Teema ülevaade |
Kalju
|
postitati 25.06.07 21:55 |
Võin siinjuures lisada, et Tšehhimaal on palju, võib öelda isegi, et enamus tööstusvaldkondi, hea kvaliteediga, aga ka samas soodsate hindadaga. Olles
juba mõned aastad seotud paljude Tšehhi firmadega, olen märganud, et Tšehhi tööpinke ja tööstusseadmeid müüvad julgelt edasi väga nimekad firmad
Saksamaal, Austrias, Itaalias ja paljudes teistes Euroopa riikides.
Kahju ainult, et Tšehhi õlle hinnad meie, Eesti poodides, millegipärast aina kallinevad.
|
Timur
|
postitati 09.05.07 15:05 |
Vaatasin ka täna, et 300 kasutajat juba
Lugesin üle, kubis on praegu 60 liiget ehk 20% foorumi kasutajatest.
|
reFFLex
|
postitati 09.05.07 13:04 |
Kui tänasel päeval meie foorumis STATISTIKA linki klikkida, on võimalik näha,
et foorumi registreerunud kasutajate arv on jõudnud ümmarguse 300 kasutajani. Samal ajal liikmete nimekirjas on viimane, tänasel päeval liitunud
kasutaja järjekorranumbriga 305, mis natuke tekitab segadust.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Pigem sellest, et alla kahe aastaga, alates 2005. a 21. oktoobrist on Škodaklubi foorumi lugejate-kasutajate
arv stabiilselt kasvanud. Julgen oletada, et paljuski tänu tõsiasjale, et 2005. a algusest alates (tegelt vist isegi 2004. a lõpust) alustati Euroopas
väga edukaks kujunenud uue mudeli Octavia II põlvkonna autode müüki ka Eestis. Linnapildis (TLN) on kahe viimase aastaga justnimelt sellesama
automudeli esinemissagedus muutunud kunagiselt "eksootika" tasemelt praeguseks hetkeks vägagi laialt levinud automudeli tasemele. Müügitabelite
tipus olevatele Corolladele jms ilmselt niipea veel ligilähedale ei saa, kuid ometi on neid palju.
Tore tõdeda, et tšehhide väga korralikud, kvaliteetsed, ilusad ja mõistlike hindadega autod on ka Eestis populaarsust kogunud ning autodega sõitjatest
entusiastlikumad inimesed on leidnud tee siia, foorumikeskkonda, et siin vajadusel teistelt nõu küsida või seda ise välja jagada. Loomulikult on siin
ka kõige õigem koht avalikult välja öelda oma arvamus Škodadest, ennekõige enda omast, samuti soovi ja vajaduse korral Auto 100 ja teiste Škodasid
edasimüüvate firmade aadressil. Viimane on minuarvates oluline selleks, et selliselt saavad Auto 100-s töötavad inimesed ja teised edasimüüjad
objektiivset tagasisidet selle kohta, mida inimesed neist arvavad ning kui kõrgelt/madalalt neid hindavad ning siin avaldatud märkuseid aluseks võttes
saavad nad enda teeninduse taset veelgi tõsta.
Jääb üle vaid loota, et liigsest populaarsusest ja kõrgest kliendirahulolust lähtuvalt tulevaste Škodade mudelite hindade arvutamisel ei hakata väga
suuri kasumimarginaale kaasama ja populaarsust rahva seas seeläbi kurjasti kasutama
|
|