Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
maxfox04

 postitati 17.09.15 05:03
ratekutt112,
foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=3647
2rni

 postitati 16.09.15 21:13
endal sama asi, aga 98 aasta autol, ja veel INSP ei saa maha
ratekutt112

 postitati 06.06.15 20:32
Tere, oleks tarkade nõu vaja.

Asi selles, et kui auto käima panna, kui autoga sõidan ja keeran süüte välja, siis nullib kõik andmed ära, (computer) No iga kord kui võtme välja võtan, ss teeb resa?

Milles viga?
RBerg

 postitati 15.05.15 17:46
Puutusin kokku sama probleemiga. Ajasin auto -7C juurest sooja garaaži ja jätsin ööseks seisma ja järgmine hommik ei jäänud kohe käima. Väikse aja möödudes jäi käima, kuid spidomeetris mitte ükski näidik ei töötanud ning valetas samuti temperatuuri. Mina sain selle probleemi seljatatud kui võtsin spidomeetri maha ja panin ööseks kodus radiaatori peale kuivama. "Remondiidee" sain Tartu Škoda esindusest, kuna see olevat neil küllaltki tihti esinev viga, et niiskus satub spidomeetriplokki sisse.
tnx

 postitati 31.03.15 06:22
Sõltumata turvapadja olemasolust ja konkreetsest veast või isegi vigasest detailst on hea tava remonditav seade enne lahtivõtmist vooluvõrgust eemaldada. On turvalisem nii endale kui seadmele.
Aku miinusklemm on ühe poldiga kinni, selle lahtivõtmine pole nii suur töö.
See, et turvapadja tuli põlema jääb, on väike viga võrreldes sellega, et põleva tulega patju ei aktiveerita avarii korral.
Laur

 postitati 30.03.15 21:14
Ei juhtu airbagiga midagi kuni süüdet sisse ei keera.
Olle

 postitati 17.03.15 17:25
Kas O1 või O2?
O1 on siin seletatud.

P.S Aku ühenda enne lahti, muidu on oht, et jääb turvapadja tuli põlema.
diesel

 postitati 17.03.15 08:23
suht lihtsalt tuleb ära. juhendit ei tea soovitada.
minul sai ühel soodal korra uus kellaplokk pandud ja hiljem juba remotud.
teisel masinal on sama viga aga pole viitsind näppida. sõitmist ju ei sega.
KriimS

 postitati 16.03.15 12:13
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
ei lõhna siin luku järgi suurt midagi.
see kellade pimenemine on tüüpviga.
külmjooted-mikropraod-misiganes muud põhjused.
väikse kuugeldamisega leiad töökojad, kes asja üle käivad ja uuesti ellu äratavad.


Ei mingit lõhna. Auto seisis peale sõitu ja kui järgmine kord sõitma hakkasin, enam asjad ei töötanud.
See hetk, kui starter ketrab, kõik lambid ja ositid normaalselt näitavad. Nii kui käima läheb, on tumm. Töötab ainult kellade vahel olev displei.
Huvitav on see, et termomeeter näitab "- 22" kraadi termperatuuri . Jah, see mutub,
aga püsib 20 külmakraadi juures.

Kas keegi oskab öelda, kuidas saab selle kellade osa lahti. On kuskil mõni manual.
Otsisin netist, ei leidnud.
diesel

 postitati 16.03.15 08:16
ei lõhna siin luku järgi suurt midagi.
see kellade pimenemine on tüüpviga.
külmjooted-mikropraod-misiganes muud põhjused.
väikse kuugeldamisega leiad töökojad, kes asja üle käivad ja uuesti ellu äratavad.
Ranx

 postitati 15.03.15 15:45
Kas mootor ja kõik muu töötavad laitmatult ?
Natuke lõhnab nagu süüteluku põhja järgi ,aga ei saanud su vea seletusest hästi aru.
KriimS

 postitati 14.03.15 20:19
Octavia 1,9TD 2005 näidikud lakkasid töötamast ja ükski tuli armatuuris ei põle.
Kui starterit keeran, siis korraks - kõik töötab hetkeks. Samas LCD displei töötab kogu aeg, kilomeetrid kõik õiged kuid välistemperatuuri näitab kuskil 25 kraadi vähem.
Oskab keegi nõu anda, mis võib läbi olla.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]