Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KPuusepp

 postitati 31.01.11 18:43
Suured tänud sulle. Uurin edaspidi neid siis.
maxfox04

 postitati 31.01.11 15:55
Eestis on nad küll, aga kas laos on neid, või tuleb tellida ja oodata, seda ei tea. Äkki lare oskab paremini öelda.
Skoda varuosaseis näitas:

06B905115E IGNIT.COIL 42,76 EUR Saksa Auto AS

PS, üks tegi endale veel. Piltide vaatamiseks vajutada "+"

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=61&t=38471&start=60#p1213154
KPuusepp

 postitati 31.01.11 13:24
Kus eestis neid muidu kohal on?
maxfox04

 postitati 31.01.11 10:46
Uurisin siis venekeelses foorumis AWT kohta. Soovitati ka nende jaoks selline vahetus, kui mootoril on need poldiaugud, nagu pildil:

http://faq4u.ru/images/IMG_0081.JPG

Seda võib teha ka pikka ajaga, iga pooliga eraldi, kui see läbi saab. Ja kui võttad need E seeria pooled, siis on vaja vanadest mingid kummitihendid uuele ümbertõsta, see mis käib küünla otsa, eks seda näeb vahetamisel. Aga rõhutati tähelepanu sellele, et küünlaid tuleb õigeaegselt vahetada, umbes 20-25000 km järgi, ja ka korralikult need sisse keerata, et gaasid ei pääseksid välja. Selleks tuleb vahetamise ajal küünla paigaldamiskohad korralikult puhtaks teha.
Loodan et selleks tuleb mingi kasu, aga kõik need soovitused on teiste inimeste praktika, ja igaüks otsustab ise, kas teha sama asja või mitte.
Ps, E seeria pooled on Hitachi toode, mida peetakse kõige paremaks. Neid pannakse mõnel kallil Audil ja VW-l juba tootmises.
KPuusepp

 postitati 30.01.11 19:24
AWT peaks olema
maxfox04

 postitati 30.01.11 19:11
Aga mis mootori kood on? ARX AUQ AUM ja mõni teise mootori jaoks venekeelses foorumis soovitati neid:

http://varyag62.users.photofile.ru/photo/varyag62/115152153/xlarge/127669971.jpg

Ja lisatakse veel ka neid:

http://www.ecstuning.com/product_library/20553/300/ECS%20Coil%20Pack%20Hold%20Down%20Kit.jpg


http://www.ecstuning.com/product_library/20813/300/ECS%20Coil%20Pack%20Hold%20Down%20Kit.jpg
KPuusepp

 postitati 30.01.11 18:22
Täna siis sain jälle ühest süütepoolist jagu. Hõõguva kati-ga koju jõudes, juhe sappa ja ennäe 3-s pool ei tööta. Pistik tagant pool välja ja oh suuremat imet. Pool oli pooleks. plekk osa sain veel napilt kätte. Siis hakkasin natuke uurima, et 1.8T-l suht tüüpvead need süütepoolid ja päris mitu satsi on neid tagasi kutsutud.

Võtsin kätte ja hakkasin vaatama.

1. pool (esiotsa poolt võetuna) 06A 905 115D Eldor. See on vahetatud A100-s mingi poolteist kuud tagasi.
2. pool 06B 905 115R Ero. See tundub veel korras olevat.
3. pool 06B 905 115N Bremi. See siis poolitunud
4. pool 06B 905 115N Bremi. Karta on et läheb ka see varsti.

Oskab keegi seletada, et miks on osad 06A ja osa 06B ning millist siis uut osta? Mõtlesin, et vahetab kõik 4 korraga välja.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]