Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
diesel

 postitati 16.05.17 07:17
ei ole vaja genekaid ja pingeregulaatoreid näppida.
kui viga on korraks voolu katkemine, siis sellega tegelegegi.
ehk siis süüteluku põhi, mis on tüüpviga või katkestus kuskil mujal põhiahelates.
tnx

 postitati 15.05.17 08:53
Kui viga esineb rohkem madalatel pööretel, tasub ehk generaatorit ja pingeregulaatorit uurida. Sõidu ajal ei tohiks pinge nii palju kõikuda, et autos anomaaliaid põhjustab. Teisalt, kui kõigub, siis peab see avalduma ka näiteks kõikide hõõglampide ereduse muutumises.

Näidiku- ja muid plokke diagnoositakse ja võimalusel remonditakse ka, aga ega seegi liiga lihtne ja odav töö ei ole.
dravestus

 postitati 11.05.17 15:23
Tsitaat:
Algselt postitas: maajek
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida .



kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord käitub erimoodi


Kas oled saanud oma probleemile lahenduse?

Endal sarnane probleem: näidikutel kaob aegajalt vool, makk teeb restardi, rool aegajalt muutub raskeks. Enamasti kaasneb paar hoiatustuld mõneks hetkeks näidikute plokis ja siis kõik jälle korras. Esindus soovitab näidikute ploki välja vahetada aga selle hinna juures ei torma seda tegema.
Üht seost olen näinud: käiguvahetusel või muidi kui pöörded langevad alla 1500, siis on tõenäosus palju suurem, et probleem esineb. Ilmselt mingi pingekõikumise asi?
Superb484

 postitati 09.09.16 08:25
Ei taha nüüd ära sõnada, kuid mina mudisin ja puhastasin klemmijuhtmeid ning puhastasin korralikult ära. Nüüd pole seda pulli enam kordunud. :)
maajek

 postitati 07.09.16 14:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida .



kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord käitub erimoodi
maajek

 postitati 07.09.16 14:23
Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle.



massijuhtmed ja klemmid korralikult puhastatud ja üle käidud. seal viga pole.
miko

 postitati 07.09.16 14:20
vaadake laadimine üle
Ranx

 postitati 07.09.16 13:06
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida .
frequency

 postitati 07.09.16 12:55
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle.
urmas66

 postitati 07.09.16 11:48
Sellisele veale ilmselt foorumi abil lahendust ei leia.Siin ikka vaja konkreetselt elektikku,kel on mõõteriistad ja ka teadmised antud autost.Nii palju võin küll öelda,et kui viga just kontrollimise hetkel aktiivne pole,siis vea leidmine võib olla aeganõudev.
Superb484

 postitati 07.09.16 11:43
Just tahtsin uut teemat teha. Minul mure samasugune. Autoks 2004 Superb.
maajek

 postitati 07.09.16 09:04
Probleem siis selline, et sõidu ajal kaob autol vool. makk jääb korra vait, kell läheb nulli, tuled muutuvad tuhmiks, armatuuris lööb lambid korra põlema, mootor välja ei sure ning rool muutub raskeks.

arvutiga annab sellise vea
MAIN RELAY SIGNAL IMPROBABLE

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.4% - SQL: 58.6%]