Teema ülevaade |
reoelanik
|
postitati 15.03.14 16:50 |
Enda masinal lasime teha ka esimesed uksed ära kuna uksenurk oli ikka üsna kenasti pruun(auto oli sel hetkel alla 2a vana). Läks garantii alla.
Leidsime ka tagaluugilt "mulle", millel oli roostetäpp juba peal. Need auto100 väitel ei läinud garantii alla kuna pruun täpp näitab, et on
mehaaniline vigastus. Õeldi, et kui tuleb mull ilma täpita, siis läheb garantii alla.
|
ladavaz
|
postitati 05.03.14 12:18 |
Mure tuttav. Tagumine ots, kus roostetas poritiiva ja stange vahelt tehti garantiikorras ära. Esimestel poritiibadel, kust värv koorub garantii alla
ei lähe, kuna on olukord on tekkinud kivilöögist.
Käisin näitamas ka mujal värvitöökodades ja põhimõtteliselt, kui roostet otseselt väljas ei ole, siis peaks saama suhteliselt kvaliteetselt korda
teha. Kui juba rooste on väljas, siis on võimalused väikemad.
|
stooming
|
postitati 04.03.14 23:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: marekk
Tsitaat: | Algselt postitas: stooming
Ega see ju "sõidukiirust & küttekulu" eriliselt suurenda, nii et lase, aga värvil kooruda, tuleb lihtsalt auto maha müüa ja uuem vaadata)) |
Eks õige ole aga mulle ei meeldi rooste. Uuema auto soetamine on tõesti mõttes ja Skoda valikusse ilmselt enam ei kuulu. |
Njah, täna sai oma iludus läikima löödud, näha on, et mõnest kohast värvi maha tulnud juba, eks varem olnud peal vahakiht või siis värv, mis nüüd aga
kohati eemaldub nagu ta kipub olema, aga õnneks roostet veel ei ole
täheldanud, kui siis vaid korrosiooni (peenem sõna) vaid numbritulede juures... ( tüüpviga)
|
Ranx
|
postitati 04.03.14 21:55 |
Kahjuks on seesama probleem kõikidel uumematel autodel ,vahe on vaid selles ,et mõne muu margi juures leidub lisaks ka teisi probleeme ja rohkem veel
,kui vag grupil .
|
marekk
|
postitati 04.03.14 14:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stooming
Ega see ju "sõidukiirust & küttekulu" eriliselt suurenda, nii et lase, aga värvil kooruda, tuleb lihtsalt auto maha müüa ja uuem vaadata)) |
Eks õige ole aga mulle ei meeldi rooste. Uuema auto soetamine on tõesti mõttes ja Skoda valikusse ilmselt enam ei kuulu.
|
marekk
|
postitati 04.03.14 14:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri269
Mul oli aga Yetiga selline juhtum, kus pisikene "mullitamine" uste alumistel äärtel läks garantii alla, kuid üllatuseks tagaluuk ei läinud!!!! Auto
oli sõitnud a´aastajagu. No minu silmis on see garantii selline "udune" jutt...Tundub, et igaüks tõlgendab seda, kuidas on aga kasulikum.
|
Värvi mullitamine läks ka ilusti garantii alla. Rattakoopia rooste ei läinud kuna kivid jms. Lihtsalt veidi masendav on see et sellistele asjadele
garanatiid ei kehti. Võin ju kuskil kuuri all ka lasta teha ja maksta 3x vähem kui tulemus ikka sama. Eks peab uurima, mis teha annab.
|
lauri269
|
postitati 04.03.14 14:22 |
Mul oli aga Yetiga selline juhtum, kus pisikene "mullitamine" uste alumistel äärtel läks garantii alla, kuid üllatuseks tagaluuk ei läinud!!!! Auto
oli sõitnud a´aastajagu. No minu silmis on see garantii selline "udune" jutt...Tundub, et igaüks tõlgendab seda, kuidas on aga kasulikum.
|
Enrico
|
postitati 03.03.14 12:29 |
Teema on nähtavasti paljudele huvitav või pigistav.
Tore oleks siin näha ametlikku vastust ja seisukohta Auto 100 poolt.
|
stooming
|
postitati 02.03.14 20:38 |
Ega see ju "sõidukiirust & küttekulu" eriliselt suurenda, nii et lase, aga värvil kooruda, tuleb lihtsalt auto maha müüa ja uuem vaadata))
|
tnx
|
postitati 28.02.14 08:56 |
Endal küll positiivne kogemus puudub, aga on jäänud mulje, et garantii korras vahetatakse kergema südamega välja neid detaile, kus rooste on terve
mudeli lõikes tüüpviga. A la I põlvkonna Mazda 6, mis mõne aastaga roostetab nagu datsun cherry. Ilmselt sõltub see ka tehasepoolsest suhtumisest, kas
saadetakse esimese päringu peale tasuta uus detail või hakatakse sealtpoolt vaidlema.
Kui aastaga tagasi tuleb, siis muidugi on veits kehvasti tehtud. Niisugust kvaliteeti saavutasin ma kodus hoovi peal aerosooliga plätserdades ka, kui
kruntimise ja muu säärase jamaga vaeva ei viitsinud näha.
|
taneltag
|
postitati 27.02.14 20:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ricardo25
Tsitaat: | Algselt postitas: pepe
Normaalne see kindlasti ei ole. Loogiline oleks, et värvitöödele antav garantii on sama pikk kui muudele teostatavatele remonditöödele. Isegi nö
lambikohad annavad aasta garantiid värvitöödele. |
tervitus mul sama asi et vaja koopaid , küljekarpi ja pagasnikut värvida
käisin ka jutul et garantii 10 a jne ,öeldi et kui hooldust esinduses ei tee siis värvigarantii ei kehti,et nemad hooldusvälpade ajal kontrollivad kui
täpikesed hakkavad tekkima siis nad likvideerivad need,nüüd selline küsimus et kuidas kaskoga said värviparandusi teha,endal ka swed eliitkasko peal
kas saab siis värvida kasko abil palju tetaili eest küsivad |
Kui auto üle 3 a vana siis ei päästa keregarantii osas ka igaaastane sealne kontroll. Omad kogemused - karpide puhul aetakse see mehhaanilise
vigastuse süüks (kivid jne).
Garantii alla saad healjuhul tagaluugi, kuna sinna mehhaaniliste vigastuste tekkimine raskendatud (kivide poolt) aga rattakoopad ja kere küljepaneelid
võid praktiliselt peale 3 a suu puhtaks pühkida garantiist. See rohkem müügitrikk ning suurt tolku pole ja see rsk kõigi markidega nii. Jeblavad ajud
lolliks enne kui midagi tehtud saab.
|
ricardo25
|
postitati 27.02.14 19:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: pepe
Normaalne see kindlasti ei ole. Loogiline oleks, et värvitöödele antav garantii on sama pikk kui muudele teostatavatele remonditöödele. Isegi nö
lambikohad annavad aasta garantiid värvitöödele. |
tervitus mul sama asi et vaja koopaid , küljekarpi ja pagasnikut värvida
käisin ka jutul et garantii 10 a jne ,öeldi et kui hooldust esinduses ei tee siis värvigarantii ei kehti,et nemad hooldusvälpade ajal kontrollivad kui
täpikesed hakkavad tekkima siis nad likvideerivad need,nüüd selline küsimus et kuidas kaskoga said värviparandusi teha,endal ka swed eliitkasko peal
kas saab siis värvida kasko abil palju tetaili eest küsivad
|
siLc
|
postitati 27.02.14 17:04 |
Küllap nad arvavad/teavad, et rooste tuleb ka peale garantii all kordategemist tagasi ja tsükkel hakkab korduma, mis päädib nende mõistes majandusliku
hävinguga.
PS! Ei ole seotud ettevõttega, lihtsalt oletan.
|
KPuusepp
|
postitati 27.02.14 14:26 |
Kui keretöödemeistri poole pöördumisest pole piisanud, siis juba kõrgema juhtkonna poole. Kuskil skoda lehel on ka kogu see garantii asi lahti
seletatud.
|
rstdi
|
postitati 27.02.14 13:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: marekk
Seega tuleb siis nõudlikumalt minna uuesti rääkima. Kelle poole seal peaks üldse pöörduma, et asjad ka liikuma saaks. |
Meil oli ka ühe autoga sarnane mure. Mitu kuud jonnisid seal. Lõpuks tuli kõrgemate ülemustega suhelda ning asjad hakkasid liikuma ehk tee oma mure
kirjalikult kindlasti emaili peale.
|
marekk
|
postitati 27.02.14 11:44 |
Seega tuleb siis nõudlikumalt minna uuesti rääkima. Kelle poole seal peaks üldse pöörduma, et asjad ka liikuma saaks.
|
pepe
|
postitati 27.02.14 11:33 |
Normaalne see kindlasti ei ole. Loogiline oleks, et värvitöödele antav garantii on sama pikk kui muudele teostatavatele remonditöödele. Isegi nö
lambikohad annavad aasta garantiid värvitöödele.
|
marekk
|
postitati 27.02.14 08:36 |
Probleem nimelt järgmine. Käisin eelmine suvi rattakoopalt roostet likvideerimas. Rahastamiseks kasutasin kaskot. Nüüd jällegi rooste väljas. Käisin
siis A100-s muret kurtmas ja öeldi et nemad sellele tööle garantiid ei anna. On selline asi normaalne?
|