Teema ülevaade |
Valts
|
postitati 19.01.09 07:51 |
Kobiseks nüüd ka natu sellel pukside/pulkade teemal. Omal jäid ka kojamehed kinni ja ei toiminud korralikulut. Garantii korras oli juba mootor
vahetatud ja ametlik garantii sai läbi, kui see pull jälle lahti läks. Kiskusin lahti ja puhastasin ära, kuid ikka tööle ei hakanud. Tegin nii kükke
ja kätegõverdusi, miski ei aidanud. Isegi rehvirõhud kontrollisin üle, ei miskit. Lõpuks kogemata, nagu ikka kõiksugu avastusi tehakse, panin kojameeste mootori kogemata kuhugi kere pihta, kust ta massi sai ja
voila, tahtis lendu tõusta. Natu nuhkimist ja toimetamist, panin eraldi massijuhtme ja töötab nüüd kõik suurepäraselt juba üle aasta (3 x ptüi).
Siit jutu moraal, vaata ja katseta, kuskilt mingi juhe äkki lahti või lühises või lüliti pistik lahti/vigane.
|
maxmiilion
|
postitati 16.01.09 10:57 |
Kuradi kurat....ostsin uue lüliti ikka ei aidanud,esimesed kojamehed ei töödanud ja kui proovisid vett pritsida siis hakkas tagumine kojamees
tööle.Siis võtsin hoovad ära ja näppisin neid-ikka midagi,siis vaatasin,et kaks kaitset läbi :-))Oleks pidanud sellest alustama,aga ei uskunud kaitsme
viga kuidagi sest kojamehed mingis asendis pikka nikerdamise peale korra vihtusid...huvitav miks siis need vahest töötasid????ja miks kangi endapoole
tõmmates(et vett pritsiks) hoopis tagumine kojamees tööle hakkas????
Ühesõnaga peale kaitsete vahetust kõik ok ja tänud nõuandjatele!!
|
diesel
|
postitati 16.01.09 09:26 |
vazzi probleemile lahendust pakkuda ei oska. pukside näppimiseks aga pole palju juhendust vajagi. kinni jäävad siis need pulgad, mille külge
kojameeste varred kinnituvad.
oskan kirjeldada oma traktorite varal, kuidas sinu autol täpselt asi käib, selles pole 101 prossa kindel. a igatahes o1 on lihtne. kojamehed võta eest
ää koos vartega. sääl vist oli 13 võtit vaja. siis ava kapott, ja pead eemaldama need plastid, mis servapidi vasta esiklaasi on. o1 on nad
tüüblitega.saad kätte ka toore jõuga, a nii ilmselt saad mõnest tüüblist jagu. parem keera näpuotstega neid tüüblipäid nigu kruvisid lahti ja siis
tõmmad välja. plastid eest ää ja siis juba näed kuda need puksid maha käivad.
võimalik, et pulkade kättesaamiseks pead haamrit pruukima või muidu mäkaiverit mängima. igatahes haamri puhul pane siis lauajupp vahele, muidu peksad
keerme laiali. tagumiseks siis soovitav jubinad kruustangide vahele kinni pressida. põlve otsas võib toksimine ebameeldiv olla.
kui oled pulga seest kätte saand, siis pese mingi brake kliineriga või muu sarnasega paks sodi ää ja seejärel nühi auku näiteks terasest
"pudeliharjaga" või ümara sametviiliga. poldi nühkimiseks käib peenem liivapaber ka hästi. niikaua nühid neid kuni näpuvahel asi toimivat näib. siis
paned näiteks vasemääret vahele ja komplekteerid kogu majapidamise uuesti kokku. enne plastide paigaldust tasuks ehk proovida, kas töötab.
olenevalt kinni jäämise tasemest, läeb asjale ehk kuni tunnike aega.
kui korralikult teed, siis saad ilmselt mitu aastat muretult sõita ja siis kunagi tulevikus tuleb asja jälle korrata.
|
vazz
|
postitati 16.01.09 08:23 |
Aga teab keegi, milles võib probleem olla, kui kojamehed toimivad nii nagu heaks arvavad. Paned seismis asendisse, siis laseb veel päris mitu korda
üle klaasi, vahest jääb keset klaasi seisma. Vahest unustab ennast intervalliga üldse pühkimast.
Enamasti töötavad kojamehed korralikult aga ilmselt kuidagi niiskusega vms lähevad lolliks.
|
maxmiilion
|
postitati 16.01.09 07:43 |
Jah ongi nii,et ei olnud lüliti viga (300 eeku),nii et tuleb edasi aretada(kuis need puksid lahti käivad,äkki räägid täpsemalt)
Aitähh
|
diesel
|
postitati 16.01.09 07:33 |
lüliti lagunemisest kuulen esimest korda. tüüpviga on aga varte kinni jäämine puksidesse.
ma esimese hooga arvasingi, et oksiid kurja teeb, a kui tõesti lüliti teema siis tarka nõu ei oska anda.
a kui peaks varred kinni olema, siis see on kukesupp korda teha. mehhanismus lahti, puksid-pulgad korralikult puhtaks ja vaserasvaga kokku tagasi ja
käivad pikalt.
|
Suslik
|
postitati 15.01.09 22:12 |
Kui sul teine lüliti olemas,siis proovi kõigepealt ilma külge panemata ära,kas toimib. Vana tagant pistik ära,uue taha ja saad katsetada. Turvapadjaga
rooli pole varem lammutanud. Igaks juhuks ei lammuta kah,sest terve sahtlitäie hammaste vahetus läheb oi-oi,kui kalliks.
|
maxmiilion
|
postitati 15.01.09 21:34 |
Tere,mul ei tööta nn kojamehed,kui igas suunas mudid siis vahest liigub(jäelikult ei ole kaitse ega mootor läbi),aga kuidas seda hooba ja lülitit
vahetada-kas tuleb rool maha kruvida(turvapadjaga),kui jah siis kuidas seda teha???
|
|