Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kaval

 postitati 08.02.12 21:03
uskumatu aga 2L äädikat ja pool päeva ning sooja tuleb mis mühiseb :),muidugi "surusin"jõuga jahutusvedelikku ka süsteemi,nyyd täpselt ei teagi mis aitas :)
AzA

 postitati 08.02.12 17:26
Eile just katsetasin ja julgen väita, et kui kliima 29c peale keerata, siis puhub süsteem kuumemat õhku kui 21c peal.
Ventilaator maksimumi peale põhja keeratult oli ikka oluline vahe õhu temperatuuril.
aga automaatika oli muidugi maas.
sigaelmar

 postitati 07.02.12 11:37
Tsitaat:
Algselt postitas: ricardo25
mul kah sama teema et puhub suht leiget ,kas muidu peaks ikka tulema päris kuuma õhku või climatronicul ongi nii et kui paned 29kraadi peale siis ta hakkabki vaikselt leiget puhkuma kuni lõpuks salongis peakski olema 29 kraadi sooja
või kuidas selle soojaga lood on


Kliima töötab pigem selle põhimõttega, et kui mootor on veidi soojenenud, siis hakkab andma maksimaalselt kuuma kuni saavutab soovitud kraadid ja siis keerab sooja maha et seda kraadi hoida. Ehk siis teisisõnu kui sa keerad ette 22 kraadi või 29 kraadi, siis vahe on ainult selles, et 29 kraadiga ta annab kauem kuuma, mitte kuumemat õhku.
AzA

 postitati 07.02.12 11:34
Äkki sellest abi:

1.6 8V BGU engines are equipped with dual cooling fan system. The small fan tends to stop working because of seizing brushes. The reason is: dust gets into the fan housing, since it has openings towards the front of the car and the fan is sucking the dust into itself when operating. The fault has no visible sign, hard to recognize since only a record of failure is written into the fault memory and the large fan is still working. No warning light on the dashboard.
It's easy to check the operation of fans. Start the engine and activate the AC system. Both fans must start almost immediately, even when the engine is cold, and they have to spin at average rev. If the small fan starts then stops, or does not start at all, it's faulty.
If you know the usual noises of your car, you'll notice that cooling is a little bit noisier than before. The electronic system recognizes the fault of the small fan and sets the large to maximum speed to compensate, but this results in louder operation noise.

BSE and BSF 1.6 8V engines (from MY2006) have only one cooling fan, a big one. Other engines (diesel and even the newest 1.4 TSI) still equipped with two fans.
The price of the original small fan (1K0 959 455 DG) is more, than GBP 188 or USD 300!
Ristor

 postitati 07.02.12 08:31
Ma pakuks, et sul on radikas kinni, mul olid samad sümptomid, armatuur maha ja sai radikale ligi, läbi puhumisel mingiseid tõrkeid polnud, aga sai mootor soojaks aetud garaažis ning avastatud, et pool radikat on kinni st. ülevalt käis soe läbi, aga alumine pool radikast oli külm. Muidugi see on tükk tööd, et salongiradikale ligi saada.
kaval

 postitati 07.02.12 07:35
proovin diagnosti. ja vaatan tõpsemalt need lõdvikud üle
Olle

 postitati 06.02.12 20:41
Õhu probleemi ei tohiks 1,6 bensukal olla, sest paisupaagist läheb otse voolik salongiradika külge, kust süsteemi täitmisel peaks õhk välja tulema. Kas sul mõlemad salongiradika lõdvikud lähevad võrdselt kuumaks? Kui mõlemad kuumad, siis võiks kahtlustada mõne siibri või mootori kinni jäämist. Climatronicule saab ka ise diagnostikat teha http://pics.tdiclub.com/data/517/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf . Proovi järgi, kas škoda peal ka toimib.
kaval

 postitati 06.02.12 19:07
asi oli hapu juba novembris kui külma polnud,vahepeal sai saksa auto "tarkade"peade nõuandel plokikaane tihend ära vahetatud kuna öeldi,et surve sees ja sellepärast ei lähegi soojaks,äkki peaks tõesti proovima vedelikku soojendusradika lõdvikust sisse valada,ahajaa mingi climatronic on peal ja ühtegi nuppu mida keerata pole :(
kas teistel samasorti autd lähevad normaalselt soojaks?kuidas saab lõdvikust katsuda veepumba tiivikut,kui tiivik ära oleks kuumeneks ka mootor teadupärast üle !
diesel

 postitati 06.02.12 16:53
kui nokk püsti juba sisse valasid, siis ilmselt oli sisteem tühi?
enamusel vagi konedel käib tehase õpetuse järgi vedela valamine survega ja just salongiradika vooliku kaudu. niisama täites õhku kätte ei saa.
a õhk tuleb tasahilju ise välja, võib nädalaid minna isegi aega.
veel on variant, et õhuklapid ei toimi nigu tarvis. kontrolli, et sooja nuppu keerates ikka klapp liiguks lõpuni õigesse asendisse. praeguste ilmadega pooles vinnas klapiga ka eriti sooja kätte ei saa.
ja siis veel see võimalus ka, et veepumba tiivik lahti tulnud võlli küljest. seda lihtne kontrollida lõdvikuid katsudes.
kaval

 postitati 06.02.12 15:01
ei hakanud uut teemat tegema aga probleem sarnane aga tegu 1.6 bensu octaviaga,mootori temp normis,jahutus vedelik normis ja sisse valatud nii,et nokk sai püsti aetud ja siis silmini täis aga sooja ei mõhkugi alates 3t pöördest hakkab leiget tulema.oskab keegi aidata või teab milles viga,esinduses öeldi,et pane lisa soojendus :o
tänud ette !
allar 56291000
AzA

 postitati 01.02.12 08:47
Nagu diesel ütles, paisupaak täis ja papid ette.
Praegu kirun siin, et vaja ju oli külma oma papitükkidega oodata, ei saanud vähe soojemaga papitatud. Kes see siis ikka viitsib, kui probleemi veel pole.
diesel

 postitati 01.02.12 08:16
diislid kulutavad kütust auto liigutamiseks, mitte sooja tootmiseks.
et seda vähestki lämmi kätte saada tuleks radika ette mingi "papp" leiutada. aitab päris hästi ja teiseks jälgige, et paisupaak maksimumini täis oleks.
Ristor

 postitati 01.02.12 07:42
Ma vahetasin salongi radika ära, siis hakkas asi sooja puhuma, aga huvitav, kas see on diisli teema, et läheb suht kaua aega, et kuuma tulema hakkaks. Koha peal seistes jälle ei puhu nii väga sooja kui sõites.
ricardo25

 postitati 31.01.12 22:17
mul kah sama teema et puhub suht leiget ,kas muidu peaks ikka tulema päris kuuma õhku või climatronicul ongi nii et kui paned 29kraadi peale siis ta hakkabki vaikselt leiget puhkuma kuni lõpuks salongis peakski olema 29 kraadi sooja
või kuidas selle soojaga lood on
diesel

 postitati 24.11.11 21:21
no ja kuidas teise minu poolt soovitet asjaga lood on?
Ristor

 postitati 24.11.11 16:24
Radika vahetusest on juba peaaegu aasta möödas.
diesel

 postitati 23.11.11 20:59
kui salongiradikas just äsja vahetati, siis on õhk sees jah. ega seda hästi kätte ei saagi, tuleb ise ajapikku välja.
kui aga radika näppimisest juba mitu nädalit, siis soovitaks hakatuseks paisupaak normi järgi täis valada.
Olle

 postitati 23.11.11 16:58
Esimese hooga pakuks, et õhk süsteemis
Ristor

 postitati 23.11.11 13:25
Autoks superb 2005 2,5 tdi. Jama selles, et nii kui ilmad külmaks lähevad, mul auto enam sooja ei puhu. Puhub leiget õhku ainult. Kui tuure anda kuskile 3000 kanti, siis hakkab enam-vähem sooja puhuma. Soendusradikas sai vahetatud, öeldi, et veepumpa pole vaja vahetada. Diagnost andis veaks positioning motor for temperature flap (v68) sai siis seda klappi uuritud ja toimib. On kellelgi veel mõtteid? Tegemist climatronicuga

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.8% - SQL: 48.2%]