Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kus tankida diislit (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5509)
tonuadrik
huviline



Registreerunud 12.08.07
Postitusi: 5

Asukoht: Muraste, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi Elegance 1,9 TDI

postitati 17.08.07 14:17 Tsiteeri
Kus tankida diislit



... nimelt järgmine teisipäev saan oma uue O II 1,9 TDI Auto 100st kätte :)
Kunagi mõne aasta eest juhtusin kuulama ühe Tipi lektori raadiosaadet kus jutt oli diiselautodest ja meie kütuse kvaliteedist. Pinnis saatejuhtki et no kus seda solki ikka müüakse, ja kuhu tema soovitaks tankima minna. Vastus oli lühike - lähim koht kus Tallinnas kvaliteetset diislit saab, on Helsinki.
Vast nüüdisajal on asjad veidi paremad. Miskisse suvalisse teeperve või metsavahe kolonkasse ma minna ei mõtlegi, aga mida Teie, lugupeetavad, soovitaksite ?

Tänudega,

Tõnu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vazz
huviline



Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 42

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 2007 1,9D 77KW

postitati 17.08.07 14:49 Tsiteeri


tuttav vahetas oma diisel golfil hiljuti kütusepumpa, sõitis statoili kütusega, ekspertiis ütles, et kehva kütust on saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 17.08.07 14:50 Tsiteeri


Mina olen tankinud 18 000 kildi jooksul vaid Nestest. Isegi Tsehhis käies tankisin Wroclavi nestes paagi täis ja tagasi tulles jälle. Võtab ikka keskmiselt kuskil 7 sajale. 6,3 on kompul ees, eks sinna vaja viga otsa õmmelda. Siiani pole mingit jama küll olnud.
Sati dizelit vist enim kiidetakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 18.08.07 06:25 Tsiteeri


mina olen mitu aastad võtan statoilist ja ei mingeid probleeme pole olnud.


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 18.08.07 07:24 Tsiteeri


Nii nagu mulle selgeks tehti,võtavad suuremad firmad kõik ühest potsikust.Niiet vahet pole suurt.Lähim koht on jah Helsinki kust midagi muud saab.Bensu kohta käib sama jutt.Korra mul sattus imeline bensiin Nestest(3x 7a jooksul:D).Igastahes vaatasin suu lahti,kui vähe kütust läks:( .Niipalju veel,st sugulane lasi diisel bemmi(suht uus on)tuua Saksamaalt.Tiba kohalikku kütet oli sees veel.Peale siin tankimist muutus mootor täiega traktorihäälseks.Mõtlemisainet on igastahes.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 18.08.07 11:30 Tsiteeri


mina pruukisin diot kuni seda veel müüdi, peale lukoilile maha müümist olen siis lukoili kunde.
Kui vahel olude sunnil nestet võtan siis läeb ka kulu sinna 7 kanti. Pikalt seda ei taluks, raha saaks otsa.
A korralikku kütet saab tõesti helisnkist kõige lähemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.07 12:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
mina pruukisin diot kuni seda veel müüdi, peale lukoilile maha müümist olen siis lukoili kunde.
Kui vahel olude sunnil nestet võtan siis läeb ka kulu sinna 7 kanti. Pikalt seda ei taluks, raha saaks otsa.
A korralikku kütet saab tõesti helisnkist kõige lähemalt.


Lukuõli on siis nii erinev?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 18.08.07 14:52 Tsiteeri


krt seda täpselt teab. A võiks ju arvata, et venelased otse venest toovad. Teised ju müüvad leedus keedetud suppi, kuhu siis igaüks oma maitseained sisse segab.
Igatahes dioga sai kilo kolmsada paagiga. Praeguse õliga kilo kakssada ja neste solgiga tuleb vaevu kaheksasada kõvasti meelitades.
Mudu ammu juba mõtlen, et peaks korra traktoriga soome asja tegema. Laseks paagi punni täis ja tooks plaskuga ka veel tilga kaasa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 18.08.07 16:37 Tsiteeri


Mina siristan nestet ja alexit paaki ja kulu püsib stabiilselt seal 5 l kandis. Aga ma siis proovin ükskord lukuõli, vaatame mis juhtub. Paagitäiega õnnestub mul kuskil 950 ära tiksuda, siis hakkab feliks kisa tõstma, et 10-20 km on jäänud sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.07 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel

Igatahes dioga sai kilo kolmsada paagiga. Praeguse õliga kilo kakssada ja neste solgiga tuleb vaevu kaheksasada kõvasti meelitades.


Ma proovin kindlasti lukuõli, kuigi ma ei usu, et see uuem 77 kw. dizel nii ökonoomne on kui see vanakooli mootor. Hetkel ongi neste petrooliga 800 ja kopikad peale paagitäis. Samas ei osanud siiani nagu paremat tahtagi, kuna vana auto 60 liitrise paagiga sai vaevu 600 kilti ära punnitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 19.08.07 09:45 Tsiteeri


siiani ainult tattoil sees, 1 korra olen tankinud mingis tõstamaa noname jaamas ca 5 liitri peale 5 liitrit segu.
paagiga sõidan olenevalt asjaoludest 900-1300.
viimast siis ainult maanteed 6. käik @ 90km/h mägedeta.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 19.08.07 22:33 Tsiteeri


mul on 65 000 jooksul ainult 1 kord õnnestunud tuvastada anomaalia, kusjuures positiivne.
tangitud sai siis poola statoilis ja läbi leedu läti tulin öösel kohalike tuules 120ga. Hommikuks Võrru, edasi Pärnusse õhtuks.
Keskmine kulu oli 4.6, mis 90ga sõites poleks mingi ime. 1190 km sain paagitäiega sõidetud.

Soomes, Eestis tankides pole mingeid vahesid tähendanud Nestel, Statoilil ja Lukoilil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tonuadrik
huviline



Registreerunud 12.08.07
Postitusi: 5

Asukoht: Muraste, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi Elegance 1,9 TDI

postitati 21.08.07 08:56 Tsiteeri


no aga kuidas Uno X ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 21.08.07 08:56 Tsiteeri


see uno-x on nüüd alexela


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 21.08.07 11:56 Tsiteeri


Ma ka diiselmootorit valides olin samasuguste muremõtete ees, et kust tankida, et hapet mootorisse ei saaks.

Tänaseks, 2 aastat ja 1 kuu pärast auto enda valdusesse saamist, olen 1x DIOst, 1x Uno-Xst, 4x Nestest ja ülejäänud 74x Statoilist tankinud.

Võrdlusmomenti mul selliselt pole, et millise tankla nafta kõige paremini mekib mootorile ning kõige enam kilomeetreid läbi sõita võimaldab. Statoilis tangin sellepärast, et sealt saan (vist) parimat võimalikku hinda. Lisaks ühes tanklaketis tankimisele hoian igaks juhuks alles ka kõik tšekid, mis sealt üle leti mulle ulatatud on, et ÄKKI (loodetavasti mitte) tuleb kunagi tarvis tõestada, et olen kõikseaeg Statoili naftat masinasse valanud :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 28.08.07 06:59 Tsiteeri


Kommenteeriks siis veel seda kütuse teemat. Eile ei läinud õhtul auto käima, kutsusin siis selle škoda hädaabi numbril abi välja. Rosqvist oli u. poole tunniga kesklinnas kohal ja lohistas masina ära. Kui ma u. 45 min pärast A100- s maandusin, siis öeldi, et väljasuretusklapp (oli vist nii keeruline sõna) oli kinni kiilunud, kütuses olev pask jne. oli sinna ladestunud! Samas näidati, kuidas sellest oleks 5 sekundiga lahti saanud, kuid ma loll ei olnud selleks ju üldse valmis. Kannataks nüüd kõigil igaks juhuks see klapp üles otsida, et mitte kuskil metsas lolli näoga (nagu mina eile olin) ümber auto käia.
Aga lõppkokkuvõte oli see, et veel u. 30 min ja auto võtmed anti mulle pidulikult üle ja raha ka ei küsitud. (Garantii, kuigi kütusest tulenev rike ei ole otseselt garantii keiss)
Nii palju siis sellest meie kvaliteetsest kütusest (ainult alexela ja neste). Eks ma proovin siis nüüd seda sibulaõli ka vahelduseks, vaatame mis juhtuma hakkab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 28.08.07 07:08 Tsiteeri


Juhtuma hakkab see, et varsti vahetad filtrit ja siis veelkord filtrit ja siis peaks süsteem kõntsast puhas olema:)

Nii uuel autol ei tohiks voolikute-tihendite vahetamine teemaks saada.

Nood RME-lahused on ikka väha head pesuvahendid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 28.08.07 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Valts
Kui ma u. 45 min pärast A100- s maandusin, siis öeldi, et väljasuretusklapp (oli vist nii keeruline sõna) oli kinni kiilunud, kütuses olev pask jne. oli sinna ladestunud! Samas näidati, kuidas sellest oleks 5 sekundiga lahti saanud, kuid ma loll ei olnud selleks ju üldse valmis. Kannataks nüüd kõigil igaks juhuks see klapp üles otsida, et mitte kuskil metsas lolli näoga (nagu mina eile olin) ümber auto käia.

A äkki lased nipi suuremale ringile ka või jätad vaid enda teada? :D
Kas käte-jalgade ja auto vahetu läheduse abil saab selle nõksu ära seletada või on võimalik kuidagi kirjatähtede abil ka kirjeldada?

Tsitaat:
Aga lõppkokkuvõte oli see, et veel u. 30 min ja auto võtmed anti mulle pidulikult üle ja raha ka ei küsitud. (Garantii, kuigi kütusest tulenev rike ei ole otseselt garantii keiss)
Nii palju siis sellest meie kvaliteetsest kütusest (ainult alexela ja neste). Eks ma proovin siis nüüd seda sibulaõli ka vahelduseks, vaatame mis juhtuma hakkab!

Au ja kiitus Auto100 aadressil! :cool:

Tore ju, kui iga nende näpuliigutus Škodaomanikele raha maksma ei lähe ja mõnda kiirtööd tasuta ka tehakse. Just selline suhtumine klientidesse lisab boonust Auto100 renomeele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 28.08.07 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6sa
Juhtuma hakkab see, et varsti vahetad filtrit ja siis veelkord filtrit ja siis peaks süsteem kõntsast puhas olema:)
/../
Nood RME-lahused on ikka väha head pesuvahendid!

Sinu postitus tekitab ilmselt teisteski lugejates küsimusi:

Kas sinu esimesest lausest võis välja lugeda, et Lukuoili diisel on hää ja teeb nüüd Valtsi auto küttesüsteemi puhtaks? Omad häid kogemusi Lukoiliga ning soovitad sõpradelegi?

Mis loomad on need 'RME-lahused'? Kust neid saama ja kas neid oleks profülaktika mõttes ka mõistlik kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 28.08.07 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
A äkki lased nipi suuremale ringile ka või jätad vaid enda teada? :D
Kas käte-jalgade ja auto vahetu läheduse abil saab selle nõksu ära seletada või on võimalik kuidagi kirjatähtede abil ka kirjeldada?


Kui nüüd ilm natu lubab, teen paar pilti ja riputan kuhugi üles. aga lihtsalt ära seletades on see vidin parema amordi ja kere vahel, sinna tuleb ka miski toru sisse (ma mälu järgi üritan pildi endale kokku panna). Klapil on mingi hoob, mida õnnestub näpuga tallata ja klapi jälle liikuma panna/sundida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 29.08.07 07:03 Tsiteeri


Vist sain postitusest valesti aru...:(

Mina mõtlesin sibulaõli all noid "biodiisliks" kutsutud RME-segukütuseid. Sry.

Lukoili kõik kiidavad küll. Isiklikud kogemused puuduvad, ei jää mu tavatrajektoorile ühtegi nende punkrit.

Samas UnoX müüdav vedelik on senini täitsa sõidetavaks osutunud (Laagri tanklast siis). Samas, mõni sama tankla kasutaja vannub, mis kole... Äkki mul siis lihtsalt vedanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tundmatu
klubiliige



Registreerunud 15.12.06
Postitusi: 35

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Taas on neid kaks: Fabia 2017; Octavia 2021

postitati 03.09.07 07:20 Tsiteeri


Ma vannun jah, üle pika aja sai UNO-Xist tangitud ja massin hakkas kurja häält tegema:S
Lisaks ka kütusekulu oli suurem, erinevalt tavalisest:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 04.09.07 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tundmatu
Ma vannun jah, üle pika aja sai UNO-Xist tangitud ja massin hakkas kurja häält tegema:S
Lisaks ka kütusekulu oli suurem, erinevalt tavalisest:(
no minu mäletamist mööda võib asi ka selles olla.. et auto pardaarvuti tuunib mootori töö ära kütuse peale millega koguaeg sõidad... kui vahepeal siis veidi teistsugust sisse lased, siis võib tõesti turtsuma hakata... vajab aega uue tuuningu tegemiseks... samas ma ei välista ka solkkütust:-D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 06.09.07 16:53 Tsiteeri


nonii, nüüd olen siis pildid ära teinud.
See väljasuretusklapp on siin.
Vähe lähemalt siin
Ja kontrollimiseks vaata videot
See klapp peab liikuma suht vabalt, kui näpuga peale pressida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janel
huviline



Registreerunud 23.10.06
Postitusi: 9

Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: octavia

postitati 24.09.07 13:56 Tsiteeri


Olen erinevate diiselautodega väga palju sõitnud ja minu kogemus ja testimine näitab, et parim on statoil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]