Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KPuusepp

 postitati 08.03.11 08:28
Peaks saama kalibreerimist ka nii teha.

Insert the key in the ignition and turn the key to the "on position", depress the gas pedal all the way down and leave it there for 5 seconds, with the gas pedal still all the way to the floor turn the ignition to off and wait an additional 3 seconds before taking your foot off the gas. The car will adjust the throttle, you may even hear it. After a minute or two you are good to go.
smallstang

 postitati 01.03.11 11:13
Workshop Manual soovitab teha peale aku ühenadmist järgmised toimingud:

*kell õigeks
*Kontrollida akende asendit ja komfort sedistusi (akende asend määratakse ukse lukkusatamis asendis hoidmisega 3 sec.)
*Rooli andur (keerata rooli kohapeal ühest servast teise)
wigry

 postitati 25.02.11 19:15
Eks võibolla ka mõni andur ei ole absoluutselt parimas konditsioonis ning äkki annab vale segu peale. Võibolla lihtsalt külmad ilmad...

Aga laadimiseks tuleb aku seetõttu maha katkuda, et terve auto mul uksest sisse ei mahu ja aku laadijat ma õue kah viia ei taha. Seega tuleb auto jupphaaval tuppa tuua. Kuna akust laadimiseks piisab, siis sellepärast ma ta auto küljest eraldasingi.

Muidu iseõppivatest autodest nii paluju, et eelmine auto oli mul 2001 aasta Lada Samara ja sellel oli vaja profülaktika mõttes iga paari kuu tagant aku lahti ühendada, et jälle kõik jonksu saaks. Tema oli oma õppimisega nii agar, et paari kuuga õppis liiga palju vigureid selgeks. Tore auto oli, kui kolisev salong ja roostetav kere välja arvata :P
KPuusepp

 postitati 25.02.11 09:48
Throttle body ehk seguklapp.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Ander

 postitati 25.02.11 07:10
Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Kui aku on maha võetud, siis tuleb ka TB uuesti kalibreerida. Seda saab ainult VAG-COM ga.

Just üleeile sai enda Superbil see läbi tehtud. Ise ta ei õpi ennast.


Räägi lähemalt,mis see TB on? Olen endalgi akut korduvalt lahti ühendanud kuid kütusekulu muutust pole sellega seoses täheldanud.
pepe

 postitati 24.02.11 20:55
Kas keegi seletaks mulle, milleks seda akut laadimiseks maha kiskuda?
diesel

 postitati 24.02.11 20:36
issver-sussver, kus tänapäevased aparaadid on keeruliseks tehtud.
mina oma vähese taibuga peangi eluks ajaks vanade ja lihtsate masinate juure jääma.
ma nüüd häbenen natuke ja katsun edaspidi vähem arvata moodsa tehnika teemadel.
KPuusepp

 postitati 24.02.11 20:27
Kui aku on maha võetud, siis tuleb ka TB uuesti kalibreerida. Seda saab ainult VAG-COM ga.

Just üleeile sai enda Superbil see läbi tehtud. Ise ta ei õpi ennast.
diesel

 postitati 24.02.11 19:49
üks aku maha võtmine ei tohiks nüüd seukest asja küll teha. sikutasid ehk koos akuga mõne muu juhtme ka lahti. näiteks maf-i oma.
wigry

 postitati 24.02.11 17:45
Praegu sõidetud veerand paaki peale laadimist ja auto on kole janune. Tüüpiliselt saan veerandi paagiga sõita 130 km (linnas) hetkel aga on 80km peale juba veerand paaki läinud. Loodame sõna otseses mõttes, et auto võtab ikka mõistuse pähe ning jätab selle raiskamise. Ma saan aru, et on rakse hetk ja vaja kõik uuesti selgeks õppida, kuid siiski...
Ander

 postitati 21.02.11 15:44
Ise ka muretsesin kui laadisin akut, et tagasi ühendades oli ikka erivärviline virr-varr arnatuuris aga mõne hetkega oli kõik kadunud ja isegi ühtegi viga ei jäänud maha :).
See rooli märk oli jah üks, mis pani muretsema, et alguses süüte sisse lülitades oli see punane, muutus aga siis kollaseks ja jäi püsima kuni peale mõneminutilist sõitu kustus ära.
wigry

 postitati 19.02.11 22:15
Selge, sõitmist ma veel ei teinud, lihtsalt ühendasin aku külge ja veendusin, et mootor käivitub.
zipper

 postitati 19.02.11 19:04
Roolikujutise märk kaob mõne sekundi pärast kui sõitma lähed.
Turvapatju see ei puuduta.
wigry

 postitati 19.02.11 18:22
Sai akut mõned tunnid laetud ja kuna vool oli väga minimaalne, siis ära lõpetatud ja autole peale tõstetud. Esiteks sai külge pandud pluss-klemm ja seejärel miinusklemm. Miinuse ühendamisel käis ikka suht korralik säde klemmi ja aku vahel, sest auto elektroonika oli ju valmis koheselt tarbima. Igal juhul peale ühendamist läks auto kenasti käima kuid komplikatsioone siiski on:

armatuuris põleb nüüd kollane roolikujutis. Kas turvapadjaga mingi jama? Või rikkus see säde midagi ära? Peab minema mingil ajal teenindusest läbi ja laskma ikka üle vaadata.
wigry

 postitati 19.02.11 15:25
Tegemist auto originaalakuga, millega ta 2004 aastal poest tuli ning esmakordselt võtsin sellel autol aku pealt maha.

Pistsin siis laadija külge ja arvasin, et nüüd põrutab laadimisvool lakke, aga ei miskit jäi 2 ampri peale pidama ja seegi vajus suht kärmelt nulli ligidusse. Võta siis kinni, on see aku läbi või mitte.

Aku spets ütles, et diislitel ja bensukatel on aku eluiga erinev. Bensukatel on 6-7 aastat normaalne. Diislil arvatavasti 3-4 aastat
KPuusepp

 postitati 19.02.11 13:41
Superbil täna võtsin ka aku maha. Ei tekitanud mingeid komplikatsioone. Eelnevalt mitmeid kordi seda ära võtnud.

6.5 aastat on ühele akule ikka päris hea eluiga juba. Peaks kaaluma vahetamisele varsti. Ma just hakkan endale uut vaatama. Päris õhtul omadega.
wigry

 postitati 19.02.11 13:26
Tere,

Sooviks küsida, kas Octavia2-l on mingeid komplikatsioone, kui aku lahti ühendada ja peale laadimist uuesti tagasi ühendada?

Lisaks veel see, et aku on silmaga mis on täiesti pime. Kas see tähendab, et selle akuga pole enam eriti miskit teha?

Aku ise 6.5 aastat vna ja lõpuks paistab, et tahaks lisalaadimist saada külmade ilmadega käivitamiseks. Hetkel veel suudab käivitada kuid oleks hea natuke laadida. Omal laadija olemas ning tahaks aku tuppa tuua, et siin laadida. Samas ilma autota kah ei taha olla, kui aku lahti ühendamisega mingid komplikatsioonid tekivad...

Autol olev DEFA signa vajab lihtsalt seda, et lahtiühendamise ajal oleks signa maas ning ka Audience raadio paistab aku lahti ühendamisega rahul olema nii kaua kuni teda teise auto peqale ei tõsteta.

Ehk siis kas Octavia kannatab aku lahti ühendamist ja mida seejuures silmas pidada? Lisaks sellele, et miinus klemm kõige pealt lahti ja siis pluss klemm.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.7% - SQL: 42.3%]