Teema ülevaade |
sckorpio
|
postitati 03.09.09 14:35 |
Milline pirni sobib sinu autole
|
S.S.D.D.
|
postitati 29.10.06 09:23 |
Sai vahetatu lähitulede pirnideks Philips GT150 ja kaugtuledesse Osram Silvestar-id.
Kuna ennem ei olnud vihmasel ja pimedal ajal sõita, ei osanud kommenteerida varem
Pühapäeva sai kell 06:00 ajal Pärnu sõitma hakatud pimedas vihmaga ja üllatus oli positiivne. Lähituli väga ok( koos udukatega muidugi kasutan
maanteel öisel ajal), kaugtuli ka nüüd supper, näiteab piisavalt kaugele. Erksama pirni valgusviht neeldub ikka märjal asfaldil märksa vähem kui
tava halogeenil.
Eks paistab kaua need pirnid vastu peavad, karbi peal igatahes kirjas, et 50% tavapirni elueast lühem.
Kui garantiiaeg läbi ja auto veel minu käes siis lasen muidugi aftermarketi Xenonid ette panna. Vaja ainult lisada siis ka esitulede pesurite
"pihustid" mis küll ei toimi aga on näitlikult olemas. Muidu võib politseiga ütlemisi tulla.
|
Muhkel
|
postitati 16.08.06 08:02 |
Olen ise vahetanud pirni ja tean öelda et kindlasti saab ligi ka tavapäraselt tagant poolt. Asi ainult käe suuruses ja veidi on vaja ka tunnetust.
|
S.S.D.D.
|
postitati 15.08.06 21:33 |
nuh võibolla pungestan ka asjaga üle, panen esmalt need erksamad pirinid ikka vastu talve vast tuledesse sisse. Ma nii harjunud Bi-Xenonidega juba, et
tavatuli tundub ikka väga tuhm
|
reFFLex
|
postitati 15.08.06 06:49 |
Hmm... mina nagu ei ole seni täheldanud tarvidust plärtsuda tulede teemal. Pimedal ajal linnateedest väljaspool on vahel tulnud vajadus edemised
udukad peale keerata, pärast mida on auto vahetus läheduses tee ja -kattemärgistus heasti näha olnud. Lähi-/kaugtuled samas pole väga laitaväärt mu
meelest, aga eks see ole paljuski ka selles kinni, et paremate tuledega võrdlusmoment puudub. Pigem halvemini valgustavatega.
Ma hoopis kiidaksin just udutulesid, mis sisselülitamise korral väga mõnusalt ja laialt teed valgustama hakkavad ning mille tulemusena ühtlaselt tugev
valgusvihk kohe kapotiservast (hoobade-kangide tagant vaadatuna) hakkab ning mõistlikkusse kaugusesse auto ees ulatub. Seda autot ilma nende tuledeta
osta on pointless koonerdamine ning ausalt öeldes pole ma seni ühtegi ilma-isendit veel näinud.
Mäletan, et miskises testis, kus Octavia II-te võrreldi klassivõrra suuremate riistadega (Avensis, 407 ja midagi veel), milledel kõigil olid ees
ksenoontuled, siis O II teistega võrreldes jäi pisut tagaplaanile.
Ometi aga on tavaliste pirnidega tuled IMHO niipalju head, et eluilmaski pole täiendavaid tulesid stange sisse tarvis kruvida, nagu ma siin ühte
Rally-meest linnavahel trehvasin - kaks suurt (vist) Hella ümmargust laternat iluvõre ette kruvitult. Väga nõme vaatepilt minuarust. A noh - ju talle
oli neid tarvis
|
Wygla
|
postitati 14.08.06 20:51 |
äkki tuled paigast ära ja tahavad hoopis regullimist?
|
S.S.D.D.
|
postitati 14.08.06 11:34 |
ok, tänud!
|
morden
|
postitati 14.08.06 11:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: S.S.D.D.
on siis otse välja õeldes minuarust suht kehvakesed. Kuigi esitule reflektor suht suure pinnaga, ei saa aru miks nad nii tuhmilt näitavad...
Plaan panna originaal halogeeni asemele näiteks Philips Coolblue pirinid.
Kunagi oli mul Calibra, sellel autol aitasid Coolblued küll märgatavalt nähtavust parandada.
Keegi veel kurdab esitulede üle?
Kuidas esituled pirne vahetada, saab ise hakkam või peab teenidusse vantsima? Kasutusjuhendis pole mitte halligi tulede vahetusest kirjas on ainult
märge, et mootoriruum on ohtlik paik...
Ju siis ei ole soovitav ise näppida või..? |
Esitulede pirni vahetuseks tuleb esituled maha võtta! Taga üks plastmassist fiksaatori mutrike lahti ja iluvõre poolsel küljel kelk, mis tuleb lahti
tõmmata ning esituled otse ette välja tõmmata! Tagasipannes tuleb hoolikalt vaadata, et tuli oma soonde jookseb ja fikseeriva mutri võll korralikult
tule korpuses on.
|
S.S.D.D.
|
postitati 14.08.06 11:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Minu mäletamist ´mööda on küll kõigi "revjuudes" hinnatud O2-e tavalähitulesid suhteliselt eeskujulikuks. Otsi meie foorumist varasemat postitust
pealkirjaga "Nightvision", seal allpool on ka tuledest ja teistest pirnidest juttu ja viiteid. |
Tshekkasin teema üle, orig. Xenoni kohta lausuti nagu päris palju head. Tavalisete halogeenide kohta aga ei suurt midagi. Nuh ja mulle siiski
tavatuli ja selline küünake ei istu. Kui poleks garantiiline auto , siis laseks ater-market xenonid installida. Hetkel peab ja suts kirama lambiga
leppima- Osram Silvestar või siis Philips Coolblue. Isiklikult neil kahel vahet ei tee, Calibral oli ühes tules Philips teises Osram minu mnäeltamist
järgi. Näitasid minuarust täitsa identselt valgust.
Ikkagi jääb küsimus, kas pirne saab ise vahetada või peab teenindusse minema?
|
AzA
|
postitati 14.08.06 11:12 |
naljakas, octII lähituled, pean silmas H1 mitte ksenoone on ikka täiesti normaalsed.
Philipsi toodangu pirnidest on muide Vision+ palju targem valik valguse jõu suhtes kui need igasugused blued ja muud fäänsid tilulilud.
Vision+ peakski olema siiani philipsi tugevaima valgusjõuga pirnid ja muide valge valgus neeldub palju vähem kui sinine nii ehk naa.
Kogu point on ju ometigi objektidelt tagasi peegelduvas valguses, mitte sinna sumbuvas
|
stefan
|
postitati 14.08.06 10:14 |
Minu mäletamist ´mööda on küll kõigi "revjuudes" hinnatud O2-e tavalähitulesid suhteliselt eeskujulikuks. Otsi meie foorumist varasemat postitust
pealkirjaga "Nightvision", seal allpool on ka tuledest ja teistest pirnidest juttu ja viiteid.
|
S.S.D.D.
|
postitati 14.08.06 09:45 |
on siis otse välja õeldes minuarust suht kehvakesed. Kuigi esitule reflektor suht suure pinnaga, ei saa aru miks nad nii tuhmilt näitavad...
Plaan panna originaal halogeeni asemele näiteks Philips Coolblue pirinid.
Kunagi oli mul Calibra, sellel autol aitasid Coolblued küll märgatavalt nähtavust parandada.
Keegi veel kurdab esitulede üle?
Kuidas esituled pirne vahetada, saab ise hakkam või peab teenidusse vantsima? Kasutusjuhendis pole mitte halligi tulede vahetusest kirjas on ainult
märge, et mootoriruum on ohtlik paik...
Ju siis ei ole soovitav ise näppida või..?
|
|