Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
hunt_1

 postitati 09.12.16 21:43
Tänan.
Läheb siis Exide peale.
siLc

 postitati 09.12.16 21:26
Sul pole akuhaldust ja selle BEM-ga pole midagi teha.

Exide Premium EA770 toimis pea 5a kenasti mu endise 1.6 MPI peal.
hunt_1

 postitati 09.12.16 21:04
Autol on peal: Varta 5k0 915 105 d 242x175x190 60Ah 480A
Plaan on paigaldada: Exide premium 242x175x190 64Ah 640A

Sellel vartal on BEM kood peal.
Ilma kaabliga ühendamata ei saagi teada kas auto kasutab seda kodeerimise värki?
Või BEM koodi olemasolu aku peal tähendab juba kasutamist ning kodeerimise vajadust?
tnx

 postitati 07.12.16 06:54
Mul on vastupidi - kui auto seisab uksed lahti ja raadio mängib vaikselt, siis hakkab juba paarikümne minuti pärast seda plõnni tegema ja paneb kirja raadiole, et low battery (ja sellega koos miskipärast "äratab" terve auto, st uksevalgustid, armatuuri jms). Ja nii algusest peale, aga mingeid käivitusprobleeme pole ühegi ilmaga veel olnud.

Akut võib ise vahetada küll, sellel vist ei pea isegi mahtuvust nii täpselt jälgima. MQB masinatel juba mahtuvuse info ajus kirjas.
viiking

 postitati 05.12.16 21:08
Kusjuures kui minu 2010. aasta masinal aku pea 3 aastat tagasi vahetusse läks (tehase Banner, must, pulli pildiga, kestis alla 4 aasta), siis ei olnud ei mingit heli ega märgutuld- lihtsalt ühel kargemal hommikul ei läinud käima muidu, kui krokodillidega peale paaripäevast seismist. Järgmisel päeval peale sõitu läks käima nagu midagi poleks olnudki kuid akut testides oli ikka normaalsusest kaugel. Ega ootama ei hakanud- uus (Exide Premium) peale ning seni läheb käima probleemideta ning testi järgi veel heas vormis.
mar

 postitati 05.12.16 20:37
Mul raadio näitab(SWING) selle signaali ajal low battery:cool:
hunt_1

 postitati 04.12.16 22:27
Tänan teid.
Lähen vaatan mis aku käkk seal peal on.
Arvatavasti tehase originaal.
Octavia peaks olema lihtne auto st. saan ise ilma kaablita uue aku panna?
Start-stop puudub seega ostan tavalise aku 1,6 MPI-le.
M8DSwordfish

 postitati 04.12.16 21:41
aku hoiatus jah... mul teeb volkkar ka sellist häält kui tehase webasto on pikalt ilma laadiata järel olnud... ja eelmine Oktavia tegi ka sama häält peale pikemat seismist, enne kui lõpuks aku ära vahetasin... ja mingit märgutuld ei ole jah. :)
viiking

 postitati 04.12.16 16:37
Meenutab küll justkui teavituse heli, et juht millelegi tähelepanu peaks pöörama.
Tuli selline "ketserlik" mõte, et võibolla seetõttu pole märgutuld näha, et märgutule pirn on juhuslikult katki.
Ise ei ole aga kokku puutunud antud heliga sinu poolt kirjeldatud kujul.
hunt_1

 postitati 04.12.16 13:37
Tere.
Peale pikemat seismist uste avamisel puldist Octavia 2011a teeb heli kõlaritest:
https://clyp.it/2kcewbj2
Annab märku, et aku tühja võitu?
Mingit tuld armatuuris ei näita ja käivitub ilusti.
Selle auto piiksude infot on jagada?
Iga piiksu puhul peab kaabli otsa ajama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]