Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Škoda hooldus ja teenindus (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 10761)
arno14
huviline



Registreerunud 07.10.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 07.10.19 07:08 Tsiteeri
Škoda hooldus ja teenindus



Tere,

Kuhu soovitate viia 5 a vanune Octavia Tallinnas või Tallinna lähedal hooldusesse, va Škoda ametlikud esindused?
Kas eellistada originaal varuosi või muid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 07.10.19 09:07 Tsiteeri


Mina käin oma 5+ aasta vanuse octaviaga Laagri esinduses.
Regulaarne hooldus pole teab mis kolossaalne väljaminek ametlikus teeninduses ning säilib ka näiteks kere garantii.
Varuosadega on nii ja naa. Ma ise eelistan võimaluse originaal varusosi. Kuigi hind võib tunduda krõbedam, siis mu enda tunnetus on, et kestavad ka paremini ehk kokkuvõttes võib isegi odavam tulla, kuna hoiad töö raha pealt pikemas perspektiivis hoopis kokku (ei pea juppi nii tihti vahetama). Samas mõne jupi puhul võib A osa olla lihtsalt nii mõtetult palju kallim ja B kvaliteet praktiliselt originaaliga sarnane, eks see sõltub juba konkreetsest varuosast.

Kui aga väga karta ametlikku škoda esindust, siis ilmselt saad oma tööd tehtud nii autohooldus.ee, forss.ee või vaikewolkar.weebly.com kaudu.

Soovitan võtta erinevatest kohtadest hinnapakkumisi. Nii ametlikest esindustest Laagris, Paldiski maanteel või Möllerautost ning kõrvale siis alternatiivsetest kohtadest - siis on ilmselt kergem otsustada.

PS! Škoda klubilistele on esinduses ka päris hea soodustus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arno14
huviline



Registreerunud 07.10.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 07.10.19 09:14 Tsiteeri


Ma olen ka alati Laagrit eelistanud, hooldused ja pudipadi. Aga nüüd kui keskmised ja suuremad tööd ees siis hinnapakkumine oli väga kirves. Kõikidest tuntumatest mittemargiesinduse töökodaddest pea 1000 € kallimalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 08.10.19 09:15 Tsiteeri


Mina olen teinud selliselt:
hooldused esinduses
remontinud vajadusel mujal, sest hinnavahe oli viimane kord pidurite puhul 3x, kuigi asjad on samad.
Samas näiteks mõni olulisem töö (ketivahetus) lasin teha esinduses kui oli eripakkumine -25% 5a+ masinatele.
Originaalosad tagavad 2a garantii ehk mõne tööpuhul tasub see ära.
Keragarantii väga oluline O2 puhul, täna saan just masina kätte ainult kapott ja katust ei värvitud (2011a masin siis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 08.10.19 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Keragarantii väga oluline O2 puhul, täna saan just masina kätte ainult kapott ja katust ei värvitud (2011a masin siis).


Nõus, endal sama kogemus 2013a superbiga, kuid lisaks ei värvitud üle ka pampereid kuna need plastikust. :) keregarantii korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 08.10.19 19:31 Tsiteeri


Mul ilmselt ootab ees esimeste klotside või ketaste vahetus. Pidurdades teevad häält. Lisaks on ilmselt pidurisadul lahtine. Pidurdades konarlikul teel tuleb kolin sisse. Eelmise aasta detsembris väidetavalt vaadati sama muret aga nüüd uuesti tagasi.

Masinal siis 70k km ees. Ilmselt tuleks kah võtta pakkumine nii esindusest kui ka mujalt korralikust kohast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
boggy
huviline



Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81

Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq

postitati 08.10.19 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Mul ilmselt ootab ees esimeste klotside või ketaste vahetus. Pidurdades teevad häält. Lisaks on ilmselt pidurisadul lahtine. Pidurdades konarlikul teel tuleb kolin sisse. Eelmise aasta detsembris väidetavalt vaadati sama muret aga nüüd uuesti tagasi.

Masinal siis 70k km ees. Ilmselt tuleks kah võtta pakkumine nii esindusest kui ka mujalt korralikust kohast.

Mul nagu teine kogemus, et kui pidurdades kolin kaob, siis sadul või klotsid logisevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arno14
huviline



Registreerunud 07.10.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 24.10.19 10:05 Tsiteeri


Sai Flamekos ära käidud, vist tegid soovitud asjad ära, vähemalt piduri kmplkti paistavad vahetatud, muus osas karule kõhtu ei näe. Jutt ei olnud nii mesine nagu esinduses, aga vähemalt konkreetne. Hinnavahe 1,8 kordne - ei tahaks uskuda, et esinduses 1,8 korda parem on tulemus.
Minu teada Lätis keelati see esinduses hooldamist garantii ajal ära, konkurentsi piiramine vms, st mitte ei keelatud vaid garantii kehtib jätkuvalt kui teed plaanilist hooldust väljaspool margiesindust Eestis võiks ka selle keegi käsile ettevõta ja tuua esinudsed oma hinnapoliitikaga maa peale tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hese
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 1,4 4x4

postitati 24.10.19 11:18 Tsiteeri


Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 24.10.19 12:00 Tsiteeri


Päris sama puuga margiesindust ja suvalist teist töökoda võrrelda ei saa, s.t. margiesindused peavad teoorias tagama kõrgema kvaliteedi, teostama kõik tööd vastavalt tootja ette määratud normidele, kasutama nõuetele vastavat tehnikat, koolitama personali (ka tehases) jne jne. Mitte-margiesindusel jääb kogu see jant ära ning isegi kui nad kasutavad originaalosasid, on nende ülejäänud kulubaas tõenäoliselt oluliselt väiksem.

Endal on näide Volvo XC60 100000km hooldusega (õli, filter, kütusefilter, õhufilter):

Info-Auto: 400€
Inchcape (mitteametlik Volvo hooldus): 260€
Veremon: 170€

Ise valisin lõpuks viimase, sest mehed teavad ja tunnevad seda marki autosid läbi ja lõhki (aastatepikkuse margilojaalse töökogemuse vili). IA-s on see tavahooldus mudugi ebavajalike kellade ja viledega üles paisutatud (pesu + tarkvarauuendused + asenusauto)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 24.10.19 18:48 Tsiteeri


Ega see asi nüüd ikka nii mustvalge ka ei ole.Lõin huvi pärast KIA Valmiera lahti ja leidsin seal lukksepa tööpakkumise palgaga alates 700 euri.Kui meie mingi esindus paneks üles töökuulutuse sellise numbriga siis mõjuks see pigem naljanumbrina.Ma ei jaksaks sellise rahaga ei autot osta ega ka kuskil Lätis hooldamas käia.See on sama nagu odava alkoga Lätis ,kes lähedal see käib .Tõstke käsi kes teist on sellise palga eest nõus tööd tegema ,sest see algpalk siiski kirjeldab olukorda piisavalt hästi.
Paraku on uute autode remondil siiski piisavalt palju eritööriistu kasutusel,mille soetamine väikestel tegijatel käib üle jõu,suuremad tegijad kes spetsialiseeruvad kindlatele markidele kindlasti soetavad ka neid.Esindus ei saa ühegi töö kohta öelda et me ei saa seda teha ,sest meil puuduvad eritööriistad,iga teine suva kontor võib teha asju puhta entusiasmi peal aga mitte esindus.
Teine asi on veel maksude teema,kuskil netis on makstud tööjõu maksude tabel autoremondi ettevõtete kohta ja kui Tallinna ettevõte maksab makse poole vähem kui Ida- Viru ettevõte siis on ka seal mõtlemiskoht ,sest me kõik tahame sõita laudsiledal ja talvel ka puhtaks lükatud teel jne edasi aga see ja veel palju asju tuleb meie maksudest.Mul omalgi sõber kes tahab kõike riigilt ämbriga saada aga makse pole teelusika jagugi maksnud.
Just oli ühe tuttava autoga lugu kus suva aga mitte odav kontor ei saanud just eritööriistade puudumise ja nende kasutusoskuste pärast remondiga hakkama ,entusiasmi ja tahtmist jagus aga peremehel sai aeg ja energia otsa,lõpuks lasi ikka auto esinduses korda teha. Ääremärkusena ütlen veel ,et ma ei ole mitte ühte päeva mitte üheski margiesinduses töötanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arno14
huviline



Registreerunud 07.10.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 25.10.19 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss

Paraku on uute autode remondil siiski piisavalt palju eritööriistu kasutusel,mille soetamine väikestel tegijatel käib üle jõu,suuremad tegijad kes spetsialiseeruvad kindlatele markidele kindlasti soetavad ka neid.Esindus ei saa ühegi töö kohta öelda et me ei saa seda teha ,sest meil puuduvad eritööriistad,iga teine suva kontor võib teha asju puhta entusiasmi peal aga mitte esindus.


Ei ole automehaanik, aga tahaks väga teada, mis on need väga erilised eritööriistad mida tuleb kasutada, et kuni 3, 4, 5 aasta vanusel Škodal garantii ajal plaanilisel hooldusel teostada - vahetada õli, filtrid jms - ei räägi isegi kuludetailidest.

Omast kogemusest ütlen, et margiesinduse hoolduses võib kohata väga ülbeid tüüpe, kes on kindlad, et Sa närakas tuled nagunii meie juurde ja köhid oma raha välja. Vastupidiselt "teise ringi" autotöökodadele, kus Sa näed, et inimestel on motivatsioon ja tahe tegeleda Sinu probleemiga.
Margiesindused, suuremas osas teostavad hooldust muidugi korrektselt ja hästi, aga neil puudub motivatsioon, teha rohkem, paremini ja odvamalt, sest nad teavad, et - "aasta pärast kohtume"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 25.10.19 10:46 Tsiteeri


Kes on nõus vabatahtlikult teiste tehtud tõõdele andma garantii?
Kas see peaks niimoodi välja nägema ,et keegi kuskil riisub hoolduste tegemiste pealt koore ja kui auto katki siis saadetakse inimene tipa-tapa esindusse ,las remondivad ise oma müüdud risu.
Tegelikkuses pole ju vaja üldse esinduse uksi kulutada ,mitte keegi püssi ähvardusel sinna ei saada,enamus sõidab ilma remondita garantiiaja ja pealegi,igaüks võib ju omal naha järgi proovida,äkki veab.See on peaaegu sama kui osta autolaenuga suht uus auto ja mitte teha kaskot,sest sealt tuleb suur sääst ju.Inimesed sõidavad aastakümneid ja midagi ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hese
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 1,4 4x4

postitati 25.10.19 11:43 Tsiteeri


Kodiaqil 5 tuhande pärast 60K hooldus ja puht huvi pärast küsin võrdleva pakkumise siit ja sealtpoolt piiri. Lõuna eestist pole minek kauge ja sobivusel käib ära. eks annan teada

eelmise Octavia ja nüüd ka Kodiaqi siiani kõik hooldused eesti esinduses tehtud ning rahas pole niivõrd otseselt küsimus. Küll aga tuleb aja jooksul igasugu teenuseid juurde, millest keelduda ei saavat (salongifilter iga 15000 jne) . siis saab teada, kas see peetimine igal pool ühesugune

Minu jutt siis ikka ametlikest esindustest eestis ja lätis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 25.10.19 11:58 Tsiteeri


Kui rääkida pelgalt õli ja filtri vahetusest, siis oleksi nagu medal ainult ühe poolega.
Süübides ja teades natuke telgitaguseid, siis esinduses pakutakse sulle ikkagi rohkem..
* arvutiga diagnostika
* tarkvara uuendused
* tehase know-how järgi mingite detailide kontroll või lisakontroll
* tehase poolsed tagasikutsumisega seotud asjaolud
* spetsiaalse väljaõppega ja tehase toega meeskond

Jah, on olemas mõned, kuid siiski väga üksikud, mitte margiesinduse remondiettevõtted, kellel on klientuur, mille abiga nähakse üldse võimalust teha investeeringud töökoja köögipoolele.
Alustades näiteks spets rakistest lõpetades tarkvaraliste süsteemidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimon
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130

Kasutaja on eemal


postitati 25.10.19 14:16 Tsiteeri


Soomes on asi nii,et tava hooldust või tehad kus tahad.Ja paljudel on ka elektrooniline hooltusraamatu võimalus.Aga kui asi puutub karantii asju siis selleks on ainult esindus.Kui mujal lasta kaob automaatselt karantii autol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 06.11.19 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 06.11.19 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D
.
Ehk siis õlivahetus kuni 40k? Kindlasti sina hoiad kokku, kuna ostsid uue. Järgmine peremees saab siis vaeva näha. Kuid eks see elu selline ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
boggy
huviline



Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81

Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq

postitati 06.11.19 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
Kui rääkida pelgalt õli ja filtri vahetusest, siis oleksi nagu medal ainult ühe poolega.
Süübides ja teades natuke telgitaguseid, siis esinduses pakutakse sulle ikkagi rohkem..
* arvutiga diagnostika
* tarkvara uuendused
* tehase know-how järgi mingite detailide kontroll või lisakontroll
* tehase poolsed tagasikutsumisega seotud asjaolud
* spetsiaalse väljaõppega ja tehase toega meeskond

Jah, on olemas mõned, kuid siiski väga üksikud, mitte margiesinduse remondiettevõtted, kellel on klientuur, mille abiga nähakse üldse võimalust teha investeeringud töökoja köögipoolele.
Alustades näiteks spets rakistest lõpetades tarkvaraliste süsteemidega.


Siiski, siiski, olen kogenud ka kräppi sealt suunalt. Näiteks oli arvel AdBlue lisamine, mida tegelikult ei tehtud (võeti minu kommentaari peale arvelt maha), samuti oli viimane kord nädal peale esinduses hooldust tagumised piduriklotsid metallini kulunud, ilmselt olid viimasepiiri peal ka hoolduse ajal, lihtsalt hooletus kontrollija poolt, rehvivahetajal jäid kohe silma. Samuti on mul audil löödud mutrivõti kapoti vahele nii, et see paar cm kaldus ja keegi ei näinud, pidin ise autot kätte saades selle eemaldama. Auto, kodiaq, ise on aus, 130tuh km ja ainult hooldused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.11.19 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D
.
Ehk siis õlivahetus kuni 40k? Kindlasti sina hoiad kokku, kuna ostsid uue. Järgmine peremees saab siis vaeva näha. Kuid eks see elu selline ongi.


Hooldused näidiku järgi. Kuna sõidan enamuse maanteed,siis 36-38 vahele jääb. Samas garantii ajal ls 450000km. Ilmselt nad ikka oskavad seda arvestada ja kuna auto on kallis,siis sõidan sellega pikemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 14.11.19 10:55 Tsiteeri


Maanteel siis jah arusaadav.
Aga eks see nii ongi, mõni sõidab muretult palju palju, mõne teine remondib ja kirub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rasmusk
huviline



Registreerunud 05.01.20
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 05.01.20 18:17 Tsiteeri


skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 05.01.20 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rasmusk
huviline



Registreerunud 05.01.20
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 05.01.20 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


ilmselt kõik õlid-filtrid ja ka küünlad,rohkem kahjuks ei tea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 06.01.20 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


ilmselt kõik õlid-filtrid ja ka küünlad,rohkem kahjuks ei tea


Mis hooldus see 55 tuhat üldse on? peaks olema nagu 60 tuhat (15 tuhandese sammuga ei saa kuidagi 55 tuhandet kätte) ja kui 60 tuh. siis see ongi suurem hooldus, kus muud pudipadi ka vahetusele kuulub. (näiteks käigukasti õli dsg puhul, pidurivedelik jne) See peaks küll ka hinnapakkumises selgelt välja toodud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.4% - SQL: 35.6%]