Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
testuser3

 postitati 16.08.11 17:32
Tänud!


Võtsin siis lahti, oligi varras tühi ja plastiktükk rändamas. Sobrasin oma 40 liitris bensiinis (oi kuidas käsi valutas!) ja leidsin ta laineid tekitades üles. Samas jäi müstikaks mis teda seal täpselt kinni hoidis, mingit kinnistusmehhanisimi ma paagist ei leidnud, võib-olla on see mingi väike seibike mis vedeleb kuskil seal põhjas, aga kätte ei saanud, toppisin väiksed plastmassist kiilud sinna varda ja plastiku vahele ja tundub et jäi hoidma, näidik töötab, natuke näit kõikus, aga eks see on nüüd sissetöötamise aeg.
v6sa

 postitati 28.04.11 11:08
Voolikud ei lase andurit välja tõusta. Nagu juhtmedki.

Mingid grammid kütust sealt nõrgus aga ei midagi drastilist. Siiski tasub seal õiendades olla ettevaatlik, ühendada juhtmed lahti enne torude näppimist ja mitte suitsetada:P
Eesti tanklates müüdav Täiesti Standardi Kohane Põlevvedelik on küll niru plahvataja, kuid ilmselt siiski teatud situatsioonides üsna ohtlik:o
testuser3

 postitati 26.04.11 13:38
Torud on vaja lahti ühendada siis seepärast, et ilmselt need on lihtsalt pikad ja võivad segada?
Kujutan ette, et kui nende kinnitusi natukenegi avada, hakkab kohe bensiini nirisema...

Lisan ka ühe illustreeriva pildi
http://www.upload.ee/thumb/1299199/Pilt003.jpg
v6sa

 postitati 26.04.11 12:26
Kütusepaagi juures õiendamine eeldab, et oskad ohutu pingega majandada. Sinu küsimustest tundub, et vist oleks tervislikum ja kindlam jätta selle mure lahendamine autoremonditöökoja hooleks...

Kui Sa aga tahad riskida võimalusega, et oam teadmatusest mõne vale liigutuse tõttu auto vastu taevast lased, siis võid ju proovida. Mina ei vastuta oma juhiste sobivusest konkreetse auto puhul.
Mistap edasi loed (ja toimetad!!!) vaid oma vastutusel!!!

Sinu autol on ilmet mootori küljes tavaline membraanpump. Seega ei ole kütusetorudes mingit ülerõhku. Kui paagi tuulutus ikka toimib, siis pole ka paagis. Üldiselt on minu tööjärjekord sihuke:
1) paagi kork maha;
2) iste ja põhjaluuk lahti;
3) pistik maha;
4) torud lahti;
5) kinnitus lahti ja pajebann maha.

Ujuk on soonega plastsilinder, selles soones käib anduri varras. Minul oli lihtsalt lahti tulnud. Pingutasin natuke silmust tihedamaks näppudega ja toppisin ujuki tagasi.
testuser3

 postitati 26.04.11 11:04
Väga hea info, räägi, kas võhik võib ka julgelt paagikorgi lahti keerata?
Lihtsalt sinna jookseb kaks kütusetoru sisse ja on oletatavasti rõhu all. Kork on kõvasti kinni ja kui ma ta lahti koputan, ja avan, millega ma riskin, kas tekib kütusesüsteemi õhk, või ei juhtu midagi kui ma torusid bensiinist välja ei tõsta?

Sisuliselt peaks see ujuk siis seal kuskil ringi ujuma ja olema mingi juhtmega kinnitatud? Jalga laskmise all pead silmas siis paagi põhja kukkumist, st tuleb oma kinnitusvarda küljest lahti ja seda liimida ei anna ning tuleb osta uus?

Kas peaks enne akul juhtme maha võtma või võib rahulikult besupaagis käsipidi solistada?
v6sa

 postitati 25.04.11 12:59
Paagis olev ujuk on kas jalga lasknud (seda viga olen ise parandanud) või ujumast loobunud. Mõlemal juhul tasuks andur korraks paagist välja tõsta.

Kõige tüütum oli hulpivat ujukit mööda paaki taga ajada.:mad:
testuser3

 postitati 22.04.11 17:22
Klemmid tunduvad kõik ok, samuti tõstsin istmed välja ja vaatasin bensupaaki minevad kolm klemmi üle, puhusin tolmukorra ära ja hõõrusin puhtaks, ei mingit muutust.

Laadimistuli pole kordagi põlema läinud, kõik ülejäänud seadmed töötavad täiesti ok.

Spidomeetrist, töötab siis kui peale koputada.
Valts

 postitati 19.04.11 12:45
Mul oli opelil sama jama, generaatori + klemm ei andnud korralikult ühendust. Ja sealjuures laadimise tuli põlema ei läinud? Vaata, kas sul on akul korralik laadimispinge peal!
testuser3

 postitati 19.04.11 11:55
Spidomeeter töötab osaliselt, st kohati liikuma hakates tuleb mõni minut hiljem järgi, vahest on pärast mitmeid kilomeetreid sõite ikka puhkeasendis. Mõnikord töötab ka korralikult. Odomeeter loeb meetreid/kilte korralikult.

Bensunäidik, näitas-näitas ja siis kukkus nulli, tühja paagi hoiatuslamp põleb, hakkas põlema kui sees oli pool paaki (20l) kütet, käisin ja tankisin 20l juurde (paak täis) ja vahet ei mingit. Süüdet sisse-välja keerates on näha paari millimeetri suurune osuti liikumine.

Kust viga otsida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]