Teema ülevaade |
diesel
|
postitati 16.05.17 07:17 |
ei ole vaja genekaid ja pingeregulaatoreid näppida.
kui viga on korraks voolu katkemine, siis sellega tegelegegi.
ehk siis süüteluku põhi, mis on tüüpviga või katkestus kuskil mujal põhiahelates.
|
tnx
|
postitati 15.05.17 08:53 |
Kui viga esineb rohkem madalatel pööretel, tasub ehk generaatorit ja pingeregulaatorit uurida. Sõidu ajal ei tohiks pinge nii palju kõikuda, et autos
anomaaliaid põhjustab. Teisalt, kui kõigub, siis peab see avalduma ka näiteks kõikide hõõglampide ereduse muutumises.
Näidiku- ja muid plokke diagnoositakse ja võimalusel remonditakse ka, aga ega seegi liiga lihtne ja odav töö ei ole.
|
dravestus
|
postitati 11.05.17 15:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: maajek
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida . |
kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei
restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord
käitub erimoodi |
Kas oled saanud oma probleemile lahenduse?
Endal sarnane probleem: näidikutel kaob aegajalt vool, makk teeb restardi, rool aegajalt muutub raskeks. Enamasti kaasneb paar hoiatustuld mõneks
hetkeks näidikute plokis ja siis kõik jälle korras. Esindus soovitab näidikute ploki välja vahetada aga selle hinna juures ei torma seda tegema.
Üht seost olen näinud: käiguvahetusel või muidi kui pöörded langevad alla 1500, siis on tõenäosus palju suurem, et probleem esineb. Ilmselt mingi
pingekõikumise asi?
|
Superb484
|
postitati 09.09.16 08:25 |
Ei taha nüüd ära sõnada, kuid mina mudisin ja puhastasin klemmijuhtmeid ning puhastasin korralikult ära. Nüüd pole seda pulli enam kordunud. ![:)](./images/smilies/smile.gif)
|
maajek
|
postitati 07.09.16 14:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida . |
kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei
restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord
käitub erimoodi
|
maajek
|
postitati 07.09.16 14:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: frequency
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle. |
massijuhtmed ja klemmid korralikult puhastatud ja üle käidud. seal viga pole.
|
miko
|
postitati 07.09.16 14:20 |
vaadake laadimine üle
|
Ranx
|
postitati 07.09.16 13:06 |
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida .
|
frequency
|
postitati 07.09.16 12:55 |
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle.
|
urmas66
|
postitati 07.09.16 11:48 |
Sellisele veale ilmselt foorumi abil lahendust ei leia.Siin ikka vaja konkreetselt elektikku,kel on mõõteriistad ja ka teadmised antud autost.Nii
palju võin küll öelda,et kui viga just kontrollimise hetkel aktiivne pole,siis vea leidmine võib olla aeganõudev.
|
Superb484
|
postitati 07.09.16 11:43 |
Just tahtsin uut teemat teha. Minul mure samasugune. Autoks 2004 Superb.
|
maajek
|
postitati 07.09.16 09:04 |
Probleem siis selline, et sõidu ajal kaob autol vool. makk jääb korra vait, kell läheb nulli, tuled muutuvad tuhmiks, armatuuris lööb lambid korra
põlema, mootor välja ei sure ning rool muutub raskeks.
arvutiga annab sellise vea
MAIN RELAY SIGNAL IMPROBABLE
|