Teema ülevaade |
jk
|
postitati 02.02.07 20:45 |
Jep, PTC soojendaja on "isereguleeruv", ehk siis mida külmem, seda suurema võimsusega kütab, ja vastupidi. Pikemalt lugemist siit: http://www.beru.com/deutsch/produkte/heizelemente.php
|
argo
|
postitati 02.02.07 09:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jk
Peaks konditsioneeri kompressori tagant ära lükkama, nii et jahutus toimub vaid välisõhuga. ECON sellepärast, et väljalükatud kompressoriga on
kütusekulu null-koma-midagi väiksem - ökovärk
Uuel diiseloktaavial lükkab ka elektrilise lisakütte tagant ära, a vanal sellist imeriista vist veel ei olnudki. |
Kas see elektriline lisaküte lükatakse mingi hetk ka automaagiliselt tagant ära, nt kui vesi on teatud temp saavutanud?
|
cl
|
postitati 02.02.07 08:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: erkop
aga ikkagi see econ midagi teeb, kui panen ntx autol max koormuse taha(tuled, aknasoenduse jne) siis tarbib mul auto kohapeal u. 0.6~0.7l/h. Vajutades
econit on kulu momentaalselt 0.5 l/h. Samas pole kuulda, et kliima midagi ümberlülitaks? |
enne ju kirjutati et ECON lülib konditsioneeri välja, sellest ka see väiksem kütusekulu (konditsioneer=pump mida väntvõllilt rihmaga ringi aetakse)
kliimaseade on lihtsalt edev nimi mis hõlmab elektroonilist kasutajaliidest salongis ja konditsioneeri pumpa-radikaid-voolikuid kapotiall
|
erkop
|
postitati 01.02.07 19:35 |
aga ikkagi see econ midagi teeb, kui panen ntx autol max koormuse taha(tuled, aknasoenduse jne) siis tarbib mul auto kohapeal u. 0.6~0.7l/h. Vajutades
econit on kulu momentaalselt 0.5 l/h. Samas pole kuulda, et kliima midagi ümberlülitaks?
|
Timur
|
postitati 31.01.07 21:02 |
Siis peaks kogu aeg ju ökonoomne olema
|
erkop
|
postitati 31.01.07 19:20 |
mul konditsioneeri ei ole, et siis kokkuvõttes ei tee see midagi?
|
wasp
|
postitati 31.01.07 15:23 |
econ- economy-ökonoomne
hoiad kokku kütte pealt , tühikäigul kompressoriga keskmine kütte kulu 1,2 l/h , ilma 0,5 l/h.
|
jk
|
postitati 30.01.07 20:51 |
Peaks konditsioneeri kompressori tagant ära lükkama, nii et jahutus toimub vaid välisõhuga. ECON sellepärast, et väljalükatud kompressoriga on
kütusekulu null-koma-midagi väiksem - ökovärk
Uuel diiseloktaavial lükkab ka elektrilise lisakütte tagant ära, a vanal sellist imeriista vist veel ei olnudki.
|
erkop
|
postitati 30.01.07 20:42 |
Mida see nupp täpselt teeb?
|