Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Õ–ösel autoga sõitmine (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 7159)
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 23.01.06 08:44 Tsiteeri
Õ–ösel autoga sõitmine



Juhiload taskus nüüd juba 7 aastat ja selle aja jooksul päris palju autodega sõitnud. Siiani on olnud suht ebamugavaks asjaks öine maanteesõit ning eriti just see, kui keegi taga sõidab, sest tema tuled paistavad ikka ju salongipeegli kaudu silma. Olen mõelnud, et peaks hankima isetumeneva tahavaate peegi, kuid pole selleni veel jõudnud ning õnneks pole nüüd enam vaja kah, sest sain mõni aeg tagasi veidi targemaks.

Nimelt vist nädal tagasi või nii, rääkis telekas sellest, kuidas pimedas sõita ning seal mainis ka seda, et öösel sõites võiks salongipeegli all olevat nublakat vajutada. See nimelt muudab peegli nurka ja tagasõitja tuled enam ei paista silma. Asja peamine eelis on aga see, et taha nähtavus ei kao täielikult vaid peeglis on teine tugevalt matistatud peegel veel ,mis on teise nurga all ning tänu sellele näeb ähmaselt tagasõitja tulesid ikka.

Tegemist on minu meelest super lahendusega ja kahju on see, et alles nüüd selle avastasin. Kui tagasõitja ka täied peale paneb, siis mind see enam ei häiri, kui siis ainult küljepeeglitest. Siiani olin ma selle peegli all oleva nupu suhtes segaduses ning ei suutnud välja mõelda, et miks küll on vaja nuppu, mis peegli alla suunab. Nüüd siis olen targem ning hilised maanteesõidud on nüüdsest palju meeldivamad.

Asjal on teine hea omadus veel. Siiani ei söandanud ma kaugtulesid sisse lülitada kui mingid auto tagatuled ees paistsid. Nimelt teadsin ju ise, kuidas tagasõitja tuled häirivad, kuid peegli asendi muutmisega tagasõitja tuled enam absoluutselt ei häitri ning seega olen nüüd maanteel julgem kaugtulesid kasutama. Noh näiteks siis, kui Peterburi teel on eesõitja 2-3 kilomeetri kaugusel kuid tema tagatuled ikkagi paistavad, siis ennem ei tahtnud kaugeid sisse panna aga nüüd panen küll.

Juhul kui mõni inimene siin veel sellest funktsionaalsusest ei teadnud, siis on tore teile see kasulik info anda.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 23.01.06 08:46 Tsiteeri


Tõestus, et inimene õpib kogu elu ;)


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 23.01.06 18:39 Tsiteeri


Kasutasin isegi enne seda funktsiooni, nüüd taga tume klaas ja taga sõitva auto tuled ei pimesta.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ints
klubiliige



Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 53

Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Felicia GLX 1,6 ; Skoda Fabia Combi 1,6 16V

postitati 23.01.06 20:51 Tsiteeri


Sõidan pimedal ajal üsna palju ja peeglit saab liigutada omajagu.On üks halb tähelepanek-jõuab mulle järele kiiremini liikuv sõiduk ja siis toimub midagi imelikku,nimelt see et ta jääb minu taha sõitma nii umbes 30 meetrise vahega,põlevad tal aga nii pool-kui udutuled(mis on reguleerimata).Väga vastik värk :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 24.01.06 07:26 Tsiteeri


Kui liiga sabapeale tuleb, siis esiteks tasub pidurituledega ehmatada või siis hoog nii maha võtta, et mööda läheb.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 24.01.06 08:16 Tsiteeri


wigry: muide ma lõpetasin 3 kuud tagasi autokooli ning seal seletati lausa erinevate autode öise peegli kasutamise nippe.
Mesadel on selline keeratav nupp, mõnedel nõks edasi tagasi, isegi isetumenevaitest räägiti :P

kaugtulede kasutamisel on neil ainult 1 reegel, kui hakkab valgustama eessõitjat, lülita ümber - ehk siis olenevalt tuledest ca 300m - mina isiklikult lülitan siis ümber kui ees sõitja numbrimärgi läigatust näen või juba värvi tumedust/heledust eristan :P

udutulede kasutamisel kaasliikleja puhul - vastan samaga, vahtigu mu tagumist jõulupuud - 100% rultsikutest võtavad need maha.

autokoolid on megalt arenenud :)


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 24.01.06 08:35 Tsiteeri


autokoolist:
tuli meelde 1988 kui sai koolis käidud. autoks oli Mosse, vist 4120.
õpetaja ütles: vaja ära käia Keilas, anna gaasi, 20 minutit on aega. ise sõi võileiba terve tee.
veepaak oli pagaasnikus, radikas lasi läbi, õpilane lisas vett ja sõit jätkus:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 24.01.06 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
autokoolist:
tuli meelde 1988 kui sai koolis käidud. autoks oli Mosse, vist 4120.
õpetaja ütles: vaja ära käia Keilas, anna gaasi, 20 minutit on aega. ise sõi võileiba terve tee.
veepaak oli pagaasnikus, radikas lasi läbi, õpilane lisas vett ja sõit jätkus:D

:D
1986 peaaegu sama teema,autoks ainult GAZ 24 e. Volga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 24.01.06 10:22 Tsiteeri


jajebuu, ma muuseumis aint volgat näinud :D

tänapäeval ikka esimese seeria pemmi pinki nühkisin - muide sellest 20 tunnist tillukese pemari roolis piisas, et hakata baier motor werki inseneritööd väga hindama.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 24.01.06 10:43 Tsiteeri


Pigem meeldib BMW, sest see on õppesõidu auto ning kuna õppesõit sujus kenasti, siis on järelikult ka auto hea. Eks mingil hetkel tekivad ka sügavamad põhjused BMW-d hinnata.

Peegli koha pealt jah ei rääkinud mulle seda õpetaja ning polnud seda ka keegi mulle öelnud ega ise kusagilt lugenud. Ses suhtes lausa tore, et telekast ära nägin.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 24.01.06 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Pigem meeldib BMW, sest see on õppesõidu auto ning kuna õppesõit sujus kenasti, siis on järelikult ka auto hea. Eks mingil hetkel tekivad ka sügavamad põhjused BMW-d hinnata.


oh sõidetud sai nii fordide kui volksude kui volvodega, aga bmw käitumine teel oli midagi ületamatut, mina kui autokauge inimene ei oska kirjeldada, et mis dünaamika või asi seal mängus on, aga lihtsalt sitaks hea oli rooli keerata võrreldes nende teiste pisikeste trandulettidega. See tunne, et kohe on külg ees põõsa poole minek ei kippunud ford focuse roolis kuidagi kaduma.

aga peab möönama, et eks ta alguse asi ole :)


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kihutaja
huviline



Registreerunud 06.01.06
Postitusi: 9

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Super Combi

postitati 25.01.06 09:28 Tsiteeri


Enda isendil on tumenev tahavaatepeegel vihmasensoriga ja lisaks väga tume tagaklaas. Tagumised tuled ei häiri aboluutselt. Õ–ösel trassi sõidul kasutan ka ise udutulesid, olenemata ilmast. Kõige suurem eelis on see, et udutuledega on häst metsloomi näha. Udukad on suunatud ju natukene külje peale. Sellest on päris palju kasu. Teine asi on reguleerimata tuledega, need pimestavad küll mõnikord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 25.01.06 15:11 Tsiteeri


Minu arust küll pole uue Octavia udutuledest mingit tolku teeveere (ja metsa) valgustamisel. Lähituled on piisavalt külje peale "viltu" ja kõik on väga hästi näha. Küll aga on mureks, et kaugtulede valgustugevus on kehvake võrreldes (ksenoon)lähituledega. Ehk siis kui täistuled on peal, siis see ala mida lähituled valgustavad on nii selge ja hästi nähtav, et silm ei kohane vaatama kaugemale ette kuhu kaugtuled suht nõrgalt näitavad. Peab vist midagi paremaid pirne kaugtuledele otsima.. On kellegil soovitusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 25.01.06 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Peab vist midagi paremaid pirne kaugtuledele otsima.. On kellegil soovitusi?

ise kasutan OSRAM SILVERSTAR-e.olen nagu rahule jäänud,uduga ka hästi näha.COOL BLUE-d ei soovita,märg teekate neelab valguse ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 25.01.06 21:06 Tsiteeri


Endalgi tuledes Silverstar-id ja nendega täitsa rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.01.06 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Küll aga on mureks, et kaugtulede valgustugevus on kehvake võrreldes (ksenoon)lähituledega. Ehk siis kui täistuled on peal, siis see ala mida lähituled valgustavad on nii selge ja hästi nähtav, et silm ei kohane vaatama kaugemale ette kuhu kaugtuled suht nõrgalt näitavad. Peab vist midagi paremaid pirne kaugtuledele otsima.. On kellegil soovitusi?

Ma arvan, et ilma Bi-Xenonide (pooled+täied) installi sa midagi paremaks kahjuks ka ei saa. Xenon lihtsalt näitab niipalju paremini, et tavaline pirn (ka täistulena) ei küündi selleni kunagi. Tunnen ühte tuuning firma omanikku, kes võttis oma autolt täistuled üldse ära, erilist mõtet neil nagunii pole. Tema puhul oli muidugi tegemist juba vana autoga ja tuled polnud tänu sellele esimeses nooruses. Võid muidugi proovida mingeid kangemaid pirne, äkki paremaks teeb. Naise autosse installisin Philips Bluevision Ultra pirnid ja tulemusega võib rahule jääda. Teiste samalaadsete pirnide ees on neil eeliseks see, et nad annavad ilusat valget, mitte mingit fake (xenon look) valgust. Pole küll meie foorumis aga pika arutelu pirnide teemalt leiad siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 26.01.06 07:49 Tsiteeri


mis värk nüüd käib? pika jutu kirjutasin ja keset kirjutamist järsku kadus see koht ära, kuhu vastust toksida???
no lühidalt uuesti.
xenon lähitulede kõrvale ainus abi võimalikult viljakad kauged.
nähtavuse kohalt oleks parim kui xenonid kaugete kasutamise ajaks ära kustuks, tehniliselt kahjuks suht võimatu teostada.
kõikvõimalikud udu ja muude lisatuledega sõitjad (lisaks tavalistele lähituledele) aga on kas lihtsalt kasvatamatud matsid või vaevlevad mingi kompleksi käes.
heh, sain nüüd just omale hulga vaenlasi. :)
kodanik kihutaja näiteks võiks mõnikord proovida ka ilma udutuledeta sõita. hakkad ehk aru saama, et nähtavus paraneb kui nina ees heledat laiku pole. ja vastutulejad kiidavad, et neid vähem pimestad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 26.01.06 08:21 Tsiteeri


tehke mulle lollile selgeks (ma ei viici netist ocima hakata) xenoni ja xenoni vahe.
mingitel Lexustel näitex on ERITI valged, nende kõrval on Ocu xenonid lausa kollased.

Kas on eri tyypi xenoneid ja kui siis millised?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.01.06 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
tehke mulle lollile selgeks (ma ei viici netist ocima hakata) xenoni ja xenoni vahe.
mingitel Lexustel näitex on ERITI valged, nende kõrval on Ocu xenonid lausa kollased.

Kas on eri tyypi xenoneid ja kui siis millised?

Annan viite taaskord teise foorumisse, sealt peaksid oma küsimusele vastuse saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 26.01.06 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel

nähtavuse kohalt oleks parim kui xenonid kaugete kasutamise ajaks ära kustuks, tehniliselt kahjuks suht võimatu teostada.


Mul näiteks teisel autol lisatuled ning nende kasutamisel lülitan põhituled gabariitide peale. Lisatuled on küll pimedas lähitulede asenduseks paigaldatud, sest originaaltuled näitavad masendavalt umbes 25 meetri peale ning maanteekiirusel on see surmasõit.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 26.01.06 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
kõikvõimalikud udu ja muude lisatuledega sõitjad (lisaks tavalistele lähituledele) aga on kas lihtsalt kasvatamatud matsid või vaevlevad mingi kompleksi käes.

Tegelikult on vahepeal liikluseeskiri oluliselt muutunud, võrrelduna selle ajaga, mil mina juhilubade saamiseks tarkusi õppisin (96. a). Sel ajal oli esimeste udutulede kasutamine lubatud pimeda ajal asulavälisel teel koos lähi- või kaugtuledega (pole täpne sõnastus, kuid sisu oli selline - kindlalt tean).

Praegu kehtivas liikluseeskirjas (Vabariigi Viletsuse 2. veebruari 2002. a määrus nr 48, viimati muudetud 14.07.2005) on kirjas selliselt:
§180. Eesmised udutuled võivad põleda sõidu ajal ainult koos lähituledega või lähitulede asemel, kui nähtavus on halb.
§2 (9) Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.

Seega kõik need, kes pimeda ajal (§2 (34) Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m) linnavahel või asulavälisel teel udukatega vms lisatuledega sõidavad, rikuvad LE nõudeid. Kuivõrd meie riigis politsei eriti liikluses toimuvat (suuresti tänu politseireformi destruktiivsele mõjule) suurt ei reguleeri, vaid peaasjalikult tundub piirduvat liiklusõnnetuste protokollimisega ja vahel ka kiiruse mõõtmisega, siis ega udukatega pimestajate karistamist pole karta/loota.
Loodan, et käesoleva teema lugejad said minu jutust ning viidetest liikluseeskirjale piisavat teavet (juhul, kui seda varem ei teadnud), et täna ja edaspidi liikluses õigesti talitada;)

Kusjuures ega ma ise ka ei teadnud LE muudatusest udukate osas, kui ma poleks seda oma elukaaslase käest kuulnud, kes parasjagu teeb lube ning õpib eeskirju. Kurat, kui paljusid teoreetilisi asju mul see kaardilugeja nüüd sõidu ajal nina peale kipub viskama :D

Ise kasutan udukaid vahel, kuid ikkagi olukorras, kus auto ninaesise valgustust on tarvis kompenseerida. Seda näiteks siis, kui teekattemärgistust pole võimalik näha või seda lihtsalt pole. Näiteks Pärnamäe teed mööda (või mis iganes selle teejupi nimi on, kus on 70km/h piirang) Viimsisse sõites puudub teekattemärgistus ning väga raske on aru saada, kus tee serv kulgeb. Kui veel mingit materjali ka taevast alla kukub ja nähtavus seeläbi nirum, siis aitavad udukad paremini orienteeruda.
Nõustun kihutajaga selles osas, et Octavia II udukad aitavad valgustada külgede peale jäävat ala. Neist on kasu päris palju. Samas pole nagu kaugtuledest suurt palju abi, kuivõrd nähtavat ala auto ees need justkui ei pikendaks - pigem valgustavad kõrgemaid objekte ja eelkõige tundub mulle kui juhile, et vasakpoolset teeserva, kui mitte öelda, et puulatvu :P

Sisemise peegli küljes olevat nupukest ning tema funktsiooni teadsin mina juba väga maast madalast, ajast, mil meie perekonnal oli sõitmiseks sapakas (86. a) - raske uskuda, kuid isegi vene autodel oli kaugetest aegadest alates seesugune vahva lahendus kasutusel. Sestap natuke ehmatavalt hilja said sina, wigry, sellest geniaalsest lahendusest aimu - öeldud ilma igasuguse eestlasliku pahatahtlikuse vms negatiivse alatoonita. Tõesti - inimene õpib kogu elu ning ühele ammuteada asjad võivad teisele tulla üllatusena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 26.01.06 10:53 Tsiteeri


mind isiklikult täistuledega vastusõitjad eriti ei häiri,sest keegi ei käsi ju tegelikult sinna tuledesse passida.pöörad pilgu korraks teeserva ja ok.
kunagi oli isegi Soome TV liiklussaates sellest juttu.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 26.01.06 12:15 Tsiteeri


oioi, pärnu kandi rahvas teab kindlasti kuidas teinekord udutuledega sõidu eest trahvi saab :)

kasutan ise neid näiteks majade vahel sõiduks, kus ikka väga hea on näha auto ees olevaid "augukesi".
Muidu ma ei näe mingit põhjust neid kasutada, ennemini lisa kaugtuled.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jyrisa
huviline



Registreerunud 13.11.07
Postitusi: 38

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 1.9 TDI '07 Fabia 1.4 '08

postitati 16.02.08 22:34 Tsiteeri


Tekkis üks küsimus seoses öösõiduga.
Sõites Iklast Pärnusse(~60km ots) vilgutasid umbes 5 vastutulevat autot oma kaugtuledega kuigi meil olid peal lähituled. Tekkis küsimus siis seoses sellega, et kas viga on auto tulede kõrguses või on probleemiks lihtsalt autojuhtide vanem põlvkond kes ei harju ära uute vängemat sorti Xenon tuledega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.08 09:28 Tsiteeri


OII kaugtuled näitavad puude latvu jah, nõus.:D
Kas võiks abi olle kui teeninduses neid tiba madalamale lasta regullida?


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]