Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 24.11.15 09:05
Metall on tsingitud ja värvitud. Roostetama hakkab siis, kui mingi asi mehhaaniliselt vigastab seda kaitsekihti, aga kui see sodi voolab ülevalt koos vihmaveega alla, siis ta ilmselt on nii pehme, et ei kriimusta värvi. Ratta alt lendav saast võib tugevamini töödelda, samuti tiib või logar ise, kui nad korralikult kinni ei ole.
Esindus kord rääkis, et Superbi roostetamise koht pidi tagastange vahel külje peal hoopis olema. Stange ei olevat piisavalt tugevalt fikseeritud.
viiking

 postitati 20.11.15 20:19
Idee sain siit:
http://www.briskoda.net/forums/topic/378841-mk2-superbs-do-they-suffer-with-the-leaves-and-crud-behind-the-front-arches/

Võtsin enda Superbi ette ja mul oli ikka täielik "liivarand" ja/või "kompostihunnik" seal ehk lingi piltidel olevad näited olid "poisikesed" aga autol vanust ka juba veidi ja võibolla porilapatsid isegi soodustavad saasta kogunemist. Samas roostet ei olnud sama hästi kui grammigi ehk metall oli mingi kaitsekihiga korralikult kaetud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]