Deprecated: Implicit conversion from float 519078.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/viewthread.php on line 167
Eesti Skoda Klubi - Elektrooniline juhitavuskontroll ESP
Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Elektrooniline juhitavuskontroll ESP (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 8093)
melka
huviline



Registreerunud 06.09.07
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,8 TSI

postitati 30.10.07 12:47 Tsiteeri
Elektrooniline juhitavuskontroll ESP



Elektrooniline juhitavuskontroll ESP (sisaldab EBV, MSR, ASR, EDS, ABS), kas keegi oskab lahti seletada mida need lühendid tähendavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 30.10.07 13:12 Tsiteeri


Ma võiks sellised variandid välja pakkuda:

EBV - Elektronischer Bremskraftverteiler (German: Electronic Brakeforce Distribution)
MSR - Motor Spin Regulator ? (UK Skoda: Torque Moment Regulation)
ASR - Acceleration Slip Regulation
EDS - Electronic Differential System
ABS - Antilock Braking System

Ehk siis maakeeli pidurdusjõu jagamine, väändemomendi regulaator, veojõu kontroll, elektrooniline diffrilukk ja antiblokeeruv pidurisüsteem. Pole päris 100% kindel kas kõik läks täppi aga umbestäpselt nii võiks olla, et ESP töötada saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 30.10.07 13:48 Tsiteeri


Ausalt öelda, on ka mind nende buzz-lühendite sisu teinekord huvitanud ja nüüd kaasfoorumlaselt julgustust saades asusin otsima.

Tulemused on järgmised:

ESP -- Electronic Stability Program, Elektronisches Stabilitätsprogramm
EBV -- Electronic Brakeforce Distribution, Elektronischer Bremskraftverteiler
MSR -- Torque Moment Regulation, Motorschleppmomentregelung
ASR -- Acceleration Slip Regulation, Antriebsschlupfregelung
EDS -- Electronic Differential Lock, Elektronische Differenzialsperre
ABS -- Anti-lock Braking System, Antiblockiersystem

Kui ma nüüd mõnega mööda ei pannud.

Üsna palju abi on muide saksakeelsest Skoda leksikonist. Kahjuks pole sellist asja inglise keeles, vähemalt ma ei leidnud, rääkimata eestikeelsest. Skoda esindus võiks siinkohal küll natuke tööd teha.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 30.10.07 14:14 Tsiteeri


Kui mõni ABSi sensor või juhe üles ütlema peaks, on automaatselt kogu see lühendite pundar kasutu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 04.04.08 18:50 Tsiteeri
kui keegi ei sa aru veel kuidas ESP toimib



vaata videot


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ranger
huviline



Registreerunud 28.03.08
Postitusi: 39

Asukoht: Eesti, mõnikord Välismaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Ocatavia 1.8T Elegance

postitati 06.04.08 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melka
Elektrooniline juhitavuskontroll ESP (sisaldab EBV, MSR, ASR, EDS, ABS), kas keegi oskab lahti seletada mida need lühendid tähendavad?


Kõige lihtsam, mine proovi omal nahal! Läksin värskelt teehöövli poolt lükatud kruusateele ja lülitasin veojõukontrolli välja ja andsin lapatsit. Asi lõpes peaaegu piruetiga sain enne jaole, aga nüüd tean, et abimees lobjakaga ja muudes halbades teeoludes.


Nobody is perfect but I’m pretty f*cking close!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 07.04.08 05:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranger

Kõige lihtsam, mine proovi omal nahal! Läksin värskelt teehöövli poolt lükatud kruusateele ja lülitasin veojõukontrolli välja ja andsin lapatsit. Asi lõpes peaaegu piruetiga sain enne jaole, aga nüüd tean, et abimees lobjakaga ja muudes halbades teeoludes.


Talvel on ju palju lõbusam sõita kui ASR välja lülitada.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 10.01.10 12:30 Tsiteeri
Octavia II 2007 a.



Selline küsimus peal on (ESP) elektrooniline stabiilsuskontroll. Nii (ESP) koosneb järgmistest süsteemidest:
elekteooniline diferentsiaalilukk (EDL)
veojõu kontrollseade (TCS)
ABS-pidur
Küsimus siis millal hakkab tööle (EDL) ja mis kiirusel.Mina proovisin mäe peal aga mitte midagi parem ratas kaabis ja kõik.


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.01.10 13:20 Tsiteeri


need elektroonilised "difrilukud" toimivad nõnna, et kiiremi liikuvat ratast pidurdatakse veidi. aga ära oota, et see suudab tühjalt käiva ratta seisma pidurdada. aitab see asi siis kui meelitades üritad kohalt minna ja kergelt üks suss kippub tühja lööma. siis veidi takistab seda ja teine ehk naksab ka natuke. üldiselt suht pullikaka. tundliku sidurijalaga saad samaväärselt vähemalt kohalt minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 10.01.10 17:44 Tsiteeri


Proovisin midagi ei teinud vasak ratas käis ringi ja kõik


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 10.01.10 17:52 Tsiteeri


Kas ESP tuli ikka vilgub,kui ratas ringi käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 10.01.10 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Kas ESP tuli ikka vilgub,kui ratas ringi käib?
ikka


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 11.01.10 06:59 Tsiteeri


Minu omal oli ka ASR peal, ja selle difrilukustus toimis küll ilusti, võttis ikka teise ratta ka taha, ei jäänud ainult üks ratas pöörlema. Samas tõmbas see asi ka mootori pöördeid maha! Piiras hoolega pöördemomenti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 11.01.10 07:07 Tsiteeri


Ega siin muud aita kui korralik LSD;) Natuke kahju, et näiteks RS-l seda standardis pole. Mazda 3 MPS-l on see juba tehasest peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 11.01.10 20:51 Tsiteeri


Mul autol kah vaid ASR ja kodu juures ristmiku juures ülesmäge tänav, kust iga hommiku siis üles kiirendan. Seal hea ASRi teastida. Vajutad gaasi, rattad hakkavad libisema, seejärel rakendub ASR, differ lukustatakse ja sõit jätkub kohe oluliselt edulisemalt. Nii et elektroonika toimib kenasti kuigi jah saa tuleuse saavutab ka ilma ASRita oskuslikumal gaasi pedaali kasutusel.

Kusjuures, mis mulle meeldib on see, et Skoda lubab kenasti mingil määäral läbi libisemist, nii lumistel teedel saab kahlata muretult. Ei ole see ASR liiga jõuliselt vahele segaja ning pigem piirab liigset libisemist.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 12.01.10 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:

Minu omal oli ka ASR peal, ja selle difrilukustus toimis küll ilusti, võttis ikka teise ratta ka taha, ei jäänud ainult üks ratas pöörlema. Samas tõmbas see asi ka mootori pöördeid maha! Piiras hoolega pöördemomenti.

See pöörete piiramine on kohati lausa probleem,sest näiteks suurest järsust jäisest tõusust üles minnes võib elektroonilise abimehega lausa poole mäe peale jääda. Rattad küll ei kaabi,aga jõudu tippu jõudmiseks ka pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 13.01.10 06:40 Tsiteeri


Samuti on jama kui on paksus lumes manööverdada vaja, näiteks parkmisplatsidel, mis on rookimata.
Vahel targem ASR välja lülitada. Muidu kipub mootorit välja suretama.
Üldiselt olen ASR tööga rahul, igati abiks.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Samuti on jama kui on paksus lumes manööverdada vaja, näiteks parkmisplatsidel, mis on rookimata.
Vahel targem ASR välja lülitada. Muidu kipub mootorit välja suretama.
Üldiselt olen ASR tööga rahul, igati abiks.

Nõustun. Kui auto suure lume alla sattunud või hommikul teed majade vahel pole veel puhtad (paksu pasase seguga eriti), siis olen ESP maas välja sõitnud ja õigele teele jõudes tagasi sisse pannud. Muidu tõmbab lihtsalt jõu tagant ära ja istud augus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 13.01.10 18:46 Tsiteeri


Kas olete kursis, kui oledki omale elektroonikata autoga esirataste alla augu kraapinud ja hoiad õrnalt gaasi ning ka pidurit peal, kas see pidurdusefekt reaalselt aitab ka teist ratast liikuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Riff
huviline



Registreerunud 15.09.08
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 06:51 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda, et mis aastast ESP-d octaviatele (OII) peale pandi või on nad kõigil olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 14.01.10 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Riff
Kas keegi oskab öelda, et mis aastast ESP-d octaviatele (OII) peale pandi või on nad kõigil olemas?

Eestisse turustatavatele Octaviatele alates nädal 36/2008 toodetud masinatel. RS ja Scout mudelil eelnevalt standardis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 14.01.10 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: testuser3
Kas olete kursis, kui oledki omale elektroonikata autoga esirataste alla augu kraapinud ja hoiad õrnalt gaasi ning ka pidurit peal, kas see pidurdusefekt reaalselt aitab ka teist ratast liikuma?

Jama piduriga mängides selles, et pidurdatakse sel juhul mõlemat ratast võrdselt, st ka seda, mida sa soovid vedama meelitada. Ei ole küllise proovinud, aga ei usu ka sellesse.
Piduritest nii palju, et tagaveolistel on osad praktikud soovitanud veorattaid käsipiduriga takistada, see peaks vältima siis nende tühja löömist. Ise proovinud ei ole, siduriga autot õõtustades alati hakkama saanud.
Esiveolisel kui üks ratas on lootusetult libedale sattunud, siis olen vahel abi saanud rooli keeramisest - kui ratas on oste suunda endale augu kaevanud, siis keeran ratast emmale kummale poole natuke välja ja meelitan uuesti - sisse kaevatud soones on nüüd ratas nurga all ja on lootust, et ta mingit pidamist leiab.
Kui ASR või EDS vms autol peal ei ole, siis on nende asemel abiks mõiste "marurahulik" . Siduri ja gaasiga ettevaatlikult ringi käies ei ole tegelikult neid abimehi väga vajagi.
Ja kui on juba nii libe, et üks veoratastest käib tühja tühikäigul, siis ei aita enam ka elektroonika.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 14.01.10 13:01 Tsiteeri


Octavial hakkavad esirattad liigkergelt tühja lööma. ESP ragistab küll usinalt, aga see veojõud ei taha kuidagi maas püsida. Ei tea mis veel 1.8 motoga saaks. Teiseks autoks omal Mazda 6 (2.0 automaat) ja libedal kiirendusel ei saa Skoda ligilähedalegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 14.01.10 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Octavial hakkavad esirattad liigkergelt tühja lööma. ESP ragistab küll usinalt, aga see veojõud ei taha kuidagi maas püsida. Ei tea mis veel 1.8 motoga saaks. Teiseks autoks omal Mazda 6 (2.0 automaat) ja libedal kiirendusel ei saa Skoda ligilähedalegi.

Eks 1,4TSI puhul ole mureks ka madalalt saadav hiiglaslik vääne võrreldes Mazda 6, mis sellist väänet isegi korraks ei saavuta. 1,8TSI vääne on lihtsal veel grammike suurem.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 14.01.10 16:20 Tsiteeri


uuematel vag-i asjadel tapab piduri puudutamine mootori mõneks hetkeks ää ja sellist omaloomingu difrilukku ei saa seega pruukida. a minu muldvanadel trakatsitel veel seukest peent asja pole ja toimib küll.
ükskord suvisel ajal kruusateel kiires paremkurvis lohises sooda üle vastassuuna välja ja küljega kraavi, nõnna et parem esiratas jäi õhku ja tuurid lendasid lakke. ma muidugi hoidsin kõik see aeg peal ka korralikult. vasakuga siis kergelt hakkisin pidurit ja toimis niipalju küll, et venitas teele tagasi, mitte ei vajund oja põhja.
a kui tee nõnna libe on, et tühikäigul üks suss tühja vurab ja massin sugugi liikuda ei taha, siis on abiks ise lükkama minna. mul korduvad kogemused ja saab liikuma küll. pärast peab hoolega jälgima, et auto omatahtsi suisa ää ei sõida.
veel on teinekord abiks lasta autol samuti iseseisvalt kohapääl kummi keerutada ja ise seista lävepakul ja hüpata sääl veidi, see muudab ka susside haakimist ja naksavad teised siis kordamööda ja vahel olen nõnna ka liikuma saand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]