Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Elektroonika
»
Octavia II esitule pirni vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ka:rel[/i] Ise küsin, ise vastan. Alustuseks tuleb eemaldada suunatuled. Pealtpoolt on nad kinni poldikesega, mida keerab võti nr. 7. Kui polt lahti, tuleb suunakad ettepoole välja tõmmata. Kui see tehtud, saab asuda "päris" tule kallale. Tuli on auto küljes nelja kruviga, mida keerab tähekujuline võti, läbimõõduga silma järgi umbes 2 mm. Suunatule eemaldamisest sellepärast tuligi alustada, et üks esitule kinnituskruvi on tolle taga peidus. Nüüd saab tuled oma "pesadest" väljapoole nihutada, ning lahti ühendada neid autoga veel ühendavad pistikud. See oli minu jaoks raskeim etapp, kuna ma ei saanud esialgu aru, kuidas need pistikud lahti tulevad. Nimelt tuleb nende pistikute eemaldamiseks pisikesi "klemmikesi" pistiku otstes sissepoole vajutada. Samas vasakpoolsele tulele kinnitus veel üks teine, väiksem pistik,mis eemaldus kui neid klemmikesi natuke väljapoole tõmbasin. Nii et kindlat reeglipärasust pistikute lahtiühendamise loogikas mina ei leidnud. Kui pistikud lahti, saab tuled autolt eemaldada. Parempoolne tuli igapidi liigutades ja proovides siiski üsna kiiresti, kuid vasakpoolsega oli keerulisem. Tundus, et too oli justkui pisemast august sisse topitud. Igatahes mõningase jõukasutamise tulemusena eemaldus toogi. Edasi läks töö juba soojemas keskonnas. Kummagi tule tagaküljel oli kaas, mis kinnitus viie kruvikesega. Neid kruve keeras samasugune tähtvõti kui ennegi mainitud, kuid numbri võrra väiksem. Kaane kruvid lahti, tuli kaas veidi tulest eemale. Palju ei saanud, sest hulk nende omavahelisi juhtmeid hoidsid kinni. Siiski oli see piisav, et tekkinud vahest gabariidipirni pesa välja urgitseda ja selles olev tuhmunud klaasiga ammu läbipõlenud pirnike uuega asendada. Nüüd kõik tagurpidi tagasi ja oligi töö tehtud. Kõiki asju esimest korda uurides ja avastades kulus mul ca kaks tundi - huvitav, mis ametlikeil hooldajatel seks protseduuriks ettenähtud tööaeg on? PS. Ülevaatuse tegin ka täna ära. PPS. Muide mul põleb armatuuris üks kollane mootorikujuline tuluke, mille kord Tallinna Auto 100-s ette näitasin. Küsisid mult vist 700.- krooni ja "programmeerisid mootori juhtaju ümber". Jõudsin autoga Pärnusse sõita kui sama tuli põles uuesti. Viisin siis tagasi samasse esindusse. Uuriti jälle, öeldi, et lambda andur on läbi. Seekord vähemalt õnneks maksma ei pidanud kui ütlesin, et maksin selle teenuse eest juba veidi varem. Igatahes tänaseni pole ma seda andurit ära vahetanud ja tuli põleb ka senini. Täna ülevaatusele minnes põdesin natuke, et äkki katkise lambda anduriga tulevad ebasündsad heitgaasinäitajad, kuid ei midagi. Öeldi, et suits on väga hea:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Elektroonika
»
Octavia II esitule pirni vahetus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]