Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ab

 postitati 26.04.06 12:50
Niih, kirjeldatud teooria ei pea paika ikka.
ab

 postitati 26.04.06 12:07
Tänud teile info eest. Samas tekkis üks teooria siiski kompuutri osas. Morden mainis eespool, et multidot kustub ära, siis kas see kustumine/mittekustumine mingis konfimises kinni pole? Mõtlen ntx sellist analoogi, et multidot'i omanikud peaksid saama minu teada ise konfida seda funktsionaalsust, et kui kiirus üle 15km/h siis kesklukk läheb ise automaatselt peale. Samas kui on tavaline displei siis saab seda funktsionaalsust lasta konfida esinduses. Ehk ka see näitude kustumise värk, multidot'il on vaikimisi seade, et lülitab välja ning tavalisel ei lülita. Võimalik, et antud teooria on omadega puus :), kuid selline mõttekäik tekkis vahepeal.
morden

 postitati 25.04.06 18:39
vabandust, et kohe ei vastanud. Aga kliima need aknad kus temperatuuri näitab on koguaeg valgustus taga!
wigry

 postitati 24.04.06 13:45
Oman samuti 1.6 MPI octaviat ning võin kinnitada, et kellaaeg ja läbisõit jäävad nähtavale. Samuti on korra juhtunud, et kell seisma jäi. Sõitsin oma pool tundi, kuid kell ei liikunud. Kui auto seisma jätsin, võtme süütelukust välja võtsin ja siis uuesti auto käima panin, oli paar sekundit ikka sama kellaaeg ees, kuid siis kargas õigeks.

Lisaks on paar korda olnud juhus, kus raadio ei lähe käima, kuigi süüte välja võtmisel ta töötas. Siiski on üldiselt aidanud raadio toitenupu lülitamisest, kuid korra ei aidanud ka see, vaid ainult süüde välja ja uuesti käima.

Eks ta ole, VAG teeb oma autod nii keerulised, et kõike ei suudeta testida ning 100% töökindlust seega tagada. Eks tuleb leppida nende viguritega. Ses suhtes japsid palju paremad, sest nemad ei ürita autosid nii keerulisi teha ning need paar lihtsat asja ikka töötavad.
morden

 postitati 24.04.06 13:19
seda siis kliimal. Jah neid ma mõtlesingi üle vaadata!
ab

 postitati 24.04.06 12:39
Prrr, ma hakkan vist vanaks siis jääma :(. Pardakompuutri näitude kadumises olen/olin kuidagi eriti veendunud, sest no mul kadusid need enne ära (tähendab, et äkitse enne siis toimis valesti?).
Tegelt oli vahetult enne selle tähelepaneku avastamist oli ka väike seik. Nimelt pardakompuutri kell jäi seisma (sõites avastasin, kuna oli vaja kellaajaliselt kohael jõuda), kuid raadiol oleva kellaaeg tiksus edukalt edasi. Ning peale seda hakkaski see ülalkirjeldatud teema mind vaevama.

Täpsustaks morden väheke, et ma ei mõelnud lüliteid, vaid neid pisikesi ekraane, kus näidatakse temperatuuri mille peale on sätitud.
morden

 postitati 24.04.06 12:02
kella aeg ja kilometraas jäävad kindlasti ette. See on skodadel ja vist kogu VAG gruppi autodel nii. Multidot kustub ära. Seda kliima lülitite taustavalgustuse asja pean vaatama oma autolt. minu meelest ei tohiks need põleda, aga ma pole eriti sellele tähelepanu pööranud.
ab

 postitati 24.04.06 11:51
Niih, paluks teie abi mälu värskendamisel, et kuidas asjad käituma peavad.

1) Pardakompuuter (tavaline, mitte polüfunktsioonalne). Minu mäletamist mööda peaks võtme eemaldamisel süütelukust pardakompuutri ekraani tühjaks lööma. Paraku enda omal jäävad (või hakkasid jääma mingist ajast) kellaaeg ja läbisõidu näit siiski ette. Ja nui neljaks, kuid minu mäletamist mööda need peaksid ära kaduma sealt. Võibolla ma esinduses ei seletanud kõige paremini, kuid sealt sain vastuse, et see peabki nii olema. Et siis küsimus samasuguse pardakompuutri omanikele, kuidas teil asi käitub?

2) Automaatse kliimaseadme temperatuuride ekraanid. Ei ole pingsalt jälginud, et kuidas varem on käitunud, kuid ükspäev jäi silma, et nende taustvalgustus on kogu aeg sees, olenemata sellest, kas muu armatuuri ekraanide valgustus on sees või mitte. Taas küsimus, et kuidas sama asjanduse omanikel asi käitub?

Iseenesest pole need teab mis suured mured/probleemid, kuid siiski tahaks kinldamalt teada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]