püsikiiruse hoidja jne toimimiseks.
Tootekood midagi sarnast 1K0927 810D.
Mõnel on see integreeritud peasilindri külge.
Samas pakub ka eraldi vahetamise võimalust:
Link
pauhh

 postitati 03.05.19 09:46
Oskab keegi öelda alloleva relee varuosa numbrit ja võiks lahti seletada otstarbe?
Skoda Octavia 2011 D 103kW

http://pauhh.planet.ee/skoda/IMG_0897.jpg


http://pauhh.planet.ee/skoda/IMG_0898.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]