Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jk

 postitati 02.02.07 20:45
Jep, PTC soojendaja on "isereguleeruv", ehk siis mida külmem, seda suurema võimsusega kütab, ja vastupidi. Pikemalt lugemist siit: http://www.beru.com/deutsch/produkte/heizelemente.php
argo

 postitati 02.02.07 09:48
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Peaks konditsioneeri kompressori tagant ära lükkama, nii et jahutus toimub vaid välisõhuga. ECON sellepärast, et väljalükatud kompressoriga on kütusekulu null-koma-midagi väiksem - ökovärk ;)
Uuel diiseloktaavial lükkab ka elektrilise lisakütte tagant ära, a vanal sellist imeriista vist veel ei olnudki.


Kas see elektriline lisaküte lükatakse mingi hetk ka automaagiliselt tagant ära, nt kui vesi on teatud temp saavutanud?
cl

 postitati 02.02.07 08:11
Tsitaat:
Algselt postitas: erkop
aga ikkagi see econ midagi teeb, kui panen ntx autol max koormuse taha(tuled, aknasoenduse jne) siis tarbib mul auto kohapeal u. 0.6~0.7l/h. Vajutades econit on kulu momentaalselt 0.5 l/h. Samas pole kuulda, et kliima midagi ümberlülitaks?


enne ju kirjutati et ECON lülib konditsioneeri välja, sellest ka see väiksem kütusekulu (konditsioneer=pump mida väntvõllilt rihmaga ringi aetakse)

kliimaseade on lihtsalt edev nimi mis hõlmab elektroonilist kasutajaliidest salongis ja konditsioneeri pumpa-radikaid-voolikuid kapotiall :)
erkop

 postitati 01.02.07 19:35
aga ikkagi see econ midagi teeb, kui panen ntx autol max koormuse taha(tuled, aknasoenduse jne) siis tarbib mul auto kohapeal u. 0.6~0.7l/h. Vajutades econit on kulu momentaalselt 0.5 l/h. Samas pole kuulda, et kliima midagi ümberlülitaks?
Timur

 postitati 31.01.07 21:02
Siis peaks kogu aeg ju ökonoomne olema ;)
erkop

 postitati 31.01.07 19:20
mul konditsioneeri ei ole, et siis kokkuvõttes ei tee see midagi?
wasp

 postitati 31.01.07 15:23
econ- economy-ökonoomne
hoiad kokku kütte pealt , tühikäigul kompressoriga keskmine kütte kulu 1,2 l/h , ilma 0,5 l/h.
jk

 postitati 30.01.07 20:51
Peaks konditsioneeri kompressori tagant ära lükkama, nii et jahutus toimub vaid välisõhuga. ECON sellepärast, et väljalükatud kompressoriga on kütusekulu null-koma-midagi väiksem - ökovärk ;)
Uuel diiseloktaavial lükkab ka elektrilise lisakütte tagant ära, a vanal sellist imeriista vist veel ei olnudki.
erkop

 postitati 30.01.07 20:42
Mida see nupp täpselt teeb? :o

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]